פתיחת חלון

הגדלת חלון בקיר חיצוני מעולם לא היה קל יותר

תוכן עניינים

עד לפני זמן לא רב ידעו כולם. הרחבת חלון חיצוני זה סיפור יקר, מורכב, שלא לומר אפילו מסוכן. מסוכן למבנה, מסוכן לתשתיות והצנרת העוברים בתוך הקירות ומסוכן לאנשים הנמצאים באזור. בני הבית ועוברי אורח.

פתיחת חלון בקיר חיצוני כרוך בחיתוך וניסור של הבטון המרכיב את מעטפת הבניין, מה שאומר, פגיעה אפשרית בחוזק הקיר ואפילו פגיעה משמעותית בכל המבנה כולו.

כיום, ישנו ציוד מתקדם לצורך ביצוע עבודות מהסוג הזה, מה שלמעשה פותר את רוב הבעיות והניסור יכול בהחלט להתבצע בצורה מדויקת ובטוחה לחלוטין.

איך מבצעים את הרחבת החלון?

לצורך הרחבת חלון בקיר חיצוני, שזה אומר חיתוך וניסור של קיר בטון, יש צורך בציוד מתאים לעבודה זו. כיום ישנם מסורי הבטון אשר בעזרתם ניתן להגיע בקלות ובמהירות לניסור הרצוי בצורה הכי מדויקת והכי ממוקדת.

מדובר במסורי יהלום. מסורים אלו הינם חזקים מאוד. יש להם מנוע עוצמתי במיוחד והלהב שלהם חד מאוד. מהירות הסיבוב של מסורים אלו גבוהה מאוד וגולת הכותרת זה היהלום. שבבי יהלום שמצפים את להב המסור. זה למעשה הופך את המסור לחד, מהיר וממוקד מאין כמותו.

בדיקה ראשונית של השטח

לפני שמתחילים לבצע את העבודה בפועל, המומחים לניסור בטון יבדקו לעומק את האזור אותו הלקוח מבקש לנסר. הם יוודאו כי אין תשתיות בתוך הקיר, לא מדובר בעמודים של הבניין וכי אין כל מניעה בביצוע הניסור הרצוי.

לאחר שיתברר מעבר לכל ספק כי הניסור לא יפגע כלל בקיר, יתקדמו הלאה.

סימון וניסור

הניסור במסור היהלום הוא ניסור מדויק שאמור להיעשות על הקו הרצוי, כי לא אמור להיות צורך אחר כך בתיקונים כפי שקורה בניסור הנעשה בכלים אחרים. על כן, ההכנה מראש היא קריטית ממש.

הניסור ייעשה במסור שמתאים לעובי הקיר כמו גם לגודל הניסור. ככל שמדובר יהיה בשטח ניסור גדול יותר, הרי שהעבודה תהיה מורכבת יותר. אך אל דאגה, בעזרת הציוד הנרחב אפשר יהיה להגיע לניסור הכי מקצועי והכי מושלם.

חיבור המסור אל הקיר לפי הסימון

ישנה אפשרות לנסר באופן ידני עם מסור היהלום ואפשר גם לנסר באופן אוטומטי. הניסור האוטומטי נעשה בעזרת מסילה אותה קובעים מראש ובעזרת שלט רחוק הניסור מתבצע.

בכל מקרה, הניסור יהיה ניסור מדויק ומקצועי שיענה על המטרות.

חשוב לסייג ולציין כי כל זה יהיה נכון אך ורק אם הניסור ייעשה על ידי איש מקצוע מומחה ומיומן שיש לו ניסיון בתחום הספציפי הזה של ניסור בטון.

למידע נוסף על מכונת ניסור בטון »

הניסור כולל חריגה או לא

בשביל לנתק את האלמנט (משטח הבטון) מהקיר לאחר החיתוך, נצטרך לחרוג מהגבולות. או שניתן לעשות זאת בצורה שונה ע"י הוספת קידוחים בפינות הגבולות. לדעת יותר קראו מה הם החריגות בניסור קיר בטון?

היתרונות של מסור היהלום

אז הבנתם עד כמה חשוב לבצע עבודות מהסוג הזה בעזרת אנשי מקצוע מומחים, אנשי מקצוע שיש להם גם את הציוד המקצועי הנכון והמתאים כמו גם אנשים שצברו ניסיון בתחום והם מסוגלים לתת מענה לכל צורך ולכל צורה של ניסור מתבקש.

היתרונות של מסור היהלום רבות הן וזו הסיבה שכך מבצעים כיום את הניסור בקירות בטון. כי בעזרת מסור היהלום מגיעים לתוצאות מופלאות.

  • ניסור ממוקד ומדויק.
  • ניסור בטוח הנעשה רק לאחר בדיקת השטח.
  • ניסור שלא מסכן את המבנה.
  • ניסור שאינו מרעיש בשל מהירות הלהב והחיתוך במכונה החדה.
  • ניסור עם מים ששומר על הסביבה נקייה מאבק בטון, משום שהמים סופחים את האבק.

ניסור בטוח לעובדים – בגלל שהאבק לא מתפשט באזור, העובדים נהנים מסביבת עבודה ידידותית. האבק לא חודר לעיניהם, הוא לא נשאף אל תוך דרכי הנשימה ובאופן כללי נמנעים גם נזקים למכשירי חשמל ורהיטים שהאבק המתפשט א עושה איתם טוב.

לעוד שירותי ניסור בטון »

מאמרים נוספים
חיתוך בטון עם דיסק
חיתוך בטון עם דיסק – איך עושים את זה?
ניסור בטון ע״י מכונת היהלום
ניסור קירות ואלמנטים מבטון ע״י מכונת ניסור בטון ביהלום
ניסור מדרגות בטון
מה חשוב לדעת לפני ניסור מדרגות בטון
ניסור קיר בטון ביהלום
5 דברים שכדאי לדעת לפני שמנסרים את הקירות
ניסור כלונסאות בטון
ניסור כלונסאות בטון במרכז – כל התשובות לכל השאלות
ניסור בטון ביהלום
ניסור וקידוח בטון ביהלום – שיטה מנצחת ותוצאה מדהימה
השאירו פרטים ונחזור אליכם

השאירו שם וטלפון ונחזור אליכם בהקדם.

תמונות ניסור בטון
מבצע ל- 30 מתקשרים ראשונים
2 פתחים (חלונות ו/או דלתות) כולל ריסוק
רק ב:
3,300 ₪
חייגו עכשיו והרוויחו את המחיר!

*המחיר לא כולל מע"מ. *עובי קיר עד 25 ס״מ. *ניסור דלתות וחלונות בגודל סטנדרטי. *תנאי עבודה סטנדרטיים. *טלח.