האם מכונת הניסור בטון מתאימה לחתוך סלעים

האם מכונת הניסור בטון מתאימה לחיתוך סלעים?

לא פעם עולה צורך בפינוי והסרת סלעים במהלך בנייה ושיפוצים. ולא תמיד ניתן להשתמש בכלי צמה. השאלה היא, האם מכונת הניסור בטון מתאימה לחיתוך סלעים?
תוכן עניינים

לא פעם עולה צורך בחיתוך סלעים. הדבר קורה בעיקר כאשר מבקשים להרחיב בית קיים על חשבון סלעים הנמצאים בצדי הבית. וכמובן כאשר מדובר בהכשרה של קרקע סלעית לקראת בנייה או כל ייעוד אחר שרוצים לעשות בקרקע. השאלה היא האם אפשר לנסר את הסלעים בעזרת הציוד שמיועד לניסור בטון? כלומר האם מכונת הניסור בטון מתאימה גם לחיתוך סלעים? נבדוק את העניין במאמר שלפניכם.

כך יש לחתוך סלעים

כאשר אתם מעוניינים להסיר סלעים ולעשות את זה בצורה מדויקת, חשוב לבצע את זה באמצעות ציוד ושירות שנועד לשם כך ומציע ניסור סלעים. הדבר הזה מבוקש מאוד במקרים של שיפוצים, בנייה או כל תהליך הרחבה אחר.

אז האמת היא שאפשר לעשות שימוש בכלי צמה המיועדים לשם כך. כאשר בעזרתם ניתן להסיר את הסלעים על ידי שיטה של ריסוק הסלעים. הבעיה שיש מקרים שונים, אשר בהם הביצוע באופן הזה לא יהיה מוצלח בשל סיבות שונות. אם זה בגלל שאין גישה נוחה אל האזור, וכלי הצמה אינם מסוגלים להגיע למקום שם נדרשת העבודה. ואם זה במצבים אשר בהם נדרשת עבודה עדינה שתיעשה בפינצטה, מבלי שחלקי מבנה סמוכים ייפגעו. בכל מקרה כזה האופציה הטובה שהיא גם המדויקת והיעילה ביותר זוהי האופציה של מכונת ניסור בטון.

שילוב של ניסור סלעים עם כלי צמה

לא תמיד זה יהיה ממש חד משמעי, ותהיה אפשרות לעשות את הפעולות הראשוניות של ריסוק הסלעים בעזרת כלי צמה. כאשר לצורך ההשלמה של הפעולה בצורה אסתטית ומדויקת יותר, אפשר יהיה להכניס לתמונה גם ניסור בטון ביהלום. כך אפשר להגיע לתוצאות הרצויות בלי לפגוע במבנים הסמוכים ובלי לגרום לזעזועים מיותרים.

הציוד המתאים לניסור סלעים

האדמה הסלעית היא כידוע אדמה קשה במיוחד. כאשר מנסים לבצע עבודות בנייה ויש אדמה סלעית באזור. הרי שזה לא יאפשר את תהליכי הבנייה התקינים. הדבר נכון גם אם מדובר בקטע קטן של אדמה סלעית שמפריעה לביצוע העבודות.

בסיטואציה כזו הדבר הנכון הוא להיעזר באנשי מקצוע מומחים לתחום. שייטיבו לבחור את הכלי המתאים ואת השיטה המתאימה לצורך ביצוע הניסור בצורה הכי נכונה בהתאם לאזור.

מסור היהלום – איך הוא עובד?

מסור היהלום הוא מסור חזק במיוחד שמונע על ידי מנוע רב עוצמה. המנוע הזה אחראי על סיבוב מהיר מאוד של הלהבים.

ניסור בטון

החלק העיקרי שיש במסור הבטון אלו הם שבבי היהלום שמצפים את הלהב. היהלום הוא זה שהופך את המסור לחד וממוקד מאין כמותו. כך מצליחים לבצע חיתוך בבטון באופן מדויק ומקצועי וכך גם ניתן ל'גלח' בצורה מדויקת מאוד גם את הסלעים הקשים.

אנשי המקצוע שיעשו עבורכם את העבודה

ניסור סלעים זה אתגר מורכב למדי. לא משנה מהו היקף העבודה, הניסור חייב להיעשות על ידי אנשי מקצוע. שיודעים איך וכיצד אמורה העבודה להתבצע.

אם מדובר בסלע גדול, הדרך היא ליצור חריצים בסלע. כאשר זה יוביל לכך שאפשר יהיה לשבור בקלות יתרה את הסלע.

למה כדאי לנסר סלעים במסור יהלום?

אז נכון שכלי הצמה עשויים להיות יעילים מאוד במקרים מסוימים, בייחוד באתרי בנייה גדולים שם אין כל חשש לנזק בעת ריסוק הסלעים. אם זאת, באזורים מיושבים יש חשיבות רבה לניסור שייעשה בעזרת מסור הבטון.

כך אפשר ליהנות מהיתרונות הבאים:

  • ניסור מדויק ונקודתי
  • ניסור בטוח ללא זעזועים שעשויים להשפיע על כל המבנה ועל האזורים הסמוכים
  • ניסור שלא פוגע במקומות שם לא רוצים לנסר
  • ניסור שמבטיח את בטיחותם של כל העובדים והאנשים הנמצאים במקום.

לסיכום – האם מכונת הניסור בטון מתאימה לחיתוך סלעים? נראה שכן! רוצים לקבל ייעוץ מקצועי והצעת מחיר לניסור סלעים? חייגו עכשיו 077-997-2201.

ניסור סלעים
היהלום ניסור בטון – חייגו עכשיו 077-997-2201

אולי יעניין אתכם להמשיך לקרוא:

מאמרים נוספים
חיתוך בטון עם דיסק
חיתוך בטון עם דיסק – איך עושים את זה?
ניסור בטון ע״י מכונת היהלום
ניסור קירות ואלמנטים מבטון ע״י מכונת ניסור בטון ביהלום
ניסור מדרגות בטון
מה חשוב לדעת לפני ניסור מדרגות בטון
ניסור קיר בטון ביהלום
5 דברים שכדאי לדעת לפני שמנסרים את הקירות
ניסור כלונסאות בטון
ניסור כלונסאות בטון במרכז – כל התשובות לכל השאלות
ניסור בטון ביהלום
ניסור וקידוח בטון ביהלום – שיטה מנצחת ותוצאה מדהימה
השאירו פרטים ונחזור אליכם

השאירו שם וטלפון ונחזור אליכם בהקדם.

תמונות ניסור בטון
מבצע ל- 30 מתקשרים ראשונים
2 פתחים (חלונות ו/או דלתות) כולל ריסוק
רק ב:
3,300 ₪
חייגו עכשיו והרוויחו את המחיר!

*המחיר לא כולל מע"מ. *עובי קיר עד 25 ס״מ. *ניסור דלתות וחלונות בגודל סטנדרטי. *תנאי עבודה סטנדרטיים. *טלח.