ניסור בטון בבת ים

הרכב של חברת היהלום
חייגו עכשיו והוואן שלנו בדרך אליכם...
050-586-6943

מחפשים חברת ניסור בטון בבת ים? הגעתם למקום הנכון! 'היהלום' – ניסור בטון וקידוח בטון – במחירים הטובים ביותר בארץ!

ניסור בטון בבת ים – מקצועיות ובטיחות

שירותי ניסור בטון וקידוח בטון חשובים ביותר לצרכי עבודות בנייה, שיפוצים והריסת מבנים. בטון הינו חומר נפוץ מאוד בתחום, אך עבודות חיתוך בטון וקידוח בטון צריכות להיעשות בצורה הנכונה על מנת למנוע נזקים. כשמחפשים שירותי ניסור בטון בבת ים, חשוב לבדוק כמה דברים בנוגע לחברה המספקת את השירות.

האם החברה מנוסה בעבודות ניסור בטון? והאם יש ברשותה את הכלים החיוניים לעבודות קידוח בטון? האם החברה מקפידה על כללי הבטיחות בתחום ניסור בטון? מה המחירים של החברה עבור שירותי ניסור בטון או קידוח בטון בבת ים? מחיר שירותי ניסור בטון בבת ים תלויים בגודל העבודה.

יש עבודות גדולות שדורשות הרבה זמן ומכשור, ויש עבודות קטנות שלא יעלו הרבה כסף. כשמזמינים שירותי ניסור בטון בבת ים, חשוב לדעת ולהסביר את דרישות העבודה על מנת שהעבודה תתבצע בצורה איכותית ומדויקת. אצלנו מאמינים ששירות ניסור בטון איכותי אינו חייב להיות גם יקר.

הצוות שלנו בעל ניסיון רב בעבודות ניסור וקידוח בטון, ותמיד מבצע את העבודות תוך כדי הקפדה על כל כללי הבטיחות. חבישת קסדה מגינה זה חשוב, אך זה רק קצה הקרחון כשזה מגיע לבטיחות.

יש ברשותנו כלים המתאימים לעבודות קידוח בטון, ואפילו מסילות מיוחדות המותאמות למסור יהלום מיוחד על מנת להניב תוצאות חיתוך בטון מדויקות. איכות הכלים האלו משפיעה רבות על התוצאות, ולכן תהיו בטוחים שאם תזמינו שירותי ניסור בטון בבת ים אנו נבצע עבודה מצוינת.

פתיחת חלון בקיר בטון
ניסור בטון בבת ים

קידוח בטון בבת ים, למה צריך את זה?

איננו מציעים אך ורק שירותי ניסור בטון בבת ים, אלא גם שירותי קידוח. בטון עשוי מחול, מים, חצץ וצנמנט (המשמש סוג של דבק בתערובת) והוא מתחיל בתור בלילה, אך נהפך לקשה. אם יצא לכם לראות מבנה ישן, ודאי ראיתם בטון עם סדקים, או בטון מתפורר. ברגע שבטון נפגע ונחלש, הוא עלול לסכן בניינים שלמים!

קידוח בטון שנעשה בצורה הלא נכונה עלול לגרום לנזק רב, ולכן חשוב להשתמש בכלים הנכונה ולבצע את העבודה בצורה הנכונה. אך למה שתצטרכו להזמין שירותי קידוח בטון בבת ים? התקנת מזגנים במבנה עם קיר בטון תצטרכו קידוח בטון למזגן. העברת כבל טלוויזיה או כבל חשמל בבניין עם קיר בטון. אולי אפילו תרצו לפתוח פתח לארובה. אלו רק כמה דוגמאות למקרים בהם תצטרכו להזמין שירותי קידוח בטון בבת ים.

אפילו הריסת מבנה בטון כנראה תדרוש שירותי קידוח בטון, על מנת לשבור את הבטון בצורה מבוקרת ובטוחה.

ניסור בטון בבת ים

חושבים על שיפוץ של הבית? רוצים להסיר קירות, לפרוץ דלתות חדשות, לנסר מדרגות או לנסר תקרה? אתם חייבים לעשות את זה בצורה מקצועית עם כלים מתאימים והקפדה מלאה על הבטיחות שלכם.

