הדרכים לשבור קיר בטון

שני הדרכים לשבור / להסיר קיר בטון

במאמר זה נפרט מהם שני הדרכים לשבור קיר בטון - שבירה באמצעות פטישון או ניסור בטון ביהלום. נפרט על שני דרכים אלו. ומה הדרך הכי יעלה לכם...
תוכן עניינים

ישנן שתי דרכים להתגבר על הבטון הקשיח ולבצע בו את הניסור או השבירה הרצויים, אז מהם הדרכים לשבור קיר בטון:

  1. שבירה באמצעות פטישון
  2. ניסור בטון ביהלום

איך שוברים קיר בעזרת פטישון?

כמה עולה לשבור קיר בטון
שבירת קיר בטון בקונגו

הפטישון הוא כלי שדומה למדי למקדחה והעבודה שלו היא דומה מאוד למקדחה. הפטישון משלב קפיץ במנגנון שלו מה שגורם לבורג של המקדחה להקיש במהלך הקידוח על הקיר. לא תמיד חייבים לקנות פטישון. אפשר בהחלט לשכור את הכלי למשך תקופת הזמן אשר בו רוצים לעשות בו שימוש.

ככל שהפטישון יהיה איכותי יותר הרי שהוא יהיה עוצמתי ויעיל יותר. בפטישונים האיכותיים יש גם כמה וכמה אופציות ופונקציות שונות לשימוש.

כך אפשר לבחור ולקבוע את הפרמטרים הבאים:

  • הגדרת מהירות.
  • הגדרת עומק.
  • אפשרויות אחיזה.

ועוד…

תהליך השבירה עם הפטישון בפועל

חשוב לבחור בבורג מתאים כדי שהפטישון אכן יצליח להתמודד עם הקידוח וההקשה הנדרשים בבטון. תמיד חשוב לבחור בורג מדויק בהתאם לקוטר הקידוח הנדרש.

מעבר לכך חובה להתייחס לנתונים הבאים.

בחירת העומק הרצוי – חשוב להחליט מראש מה יהיה עומק הקידוח הרצוי. הדבר אמור להיקבע על פי השימוש העתידי בחור הקידוח. כך שאם אתם רוצים לתלות חפצים לא ממש כבדים, תוכלו בהחלט להסתפק בחור של כשתי ס"מ. אם מדובר בתלייה של מוצר כבד יותר הרי שהקידוח יצטרך להיות עמוק יותר.

אורך החריצים – האורך של החלק המחורץ של הבורג חייב להיות לכל הפחות על פי האורך של עומק הקידוח. החריצים הם אלו שמסייעים לסלק החוצה את האבק.

הגדרת עומק – לא בכל פטישון יש את הפונקציה הזו של הגדרת עומק.

איך מסירים קיר בטון בשיטה של ניסור בטון?

פתיחת חלון בקיר בטון
פתיחת חלון בקיר בטון

למעשה מסור הבטון הוא הכלי שמצליח להתמודד עם הבטון הכי קשיח. וזאת בצורה הכי מרשימה, יעילה, מהירה ומדויקת. ניסור בטון נעשה בעזרת מסור חזק במיוחד שמונע על ידי מנוע רב עוצמה.

המנוע אחראי למהירות הסיבוב של הלהב. כאשר גולת הכותרת היא שבבי היהלום שמצפים את הלהב של המסור. למידע נוסף על מכונת ניסור בטון ביהלום לחצו כאן.

היהלום הוא החומר הכי חזק שיש לנו בטבע. ובגלל זה הוא מצליח להתגבר על כל חומר שהוא חלש ממנו. במקרה שלנו זהו הבטון. כן כן! הבטון החזק שמרכיב את הבית שלנו ומעניק לנו את התחושה של הפרטיות, הבטיחות והאינטימיות, הוא זה שעשוי להיות מוכרע כאשר הוא יבוא במגע עם יהלום.

איך לקדוח חור גדול בקיר בקיר בטון

פתיחת חלון בקידוחי בטון
פתיחת חלון בקידוחי בטון

לא פעם עולה צורך בביצוע עבודות הכוללות קידוח בטון. קל מאוד להתבלבל בין קידוח שמתבצע בקיר רגיל לבין קידוח שמתבצע בקיר בטון כי הפעולה היא בעצם אותה הפעולה. בפועל מדובר בעבודה שונה לחלוטין. הבטון הוא שונה לגמרי מהגבס או מהבלוקים וכדי להצליח בקידוח חור בקיר כזה יש צורך בכלים מתאימים. זאת על מנת שאפשר יהיה להצליח ליצור את החור הרצוי תוך כדי הגנה על הקיר והמבנה כולו שלא ייפגעו או ייהרסו בעקבות הקידוח.

מי ינסר עבורכם את קיר הבטון

כאשר עולה צורך בשירות כזה שך שבירת קיר ולא ממש משנה מהי המטרה שלכם, חשוב שתפנו אל אנשי מקצוע מומחים בתחום וזאת על מנת שאכן תוכלו ליהנות מעבודה מהירה, יעילה, מדויקת ומה שהכי חשוב בטוחה עבורכם ועבור המבנה כולו.

כאשר אתם פונים אל חברה מקצועית שצברה כבר ניסיון בתחום. אתם יכולים להיות בטוחים כי אכן תיהנו מעבודה מדויקת בדיוק כפי שרציתם. מעבודה מקצועית שתיעשה בעזרת הכלים המתאימים המיועדים לשם כך. וכמובן גם עבודה בטוחה שלא תוביל חלילה לנזקים כלשהם. למבנה, לבית או לאנשים בסביבת העבודה.

ולכן לא תמיד מומלץ לבחור בשירות של ניסור בטון בזול.

אולי יעניין אותך לקרוא:

מאמרים נוספים
חיתוך בטון עם דיסק
חיתוך בטון עם דיסק – איך עושים את זה?
ניסור בטון ע״י מכונת היהלום
ניסור קירות ואלמנטים מבטון ע״י מכונת ניסור בטון ביהלום
ניסור מדרגות בטון
מה חשוב לדעת לפני ניסור מדרגות בטון
ניסור קיר בטון ביהלום
5 דברים שכדאי לדעת לפני שמנסרים את הקירות
ניסור כלונסאות בטון
ניסור כלונסאות בטון במרכז – כל התשובות לכל השאלות
ניסור בטון ביהלום
ניסור וקידוח בטון ביהלום – שיטה מנצחת ותוצאה מדהימה
השאירו פרטים ונחזור אליכם

השאירו שם וטלפון ונחזור אליכם בהקדם.

תמונות ניסור בטון
מבצע ל- 30 מתקשרים ראשונים
2 פתחים (חלונות ו/או דלתות) כולל ריסוק
רק ב:
3,300 ₪
חייגו עכשיו והרוויחו את המחיר!

*המחיר לא כולל מע"מ. *עובי קיר עד 25 ס״מ. *ניסור דלתות וחלונות בגודל סטנדרטי. *תנאי עבודה סטנדרטיים. *טלח.