ניסור בטון

כיצד להוריד פרגולת בטון בקלות? הכירו את מסור היהלום!

תוכן עניינים

הריסת פרגולת בטון

בניגוד לכל אתיקה עיצובית ואדריכלית. קיימות כיום גם פרגולות בטון. אלו נבנו לרוב בשנות ה80 וה90 משום שיעילותם כיום היא איננה ברורה. פרגולת בטון מסבכת אותנו לא מעט כאשר אנו רוצים להרחיב את החצר הישנה. ואנו נתקלים בבעיה עמודי הפרגולה צריכים להיהרס לטובת הרחבת החצר.

אילו הפרגולה הייתה מורכבת מעץ, או לחלופין מאלומיניום. יכולנו להמשיך ליהנות ממנה עוד שנים רבות. כעת שכבר גילינו את הבעייתיות של פרגולת הבטון. אנו ניגשים לבחור בעל מקצוע. ראשית נברר מה הדרך הטובה ביותר עבור הריסת פרגולות בטון.

העבודה לאחר ניסור פרגולת בטון

לאחר ניסור פרגולת בטון. השטח נשאר נקי ומוכן לקראת התקנת הפרגולה החדשה. התקנת פרגולת העץ יכולה להתחיל ישירות אחר סיום העבודה עם חברת היהלום. ניסור פרגולת בטון על ידי הכלים המתקדמים אשר ברשותנו. מקדמת את הבנייה שלכם במהירות וביעילות. חוסכת ימי עבודה. אשר מתורגמים ישירות לחיסכון כלכלי שלכם.

איך להוריד פרגולת בטון?

ובכן ישנם כמה פתרונות לבעיית ההריסה של פרגולת בטון. ישנם כאלה שיעבדו בסיכון רב על ידי קונגו או כלי הריסה אחר ובכך יסכנו לא רק את עצמם. אלא גם את שארית הפליטה בחצר. עבודות אלו יכולים לעלות לכם ביוקר. ניסור פרגולת בטון באמצעות חברת יהלום. היא הפתרון ההולם בשבילכם!

לדעת יותר עברו לעמוד השירות – ניסור פרגולת בטון.

חברת היהלום משתמשת במנסרי בטון מיוחדים העובדים על מכונת ניסור שחותכת את הבטון על ידי דיסק אשר מכוסה בשבבי יהלומים. דיסק זה מגיע לרמות דיוק הגבוהות ביותר בתעשייה.

  • פתרון זה הוא ראשית כל הבטיחותי ביותר עבורכם ניסור הבטון מתבצע על ידי שלט רחוק ומונע פגיעה באנשים. חתיכות הבטון המנוסרות נופלות על צמיגי גלגלים שהנחנו לפני תחילת העבודה ומונעות פגיעה ברצפת החצר, ושומרות על שלמות המבנה.
  • שנית הורדת הפרגולה על ידי חברת היהלום היא השיטה הנקייה ביותר בתחום הבנייה. מבנה המכונה בנוי כך שבעת פעולת הניסור ישנו זרם מים שוטף על הדיסק החותך. דבר המונע אבק מיותר. ונותן לנו עבודת ניקוי הקלה ביותר לאחר סיום העבודה.
  • עבודת ניסור בטון ביהלום. היא גם השקטה ביותר מול עדיפויות אחרות. דבר המונע מכם אי נעימות מהשכנים ומהסובבים אתכם. כמו כן פינוי חלקי הבטון המנוסרים נעשה ישירות למכולה הבנייה אשר נמצאת מחוץ לביתכם ומונע מכם את הלכלוך הרב שנעשה בפתרונות אחרים.

חברת היהלום

הצטרפו אלינו ותיהנו משירות נהדר עם מאגר לקוחות גדול שנהנה מידיי יום מעבודת הניסור של חברת היהלום. צרו עמנו קשר טלפוני ונציגנו יעמוד לשירותכם בכל שעות היום!

מאמרים נוספים
חיתוך בטון עם דיסק
חיתוך בטון עם דיסק – איך עושים את זה?
ניסור בטון ע״י מכונת היהלום
ניסור קירות ואלמנטים מבטון ע״י מכונת ניסור בטון ביהלום
ניסור מדרגות בטון
מה חשוב לדעת לפני ניסור מדרגות בטון
ניסור קיר בטון ביהלום
5 דברים שכדאי לדעת לפני שמנסרים את הקירות
ניסור כלונסאות בטון
ניסור כלונסאות בטון במרכז – כל התשובות לכל השאלות
ניסור בטון ביהלום
ניסור וקידוח בטון ביהלום – שיטה מנצחת ותוצאה מדהימה
השאירו פרטים ונחזור אליכם

השאירו שם וטלפון ונחזור אליכם בהקדם.

תמונות ניסור בטון
מבצע ל- 30 מתקשרים ראשונים
2 פתחים (חלונות ו/או דלתות) כולל ריסוק
רק ב:
3,300 ₪
חייגו עכשיו והרוויחו את המחיר!

*המחיר לא כולל מע"מ. *עובי קיר עד 25 ס״מ. *ניסור דלתות וחלונות בגודל סטנדרטי. *תנאי עבודה סטנדרטיים. *טלח.