ניסור בטון בדרום

הרכב של חברת היהלום
חייגו עכשיו והוואן שלנו בדרך אליכם...
050-586-6943

שירותי ניסור בטון בדרום לפתיחת דלת בקיר בטון? שירותי ניסור בטון וקידוח בטון בדרום – רק אצלנו! מחפשים חברת ניסור וקידוח בטון באזור הדרום? אצלנו תוכלו ליהנות משירות איכותי ביותר, במחיר טוב!

שירותי ניסור בטון בדרום:

צריכים לפתוח חלון בקיר בטון בבית שלכם בקריית גת? זקוקים לניסור בטון בבאר שבע? הגעתם למקום הנכון! אנחנו חברת 'היהלום' מעניקים שירותים מקצועיים בתחום ניסור בטון וקידוח בטון, תוך הקפדה על בטיחות ורמת דיוק מעולה! המיומנות שלנו בתחום נדרשת על מנת לנסר בטון ללא גרימת סדקים ושברים.

ניסור קיר בטון

ניסור בטון
ניסור בטון פתיחת בחניון

אחד הדברים שנעשים לרוב במהלך שיפוץ שלך בית קיים זה ניסור של קירות בטון. הניסור של הקיר חייב להיעשות בצורה מדויקת. על מנת שלא ייגרם כל נזק למבנה כולו וכמובן שהניסור יהיה ממוקד במקום הרצוי. הציוד המתקדם שברשותנו מאפשר לכם להגיע לתוצאות מושלמות תוך זמן קצר של עבודה. והמחיר?

מחיר ניסור קיר בטון החל מ- 150 ₪ למ"ר כאשר זה תלוי הן בעובי של הקיר והן באורך הניסור הרצוי.

ניסור דלת בטון

מחיר פתיחת דלת
פתיחת דלת בקיר בטון

כאשר מבקשים ליצור דלת בקיר בטון, יש לנסר את הקיר בצורה מאוד מדויקת על מנת שיתקבל הפתח בצורה הרצויה ובגודל הרצוי. בעזרת הציוד שלנו והידע המקצועי של אנשי השירות תוכלו לקבל תוך זמן קצר את הדלת המדויקת שאתם רוצים ומיד אחרי הניסור תוכלו להרכיב את המשקופים החדשים.

המחיר לניסור דלת נע בין 1,500 ₪ ל- 3,000 ₪ לפתח, כאשר גם כאן זה יהיה תלוי בעובי של הבטון.

ניסור כלונסאות בטון

ניסור כלונסאות בטון

במהלך עבודות של בנייה ושיפוצים יעלה לעיתים צורך בניסור כלונסאות בטון. הניסור מחייב עבודה מקצועית, מדויקת ובעיקר בטוחה במיוחד. הצוות שלנו יבצע עבורכם את הניסור באופן הנכון ביותר תוך הקפדה על כל כללי הבטיחות.

מחיר ניסור כלונסאות בטון לפי מטר רץ החל מ- 300 ₪ למ"ר.

פתיחת חלון בקיר חיצוני

פתיחת חלון בקיר בטון
פתיחת חלון בקיר בטון

החלונות בדרך כלל נעשות כבר בעת בנייה של הנכס וברוב המקרים אין בהם שינויים משמעותיים. אך כאשר מבקשים לשפץ את הבית ולחלק חלל אחד לשתיים ואז נותר צורך בחלון נוסף או כאשר רוצים סתם כך לפתוח פתח נוסף לאוויר לאור, יהיה צורך בניסור חלון. הניסור של החלון חייב להיעשות בצורה מדויקת ומקצועית על מנת שהתוצאה שתתקבל תהיה מושלמת. הצוות שלנו ינסר עבורכם את החלון במקום הרצוי, בגודל הרצוי לשביעות רצונכם המלאה.

המחיר – בין 1,200 ₪ ל – 2,700 ₪ לפתח, כאשר זה תלוי בעובי של הבטון ובגודל החלון הרצוי.

