חיתוך בטון בלייזר

חיתוך בטון בלייזר האם זה אפשרי?

האם אפשר לבצע חיתוך בטון בלייזר? זה נשמע מורכב מאוד לחתוך בטון באמצעות לייזר. במאמר זה אנו נרחיב על הנושא
תוכן עניינים

חיתוך בטון זה סיפור המחייב מקצועיות, ידע, ניסיון וכמובן ציוד מתאים. האם אפשר לבצע חיתוך בטון בלייזר? אם כן, למי ומתי זה מתאים? ננסה לבדוק את העניין.

חיתוך בטון זוהי משימה מורכבת ולרוב היא נעשית בעזרת מסור בטון. מדובר במסור מיוחד שמצויד בלהבים המשלבים שבבי יהלום וזה מה שעושה את המוסר לחד וכזה שמצליח להתגבר גם על הבטון הכי קשיח.

מעבר למסור היהלום יש גם אמצעים נוספים לצורך ביצוע החיתוך של הבטון. מודבר בלייזר. ישנה אפשרות לחתוך בצורה מאוד מדויקת את הבטון וזאת בעזרת טכניקת לייזר.

כיצד מתבצע חיתוך בטון בלייזר

בעזרת טכניקת לייזר ניתן לבצע חיתוך מאוד מדויק של הבטון. כאשר הדבר נעשה בעיקר במבנים או בכורים גרעיניים שם נדרשת עבודה מאוד זהירה לצד רמת דיוק גבוהה במיוחד. התוצאות הן לרוב מושלמות ממש.

בסרטון ניתן לראות חיתוך בטון בלייזר בצורה מדויקת

עם זאת, אנחנו עדיין לא ממש פוגשים את השיטה הזו שימושית כפי שאנחנו מכירים את מסור היהלום. הסיבה לכך ברורה. הניסור בעזרת לייזר הוא ניסור הרבה יותר יקר. זאת לאור העבודה כי לצורך ביצוע חיתוך כזה נדרשת מקצועיות ברמה גבוהה מאוד לצד שימוש בציוד יקר ומקצועי ביותר. זו הסיבה העיקרית בשלה אנחנו עדיין רואים כי הדרך הכי מוכרת והכי פופולארית לחיתוך בטון היא באמצעות מכונת ניסור בטון.

דרכים נוספות לחתוך / לנסר בבטון

למעשה יש גם אפשרות לחתוך בטון באמצעות לחץ מים. זוהי שיטה חדשנית המאפשרת להגיע לתוצאות מעולות באמצעות זרם מים עוצמתי במיוחד המשלב גרגירים ששוחקים את הבטון במהלך הזרמת המים. זה מה שמוביל לחיתוך של הבטון.

השיטה הנבחרת היא לרוב באמצעות מסור היהלום. כל ניסור בחלל הביתי כמו ניסור קירות בטון, ניסור מדרגות או ניסור מסתור כביסה וכדומה… נעשה בצורה מושלמת בעזרת מסור היהלום.

אך כדי להבטיח אכן את התוצאות המושלמות באמת. חשוב לפנות לשם כך אל אנשי מקצוע מומחים בתחום ניסור בטון ביהלום. שיש להם הן את הידע המקצועי, הן את הניסיון בתחום. וגם את כל הציוד הנדרש לצורך ביצוע מקצועי של הניסור.

אולי יעניין אותך לקרוא:

מאמרים נוספים
חיתוך בטון עם דיסק
חיתוך בטון עם דיסק – איך עושים את זה?
ניסור בטון ע״י מכונת היהלום
ניסור קירות ואלמנטים מבטון ע״י מכונת ניסור בטון ביהלום
ניסור מדרגות בטון
מה חשוב לדעת לפני ניסור מדרגות בטון
ניסור קיר בטון ביהלום
5 דברים שכדאי לדעת לפני שמנסרים את הקירות
ניסור כלונסאות בטון
ניסור כלונסאות בטון במרכז – כל התשובות לכל השאלות
ניסור בטון ביהלום
ניסור וקידוח בטון ביהלום – שיטה מנצחת ותוצאה מדהימה
השאירו פרטים ונחזור אליכם

השאירו שם וטלפון ונחזור אליכם בהקדם.

תמונות ניסור בטון
מבצע ל- 30 מתקשרים ראשונים
2 פתחים (חלונות ו/או דלתות) כולל ריסוק
רק ב:
3,300 ₪
חייגו עכשיו והרוויחו את המחיר!

*המחיר לא כולל מע"מ. *עובי קיר עד 25 ס״מ. *ניסור דלתות וחלונות בגודל סטנדרטי. *תנאי עבודה סטנדרטיים. *טלח.