חברת היהלום ניסור בטון עם השירות המלא בכל מה שקשור לניסור בטון. חלק מהשירותים שלנו הם:

1. ניסור תקרת בטון

ניסור תקרה מבטון חייבת להיעשות בטכנולוגיה מתקדמת על מנת שהתוצאות תהיינה מדויקות וכמובן גם בטוחות. אנחנו עושים את זה  כאשר המסור מתחבר לתקרה מלמעלה בעזרת מסילה. החיתוך נעשה לחלקים קטנים כדי למנוע נפילה של חתיכות בטון גדולות. אנחנו גם מאבטחים את אזור החיתוך ומכינים אמצעי הגנה מלמטה. התקרה עצמה נקשרת לפני הניסור באמצעות כבלים כדי שהבטון לא יקרוס ויגרום לנזקים או חלילה לאסונות.

2. ניסור קיר בטון

לא פעם אנשים מבקשים להסיר קיר בטון. הניסור חייב להיעשות בצורה מדויקת כדי שהעבודה תהיה נקייה. אנחנו מבצעים את העבודה עם הכלים המתקדמים ביותר והתוצאה תהיה מדויקת בלי שייווצר כל נזק באזורים נוספים במבנה. שאר הקירות במבנה לא יינזקו ולא ייפגע כלל החוזק והיציבות של המבנה כולו. ניסור קיר בטון מתומחר בהתאם לעובי הקיר כמו גם אורך הניסור הרצוי. בגדול, המחיר נע בין 350 ₪ למ"ר ועד ל – 750 ₪ למ"ר.

3. ניסור דלת בטון

ניסור של דלת חדשה בקיר בטון מחייב עבודה מאוד מדויקת ברף גבוה מאוד. אצלינו תיהנו משירות יעיל ומדייק במיוחד כאשר מיד לאחר הניסור כבר תוכלו להלביש את המשקופים ולקבל את הדלת שרציתם. העבודה תיעשה עם הכלים המתקדמים והאיכותיים ביותר כדי שלא ייגרם כל נזק משני לשאר חלקי הקיר בו מנסרים את הדלת. המחיר לניסור דלת בטון נע בין 500 ש"חל ל – 1000 ₪.

4. פתיחת חלון בקיר בטון

לרוב פותחים חלונות בקירות הבטון כבר בשלבי הבנייה של הבית. לעיתים אנשים מבקשים לשנות

 את המיקום של החלונות או להוסיף אור ואוויר לבית. הניסור ש החלון בקיר הבטון מחייב עבודה מקצועית של איש מקצוע שיעשה את העבודה בצורה מדויקת כדי שהחלון שיתקבל יתאים לשאר החלונות שכבר יש במבנה וכמובן שלא ייגרם כל נזק למבנה. ניסור לפתיחת חלון יעלה לכם בין 1400 ש"ח ל – 2700 ₪ כשזה תלוי בגודל של החילון ובעובי של קיר הבטון.

5. ניסור מדרגות בטון

רוב גרמי המדרגות עשויים בטון. כאשר מבקשים להסיר גרם מדרגות ולהעביר אותו למקום אחר יש לעשות את זה בצורה מאוד מדויקת וברמת גימור גבוהה. אצלינו תוכלו לקבל את השירות הכי מקצועי.

ניסור גרם מדרגות יעלה לכם כ – 1000 ₪ כאשר המחיר המדויק ייקבע בהתאם לתנאי השטח במקום.

ניסור בטון – הדרך הטובה ביותר לניסור יעיל ובטוח

ישנם מקרים רבים נוספים אשר בהם יש צורך לבצע את העבודה אך ורק בעזרת מסור בטון. כמו במקרה של ניסור צינורות בטון, ניסור כלונסאות מבטון וכן הלאה.

הניסור נעשה בעזרת מסור יהלום שמצליח ליצור את השינוי ואת החיתוך הרצוי בבטון מה שמוביל לתוצאות מדויקות מאוד. החיתוך גם לא יותיר לכלוך מסביב הודות לשימוש במתז המים וכך תוך זמן קצר התוצאה הרצויה מתקבלת כשהיא מושלמת בדיוק על פי הזמנת הלקוח.