ניסור סלעים

ניסור סלעים
היהלום ניסור בטון – חייגו עכשיו 077-997-2201

בתהליכי שיפוצים הכוללים הרחבה של נכס קיים עולה לא פעם צורך בניסור סלעים לצורך הכנת השטח להרחבה של הבית. הניסור של הסלע מחייב עבודה בכלים מתקדמים תוך שימוש בכלי צמה לצורך ריסוק של הסלעים. אנחנו מציעים שירות של ניסור בסלעים לצורך יצירת סדקים בשילוב עם כלי צמה שמרסקים אחר כך את הסלע בקלות רבה יותר בגלל הניסור המקדים.

ניסור בטון בדרום – אנחנו כאן בשבילכם

אצלנו מקפידים על מתן שירות מקצועי ברמה הכי גבוהה שיש. חשוב לנו להניב תוצאות מדויקות. לתת שירות אמין עם מחיר אטרקטיבי לכולם, להגדיל ראש ולהשתמש בניסיון שלנו, ולהשתמש בציוד החדיש ביותר. כמובן שהבטיחות היא אחד הדגשים החשובים ביותר שלנו!

באזור הדרום כמו בכל אזור אחר בארץ אנשים משפצים את הבתים. מבקשים לשדרג את תנאי הדיור, להרחיב את הבתים, לפרוץ חלונות חדשים ועוד שלל פעולות שנועדו כולם להתאים את הבית לתנאים שלהם תוך שדרוג של הנכס.

מחפשים שירות של ניסור בטון די לעשות את כל השינויים הללו בנכס שלכם? חברת יהלום עם כל השירותים המקצועיים בתחום הזה של ניסור בטון או קידוח בבטון.

ניסור במסור יהלום – הדרך הכי בטוחה

בכל מה שקשור לניסור בטון, יש צורך בכלי מקצוע  מיוחדים שבעזרתם ניתן יהיה להגיע לתוצאות הטובות ביותר. ניסור של בטון זה לא סיפור קל. הבטון הוא חומר חזק מאוד וכל שינוי בבטון עשוי לגרור בעיות במבנה. החל מסדקים או שברים וכלה בסיכון של כל המבנה כולו. כאשר העבודה נעשית בעזרת מסור היהלום ניתן להגיע למיקוד של הניסור במקום הרצוי בלי שיקרה דבר למבנה כולו.

אנחנו מעמידים לרשותכם צוות מיומן ומקצועי עם מיטב הציוד המתקדם על מנת שהניסור ייעשה בצורה היעילה והבטוחה ביותר.

ניסור בטון – עבודה איכותית

השילוב של צוות מקצועי ומיומן יחד עם הכלים החדישים והמתאימים ביותר מניב את התוצאות המושלמות! תוכלו להזמין עבודות הריסה או ניסור פשוט, אנו נעמוד בכל הדרישות.

במידה ואתם מזמינים שירותי ניסור בטון בביתכם, תבדקו מראש איפה יש נקודות גז, חשמל ומים על מנת למנוע נזק. במידה ואתם לא יודעים ניתן להזמין מהנדס לבדיקה זו, וזה מומלץ מאוד משום שניסור בטון עלול לפגוע בצינורות וכבלים שנמצאים בקיר.

להיפטר מהבטון המיותר

בטון הינו חומר מוצק ויציב, ולכן הוא קשה מאוד לביקוע. מסיבה זו אנו משתמשים ביהלום על מנת לנסר אותו, וכך אנו מניבים תוצאות איכותיות ומדויקות. בעת עבודה עם בטון חשוב להימנע מטעויות על מנת ליצור את המראה המושלם עבורכם. נוכל לבצע עבודות על מבנים העשויים משילוב של בטון ולבנים, או אפילו לבצע עבודות הריסה.

על ידי שימוש במסילות מותאמות, מסור יהלום, שלט רחוק ומים – נוכל לכוון את המסור בצורה מדויקת ולהניב תוצאות מושלמות. שיטה זו פותרת בעיות רבות, כגון ניסור באלכסון וניסור בזוויות שונות. זה יעיל מאוד בעת ניסור מדרגות, ואפילו ניסור תקרות!

שיטה חדשה נוספת היא שימוש בכבל פלדה עם יהלומים אשר שזורים בו, ועל ידי תנועה מהירה של הכבל והפעלת לחץ על בטון, אפילו מעל חצי מטר, ניתן לבקוע אותו. כך ניתן ליצור צורות מורכבות בבטון ולעבוד גם עם בטון עבה במיוחד!

