קידוחי תפר

מתי יש צורך בקידוח בטון?

תוכן עניינים

כאשר יש ליצור חור בקיר בטון, אם זה כשמדובר ביצירת חור לצורך התקנת קמין והעברת ארובה ואם זה חור לצורך העברת צנרת מים, או מעבר לתשתיות של מזגן כמו גם לכל מטרה אחרת, או אז אפשר יהיה לבצע את הקידוח בעזרת מקדח היהלום.

בעזרת מקדח היהלום יוצרים גם חורים בקטרים גדולים במיוחד המיועדים לצורך העברת תשתיות ואפילו למעבר אנשים.

כי הקידוח במקדח יהלום יכול להיעשות בכל קוטר שהוא ישנן כוסות הקידוח בכל הקטרים הנדרשים. החל מקוטר של 2 צול, 4 צול, 6 צול, 8 צול, 10 צול, 12 צול ועד לקוטר של 20 צול. שזה מתאים לצנרת רחבה וגדולה במיוחד.

מקדח היהלום מסוגל לחדור לעובי של מטר לרבות במקרים של בטון מזוין. בדומה למכונת ניסור בטון. מה שלמעשה הופך את המקדח למדויק ויעיל במיוחד למגוון מטרות.

דרכים לביצוע קידוח בבטון

אז ברור שלא תמיד הקידוח יהיה ידני. רק במקרים אשר בהם מדובר בקידוח של קטרים קטנים, כמו קידוח להעברת מרזב או קידוח לתשתיות מזגנים וכדומה, הרי שאפשר יהיה לבצע את העבודה בעזרת המקדח הידני. במקרים אשר בהם מדובר בקידוח מורכב יותר. לצורך קידוח של חורים גדולים, ייעשה שימוש במנגנונים הידרואליים ובמכונות גדולות שיקבעו את המקדח לקיר. כך הדיוק של הקידוח יהיה הרבה יותר גבוה וכוח הקידוח יהיה גם עוצמתי יותר.

ישנם שני אלמנטים דומיננטיים במקדח היהלום. והם אלו שמשפיעים יותר מכל על הדיוק שבקידוח כמו גם על מהירות הביצוע ובטיחות העבודה בפועל.

  1. קידוח יהלום
  2. קידוח רטוב

מקדח יהלום

כאמור, הקידוח נעשה בעזרת כוסות קידוח ארוכים שמחוברים אל המקדח. והם חודרים אל תוך הבטון ומבצעים את החיתוך. כוסות אלו מצופות עם שבבי יהלום. מדובר ביהלום תעשייתי, להבדיל מהיהלומים שהם מוכרים לנו מעולם התכשיטים.

הקידוח בעזרת התוספת של שבבי היהלום. גורמים לכך שהתוצאה תהיה הרבה יותר מדויקת, וגם הרבה יותר עוצמתית. כי הבטון הוא חומר חזק מאוד. ועל מנת להצליח בקידוח שלו יש צורך בקידוח עוצמתי במיוחד. אותו משיגים באמצעות תוספת היהלום שמגביר את עוצמתו של המקדח.

קידוח רטוב

בקידוח במקדח בטון נעשה שימוש במים שנועדו לקרר את ראש המקדח. כך שהוא לא יתחמם יותר מיד וייאלץ אותנו לעצור להפסקות יזומות במהלך העבודה. ישנו רווח משני לשימוש במים בעת הקידוח.

המים למעשה מונעים את פיזור אבק הבטון הרעיל לכל עבר. כך שהעובדים לא מוצאים את עצמם עובדים באזור אפוף באבק בטון שחודר למערכת הנשימה ולעיניים. מעבר לכך, סביבת העבודה כמעט ואינה מתלכלכת באבק בעקבות הקידוח. ברור שמדובר ביתרון משמעותי.

היתרונות של הקידוח הם:

  • מהירות הביצוע כאשר תוך זמן קצר מתקבל החור בדיוק בגודל הרצוי.
  • העוצמה שחוסכת שימוש בכלים כבדים בהם קדחו בעבר בבטון.
  • המקדח מבצע את העבודה בצורה מיטבית בפרוצדורה קלה ומהירה.

כמה עולה קידוחי בטון

אוקי הבנתם את היכולת של מקדח בטון ביהלום. עכשיו אתם שואלים כמה עולה השירות הזה של קידוח בטון? ובכן המחיר יכול להתחיל מ- 200 ₪ לקידוח ואף להגיע ל 800 ₪ ויותר לקידוח. הכל תלוי בסוג הקידוח כמה צול הקידוח ומה עובי הקיר. תוכלו לדעת יותר על מחירי קידוח בטון אצלנו באתר.

פינוי פסולת לאחר קידוח ידני

חשוב לזכור כי קידוח ידני מותיר אחריו פסולת. אך שאריות הבטון שלעיתים אף מעורב בברזל עשויות להוות מכשול בטיחותי חמור. במיוחד לאור העובדה שהקידוח נעשה באמצעות כלים חדים כך שנוצרים חלקי בטון עם פינות מסוכנות.

כאשר אתם באים לחפש חברה שתבצע עבורכם את הקידוח בבטון. חובה עליכם לבדוק ולברר כי מדובר בחברה שתטפל גם בפסולת שתיווצר. כמו חברת היהלום שמתמחכה בעבודות קידוח בטון ביהלום.

לרוב, כל חברה אחראית לא תותיר אחריה את הבטון. ולא תעזוב את השטח בלי לאסוף איתה את הפסולת.

עבודה עם מנוף

כשמדובר בעבודת קידוח הנעשות בגובה. יש את הסיכון שחלקי הבטון הנקדחים ייפלו כלפי מטה ללא בקרה. נפילה של חומרים כבדים כאלה כמו בטון עלולים לגרום לנזקים חמורים וכמובן גם לפגיעות בנפש. על כן, בקידוח בגובה. יש לוודא כי ייעשה שימוש במנופים שישמרו כי חלקי הבטון לא ייפלו ללא שליטה.

חברה מקצועית תבצע את הקידוח בצורה הטובה והמדויקת וגם הבטוחה ביותר!

מאמרים נוספים
חיתוך וקידוח בבטון
חיתוך וקידוח: המדריך למתחיל
קידוח בטון מחיר
קידוח בטון מחיר – מה משפיע על הצעת המחיר?
מה זה קידוח יהלום
מה זה קידוח יהלום? ואלו קידוחים ניתן לעשות עם היהלום?
האם מכונת קידוח ביהלום עושה נזקים לקיר
האם מכונת קידוח ביהלום עושה נזקים לקיר
איך לקדוח בקיר בטון
איך לקדוח בקיר בטון?
קידוח בבטון מוחלק
החשיבות של קידוח בבטון מוחלק בבית או בגינה
השאירו פרטים ונחזור אליכם

השאירו שם וטלפון ונחזור אליכם בהקדם.

תמונות ניסור בטון
מבצע ל- 30 מתקשרים ראשונים
2 פתחים (חלונות ו/או דלתות) כולל ריסוק
רק ב:
3,300 ₪
חייגו עכשיו והרוויחו את המחיר!

*המחיר לא כולל מע"מ. *עובי קיר עד 25 ס״מ. *ניסור דלתות וחלונות בגודל סטנדרטי. *תנאי עבודה סטנדרטיים. *טלח.