ניסור בטון

איך פועלת מכונת ניסור בטון ביהלום

תוכן עניינים

לא פעם עולה צורך בביצוע עבודות בקירות בטון. העולם המתפתח מציע כיום טכנולוגיות מתקדמות לניסור הבטון כאשר גולת הכותרת היא המכונה לניסור בטון. ממה היא עשויה וכיצד היא פועלת?

בשנים האחרונות אנחנו עדים לכך כי ישנה התפתחות בתחום הבנייה כאשר כלים חדשים שלא היו מוכרים בעבר נכנסים לתמונה. בעזרתם החיים והבנייה נעשים הרבה יותר קלים וגם הרבה יותר פשוטים.

האפשרויות לנסר קירות בטון היו עד כה לא ממש מקצועיות. הניסור לא נעשה אף פעם בצורה מדויקת ותמיד היה צורך לבצע תיקונים אחר כך. מה שהוביל להחלשת המבנה כולו כמו גם לפגיעות אסתטיות בקיר.

כיום, כאשר יש את מסור היהלום, שבעזרתו ניתן לבצע ניסור בטון. הרי שהעבודה נעשתה הרבה יותר פשוטה הרבה יותר קלה וגם הרבה יותר בטוחה למבנה ולסביבה כולה. נרחיב מעט על אודות מכונת הניסור ועל צורת הפעולה שלהן.

סרטון של מכונת ניסור בטון

ממה מורכבת מכונת ניסור בטון

מכונת ניסור בטון

מכונת הניסור מורכבת ממנוע חזק המחוברת לדיסק יהלום ענק. את המכונה הזאת מרכיבים על מסילה המחוברת אל הקיר לפי הסימונים שיהיו על הקיר. ובאמצעות שלט מפעילים את המכונה ומזיזים אותה לפי הקוו עד לחיתוך שלם הבטון.

לאחר חיתוך הקו המסומן. מפרקים את המכונה ואת המסילה, ומרכיבים אותה מחדש על הקו הבא. וכן הלאה עד לחיתוך של 4 קווים. ומנתקים את אלמנט הבטון מהקיר.

אחרי שהאלמנט מנותק ניתן להפיל אותו על משטח של צמיגים. ולפרק אותו לחתיכות קטנות כדי לפנות את האלמנט. ניתן לדעת יותר על שירותי פינוי הריסות.

להב דיסק היהלום

הלהב של הדיסק אף הוא חד במיוחד והוא מצופה בשבבי יהלום. היהלום הוא זה שהופך את הלהב לחד וממוקד כל כך. זאת משום שהיהלום הוא חומר חזק ואפילו הכי חזק בטבע. כאשר הוא מצפה את הלהב של המסור הניסור ייעשה בצורה חדה מאוד.

היהלום של מסור הבטון הוא לא היהלום שאנחנו מכירים מתחום התכשיטים והצורפות. מדובר ביהלומים מסוג שונה לגמרי. זהו יהלום תעשייתי. הודות ליהלום ניתן להגיע לניסור בדיוק מרבי.

שילוב המים בעת הניסור

ניסור בעזרת מסור יהלום נעשה לרוב בלוויית זרימה של מים הניתז ממתז מיוחד במסור. המטרה של המים היא לקרר את המכונה ולאפשר את העבודה הרציפה בלי שיהיה צורך לעצור במהלך העבודה לצורך קירור של המכונה.

מעבר לכך יש למים עוד מטרה חשובה. המים למעשה מונעים את פיזור אבק הבטון שנוטה להתפזר בעת ניסור. אבק הבטון הוא אבק רעיל ולרוב, באזורים אשר בהם קודחים בבטון, האוויר כולו מתמלא באבק. האבק חודר לעיניים, הוא נשאף אל דרכי הנשימה, הוא מתפשט מיד על פני כל הרהיטים, על מוצרי החשמל ועל כל הסביבה. התוצאה היא נזק חמור הן מבחינה בריאותית במיוחד אם האדם חשוף באופן קבוע לאבק בטון, והן נזק למוצרי החשמל השונים. האבק חודר אל תוך המכונות או המכשירים ותוך זמן קצר הם יתחילו לזייף ואף לצאת מכלל שימוש.

חשמל חזק לצורך הפעלת המכונה

לצורך הפעלת המכונה נצטרך להשתמש בחשמל חזק יותר, חשמל תלת פאזי בהספק של מינימום 3×25 אמפר. במקרה שאין חשמל כזה באתר נצטרך להוסיף לעגלה גם גנרטור שיספק את החשמל.

דוגמאות לעבודות הדורשות ניסור במכונה לניסור בטון:

ועוד שירותי ניסור בטון »

יתרונות לשימוש במכונת ניסור בטון

בעזרת המכונה מרוויחים כמה דברים.

ניסור בטוח – הניסור מתוכנן מראש והעבודה למעשה מתבצעת מרחוק. כך שזה בהחלט הופך להיות הרבה יותר בטוח לעובדים המפעילים את המסור.

ניסור מדויק – התכנון מראש מבטיח ניסור שייעשה ללא תזוזה בצורה מדויקת וממוקדת.

ניסור מהיר – הניסור נעשה בצורה מהירה עם המסור הפועל בעוצמה מרבית והתוצאות כאמור – מושלמות.

בוחרים את אנשי המקצוע הנכונים

בגלל שניסור בטון זהו ניסור שדורש כל כך הרבה דיוק, כל כך הרבה ידע והבנה בבחירה נכונה של הכלים הרי שחשוב מאוד לבחור את החברה ואת האנשים שיידעו לעשות את העבודה בצורה הכי נכונה הכי טובה.

ניסור הנעשה עם ציוד מתאים ועל ידי אנשי מקצוע מומחים ומנוסים, זהו ניסור שיוכיח את עצמו. התוצאות תהיינה מדויקות מאוד והעבודה בטוחה לגמרי.

חברת היהלום גאה להוביל את תחום ניסור בטון בישראל, צרו קשר עוד היום.

מאמרים נוספים
חיתוך בטון עם דיסק
חיתוך בטון עם דיסק – איך עושים את זה?
ניסור בטון ע״י מכונת היהלום
ניסור קירות ואלמנטים מבטון ע״י מכונת ניסור בטון ביהלום
ניסור מדרגות בטון
מה חשוב לדעת לפני ניסור מדרגות בטון
ניסור קיר בטון ביהלום
5 דברים שכדאי לדעת לפני שמנסרים את הקירות
ניסור כלונסאות בטון
ניסור כלונסאות בטון במרכז – כל התשובות לכל השאלות
ניסור בטון ביהלום
ניסור וקידוח בטון ביהלום – שיטה מנצחת ותוצאה מדהימה
השאירו פרטים ונחזור אליכם

השאירו שם וטלפון ונחזור אליכם בהקדם.

תמונות ניסור בטון
מבצע ל- 30 מתקשרים ראשונים
2 פתחים (חלונות ו/או דלתות) כולל ריסוק
רק ב:
3,300 ₪
חייגו עכשיו והרוויחו את המחיר!

*המחיר לא כולל מע"מ. *עובי קיר עד 25 ס״מ. *ניסור דלתות וחלונות בגודל סטנדרטי. *תנאי עבודה סטנדרטיים. *טלח.