אולי יעניין אותך לקרוא על:

למה היהלום?
שירות לקוחות
תודעת שירות גבוהה
עמידה בזמנים
מגיעים ומסיימים בזמן
best-price
מחירים אטרקטיביים
זמינות
זמינות מהיום למחר
מְעוּלֶה
מבוסס על 27 ביקורות
אהרון יוסף רבי
הזמנתי את משה התותח לפתיחת דלת רוצה לציין שהבחור ביצע את העבודה במיקצועיות רבה עם דגשים על עמידה בזמנים בטיחות ומחיר נורמלי מומלץ בחום תודה רבה אלוף
לאה גלר
עבדו בצורה טובה ומסודרת,בדגש על בטיחות. ממליצים????
אלעד עקראי
שירות יוצא מן הכלל עבדו בצורה יסודית וגילו מקצועית רבה מומלץ מאוד
ששון יוסף
חברת יהלום ניסור בבטון בצעו ניסור תקרה לעליית גג העבודה התבצעה במקצועיות רבה ובדיוק רב ,צוות מאוד מקצועי עים ניסיון רב וציוד מתקדם ביותר ,יחס אדיב וסבלני עמידה בלוח זמנים ומענה לכול שאלה.בעבודה תואם מטעם החברה גם מנוף להרמת הבטון דרך הגג וגם משאית לפינוי הפסולת, הכול מנוהל על ידי בעלי החברה שתמיד היו בשטח וגם עבדו ודאגו לניהול העבודה .ממליץ מאוד .תודה לחברת יהלום ממשפחת יוסף.
Hometov Nadlan
עבדתי איתם מספר פעמים לגבי כל מיני עבודות הריסה וניסור בטון. חברה מקצועית ביותר עם יחס אישי ואמינות יוצאת דופן. מומלץ בחום
יוסף לוי
אלופים בניסור וקידוח בטון. שירות מקצועי, מהיר, ואיכותי. מאד מאד מרוצה וממליץ בחום, הכי טובים בשוק!!!
משה זקן
צוות של אלופים עבודה ברמה גבוהה ! הכי מדוייק שייש עבודה נקייה ושווה ! מיקצוענים מקסימום ???? אין ספק שאם אצטרך שוב זה רק היהלום !????
שירותי ניסור בטון
ניסור רצפת בטון
ניסור רצפת בטון
ניסור בטון בחניונים
ניסור בטון בחניונים
ניסור סלעים
ניסור סלעים
ניסור כלונסאות בטון
ניסור כלונסאות בטון
ניסור מרפסת שירות
ניסור מרפסת שירות
ניסור תקרת בטון
ניסור גג / תקרת בטון
שירותי קידוח בטון
מאמרים אחרונים בנושא ניסור וקידוח בטון
חיתוך בטון עם דיסק
חיתוך בטון עם דיסק – איך עושים את זה?
חיתוך וקידוח בבטון
חיתוך וקידוח: המדריך למתחיל
ניסור בטון ע״י מכונת היהלום
ניסור קירות ואלמנטים מבטון ע״י מכונת ניסור בטון ביהלום
ניסור מדרגות בטון
מה חשוב לדעת לפני ניסור מדרגות בטון
ניסור קיר בטון ביהלום
5 דברים שכדאי לדעת לפני שמנסרים את הקירות
ניסור כלונסאות בטון
ניסור כלונסאות בטון במרכז – כל התשובות לכל השאלות
השאירו פרטים ונחזור אליכם

השאירו שם וטלפון ונחזור אליכם בהקדם.

תמונות ניסור בטון
מבצע ל- 30 מתקשרים ראשונים
2 פתחים (חלונות ו/או דלתות) כולל ריסוק
רק ב:
3,300 ₪
חייגו עכשיו והרוויחו את המחיר!

*המחיר לא כולל מע"מ. *עובי קיר עד 25 ס״מ. *ניסור דלתות וחלונות בגודל סטנדרטי. *תנאי עבודה סטנדרטיים. *טלח.