מתי נצטרך להשתמש במקדח יהלום

מתי נצטרך להשתמש במקדח יהלום

תוכן עניינים

מתי נצטרך להשתמש במקדח יהלום? כמעט כל מבנה בישראל מבוסס על בטון. בטון הוא החומר אשר ממנו בונים היום בתים, חניונים, משרדים, כבישים וגשרים. הבטון הוא החומר הכי איכותי והכי חזק וזה שמבטיח עמידות גבוהה של המבנה גם במקרים של רעידות אדמה או כל אסון טבע אחר.

כאשר עולה צורך בהתקנת מוצרים שונים לבית כפי שנפרט בהמשך או כשצריך לבצע תיקונים שונים בתשתיות הבית, צריך לעיתים לקדוח בקיר הבטון. הקידוח חייב ברוב המקרים להיות עגול ומדויק. קידוח בקיר בטון הוא לא תמיד דבר כל כך פשוט וכדי להגיע לתוצאות מדויקות ויפות, חשוב שהמלאכה תתבצע בעזרת אנשי מקצוע מומחים לתחום הספציפי הזה של קידוח בטון.

מתי נצטרך להשתמש במקדח יהלום?

  • קידוח חור למזגן כאשר באים להתקין מזגן, צריך לקדוח בקיר כדי לעביר את הצנרת של המזגן. הקידוח חייב להיעשות בצורה מקצועית ומדויקת כדי להבטיח תוצאות יעילות ויפות. אם מדובר בהתקנת מזגן בחדר ממ"ד הסיפור מורכב עוד יותר וחובה לעשות זה בצורה מקצועית.
  • קידוח חור למייבש כביסהצינור הפליטה של מייבש הכביסה אמור לצאת אל מחוץ למבנה. יש ליצור חור בקיר כדי לשלשל בעדו את הצינור. גם זה אמור לעבור דרך קיר הבטון.
  • קידוח חור לקמיןהתקנה של קמין מחייבת גם כן קידוח בבטון. ההתקנה חייבת להיות מקצועית, אסתטית ויפה על מנת שתתקבלנה התוצאות הרצויות.
  • קידוח למרזב מרזב, קטן ככל שיהיה, אמור לעבור דרך קיר בטון. הקידוח של המרזב אמור להיעשות באופן מקצועי כדי שהוא יהיה וייראה אסתטי. בעזרת מקדח יהלום אפשר ליצור את המרזב הרצוי בגודל הרצוי וגם במיקום המבוקש.
  • קידוח חור לוונטההתקנת וונטה מחייבת גם כן קידוח בקיר או בתקרה. ההתקנה חייבת להיעשות בצורה מדויקת ומקצועית. כך התוצאה לא תהרוס את העיצוב של הבית.
  • קידוח חור לקולט אדיםקולט אדים מחייב גם כן התקנה של איש מקצוע וזאת כדי שהמראה והעיצוב של המטבח לא ייפגע.
  • קידוח מעבר לארובהארובה חייבת גם כן התקנה מקצועית ועבודה מדויקת של איש מקצוע.
  • קידוח לנקודת גז נקודת גז מחייבת גם כן העברת תשתיות וחיבור של צנרת. ברגע שהחיבור ייעשה על ידי איש מקצוע התוצאה תהיה הרבה יותר נאה ונעימה לעין.

כדי להשיג תוצאות יפות בקידוחים השונים למטרות השונות, חשוב שהמלאכה תיעשה על ידי איש מקצוע שיש לו ידע ומומחיות בתחום הספציפי הזה של קידוח בטון. רוצים לדעת כמה יעלה הקידוח? לחצו כאן

קידוחי תפר

איך קודחים במקדח יהלום בבטון

קידוח בבטון נעשה בעזרת מקדח יהלום. מכונת קידוח בטון הינה מקדח רב עוצמתי, המונע על ידי מנוע חזק במיוחד.

על המקדח מרכיבים כוס קידוח בהתאם לקוטר של הקידוח הנדרש. ישנן כוסות קידוח יהלום בכל גודל. החל בכאלה שיוצרים חורים קטנים. וכלה בכוסות בעלי קוטר גדול של חצי מטר ואף יותר.

כוסות הקידוח מכילים להבים שמצופים בשבבי יהלום תעשייתי. והם אלו שעושים את מקדח היהלום לחד וממוקד כפי שהוא.

אולי יעניין אותך לקרוא:

מאמרים נוספים
חיתוך וקידוח בבטון
חיתוך וקידוח: המדריך למתחיל
קידוח בטון מחיר
קידוח בטון מחיר – מה משפיע על הצעת המחיר?
מה זה קידוח יהלום
מה זה קידוח יהלום? ואלו קידוחים ניתן לעשות עם היהלום?
האם מכונת קידוח ביהלום עושה נזקים לקיר
האם מכונת קידוח ביהלום עושה נזקים לקיר
איך לקדוח בקיר בטון
איך לקדוח בקיר בטון?
קידוח בבטון מוחלק
החשיבות של קידוח בבטון מוחלק בבית או בגינה
השאירו פרטים ונחזור אליכם

השאירו שם וטלפון ונחזור אליכם בהקדם.

תמונות ניסור בטון
מבצע ל- 30 מתקשרים ראשונים
2 פתחים (חלונות ו/או דלתות) כולל ריסוק
רק ב:
3,300 ₪
חייגו עכשיו והרוויחו את המחיר!

*המחיר לא כולל מע"מ. *עובי קיר עד 25 ס״מ. *ניסור דלתות וחלונות בגודל סטנדרטי. *תנאי עבודה סטנדרטיים. *טלח.