חברת היהלום ניסור בטון – לשירותכם בכל מה שקשור לביצוע שינויים בבטון. זה כולל ניסור קירות מבטון או ניסור משטחי בטון לכל צורך ולכל מטרה.

עבודה מקצועית של צוות מיומן, ציוד מתקדם והרבה ניסיון ומומחיות בכל התחום הזה של ניסור בטון.

אולי יעניין אותך לקרוא על:

למה היהלום?
שירות לקוחות
תודעת שירות גבוהה
עמידה בזמנים
מגיעים ומסיימים בזמן
best-price
מחירים אטרקטיביים
זמינות
זמינות מהיום למחר
מְעוּלֶה
מבוסס על 27 ביקורות
אהרון יוסף רבי
הזמנתי את משה התותח לפתיחת דלת רוצה לציין שהבחור ביצע את העבודה במיקצועיות רבה עם דגשים על עמידה בזמנים בטיחות ומחיר נורמלי מומלץ בחום תודה רבה אלוף
לאה גלר
עבדו בצורה טובה ומסודרת,בדגש על בטיחות. ממליצים????
אלעד עקראי
שירות יוצא מן הכלל עבדו בצורה יסודית וגילו מקצועית רבה מומלץ מאוד
ששון יוסף
חברת יהלום ניסור בבטון בצעו ניסור תקרה לעליית גג העבודה התבצעה במקצועיות רבה ובדיוק רב ,צוות מאוד מקצועי עים ניסיון רב וציוד מתקדם ביותר ,יחס אדיב וסבלני עמידה בלוח זמנים ומענה לכול שאלה.בעבודה תואם מטעם החברה גם מנוף להרמת הבטון דרך הגג וגם משאית לפינוי הפסולת, הכול מנוהל על ידי בעלי החברה שתמיד היו בשטח וגם עבדו ודאגו לניהול העבודה .ממליץ מאוד .תודה לחברת יהלום ממשפחת יוסף.
Hometov Nadlan
עבדתי איתם מספר פעמים לגבי כל מיני עבודות הריסה וניסור בטון. חברה מקצועית ביותר עם יחס אישי ואמינות יוצאת דופן. מומלץ בחום
יוסף לוי
אלופים בניסור וקידוח בטון. שירות מקצועי, מהיר, ואיכותי. מאד מאד מרוצה וממליץ בחום, הכי טובים בשוק!!!
משה זקן
צוות של אלופים עבודה ברמה גבוהה ! הכי מדוייק שייש עבודה נקייה ושווה ! מיקצוענים מקסימום ???? אין ספק שאם אצטרך שוב זה רק היהלום !????
שירותי ניסור בטון
פתיחת חלון בקיר בטון
פתיחת חלון בקיר בטון
ניסור קירות ממ"ד
ניסור קירות ממ"ד
ניסור בטון
ניסור דלת בקיר בטון
ניסור בטון
ניסור כבישים
ניסור קיר בטון
ניסור קיר בטון
ניסור מדרכה
ניסור מדרכה
שירותי קידוח בטון
מאמרים אחרונים בנושא ניסור וקידוח בטון
חיתוך בטון עם דיסק
חיתוך בטון עם דיסק – איך עושים את זה?
חיתוך וקידוח בבטון
חיתוך וקידוח: המדריך למתחיל
ניסור בטון ע״י מכונת היהלום
ניסור קירות ואלמנטים מבטון ע״י מכונת ניסור בטון ביהלום
ניסור מדרגות בטון
מה חשוב לדעת לפני ניסור מדרגות בטון
ניסור קיר בטון ביהלום
5 דברים שכדאי לדעת לפני שמנסרים את הקירות
ניסור כלונסאות בטון
ניסור כלונסאות בטון במרכז – כל התשובות לכל השאלות
השאירו פרטים ונחזור אליכם

השאירו שם וטלפון ונחזור אליכם בהקדם.

תמונות ניסור בטון
מבצע ל- 30 מתקשרים ראשונים
2 פתחים (חלונות ו/או דלתות) כולל ריסוק
רק ב:
3,300 ₪
חייגו עכשיו והרוויחו את המחיר!

*המחיר לא כולל מע"מ. *עובי קיר עד 25 ס״מ. *ניסור דלתות וחלונות בגודל סטנדרטי. *תנאי עבודה סטנדרטיים. *טלח.