ניסור בטון בהרצליה

הרכב של חברת היהלום
חייגו עכשיו והוואן שלנו בדרך אליכם...
050-586-6943

ניסור בטון בהרצליה לפתיחת חלון? צריכים שירותי קידוח בטון בהרצליה להעביר את הצינור של המזגן? הגעתם למקום הנכון!

רוצים לפרוץ חלון חדש בקיר בטון? מבקשים להסיר גרם מדרגות מבטון? לנסר את התקרה? "היהלום ניסור בטון" עם כל השירותים והעבודות הכוללות ניסור של הבטון.

ניסור בטון בהרצליה והרצליה פיתוח

תחום הניסור וקידוח בבטון הינו תחום מורכב וקשוח. עבודות ניסור בבטון צריכות להיעשות בדיוק מרבי על ידי שימוש בכלים הנכונים. צוות ניסור שאינו מנוסה עלול לגרום ליותר נזק מאשר תועלת, ולכן חשוב שתבחרו אך ורק בחברה מקצועית ומנוסה. למזלכם, אם הגעתם לפה אז כבר מצאתם חברה כזאת, ואפילו תוכלו ליהנות ממחירים זולים במיוחד!

אנחנו עובדים עם המכשור החדיש והמתקדם ביותר, והצוות שלנו מנוסה וידע לבצע את העבודה בצורה הטובה ביותר. אפילו לא תצטרכו לסבול מרעש חזק, משום שהמסורים החדישים שלנו, למרות שהם נראים גדולים ומאיימים, אינם מרעישים בעת חיתוך בטון. בנוסף לכך יש לנו כלים חדישים נוספים, כגון כבל ניסור עם יהלומים אשר מסוגל לחתוך בטון עבה במיוחד!

שירותי ניסור בטון

  • מחירים אטרקטיביים במיוחד – אנו מציעים שירותי ניסור בטון בהרצליה במחירים זולים מאוד. על ידי תכנון נכון ויעיל של העבודה אנו מסוגלים להעריך את זמן העבודה והכלים הנדרשים, ולא תצטרכו לשלם כסף מיותר. כמובן שמחיר עבודה משתנה בהתאם לגורמים שונים, אך בסופו של דבר המחירים שלנו נוחים לכל כיס!
  • צוות מקצועי – הצוות שלנו ידע לעבוד בצורה המיטבית. הניסיון בעבודות מסוג זה והשימוש בכלים יניבו עבורכם את התוצאות המושלמות לכל עבודה! תוכלו להיות בטוחים שהצוות שיגיע אליכם ישאיר אתכם עם תחושת שביעות רצון.
  • הכלים החדישים ביותר – עבודת ניסור בטון איכותית צריכה להיעשות על ידי הכלים הנכונים. מסור ישן עלול ליצור סדקים בבטון, וחוץ מזה ירעיש הרבה יותר. על ידי שימוש במסור חדיש עם יהלומים שנועד לניסור בטון מדויק נוכל להימנע בעיות מסוג זה.
  • תכנון יעיל והתאמה – לא משנה מה העבודה תהיה – אנו נדע לתכנן אותה בצורה הטובה ביותר. לפעמים צצות בעיות שונות, כגון צינור מים ששכחתם שעובר בקיר מסוים או אולי חוטי חשמל שקרובים לאזור העבודה. חשוב שתשימו לב לדברים האלה, משום שזאת אחריותכם בתור בעלי הבית, אך בכל מקרה נדע להתמודד עם הכל.

מגיעים עד אליכם, ומשאירים אתכם עם חיוך

בין אם אתם גרים ברחוב הרב קוק בהרצליה, או על יד המרינה בהרצליה פיתוח אנחנו נגיע אליכם ונדאג לבצע את העבודה בצורה המיטבית. נוכל לעבוד בדירה שלכם או בוילה, להרוס קיר בטון או לחתוך פתח מדויק לחלון. לאחר קבלת שירות מאתנו תמיד תישארו עם חיוך ותחושת סיפוק!

בין השירותים שתוכלו למצוא אצלנו:

1. ניסור דלת בקיר בטון

לעיתים עולה צורך בהרחבת חלון הקיים בקיר בטון לפתח שלם. העבודה הזו מחייבת דיוק רב ועבודה אסתטית מאוד על מנת שתתקבל דלת מדויקת ויפה. בעזרת מסור הבטון ניתן להגיע בקלות לתוצאות הללו בלי שיהיה צורך אחר כך לתקן או לשפץ את אזור הניסור.

2. ניסור חלון בקיר בטון

כאשר רוצים ליצור חלון בקיר בטון כדי להרוויח אור ואוויר טבעיים, חובה לבצע את הניסור בצורה מאוד מדויקת וממוקדת. אם הניסור לא ייעשה בצורה מדויקת, החלון לא יהיה יפה, יידרשו תיקונים לאחר הניסור ועד שהמלאכה תושלם המלאכה תהיה רבה. ניסור הנעשה במומחיות עם מסור בטון מוביל לתוצאות הכי חדות וממוקדות בלי כל צורך בתיקון.

3. ניסור קורות בטון

קורות הבטון הן לרוב קורות המייצבות את המבנה. לא כל כך פשוט לגעת בקורות הללו ולבצע בהם את הניסור. עם זאת, חשוב לדעת שבעבודה מקצועית ומתוכננת מראש ניתן להגיע לתוצאות יפות ומרשימות תוך שמירה מלאה על בטחון המבנה.

4. ניסור מדרגות בטון

אנשים שיש להם גרם מדרגות בבית והם מבקשים להסיר אותם או כשיש מדרגות בחדר מדרגות שם רוצים לבצע שינויים בעת שיפוצים, חייבים לפנות לצורך כך אל אנשי מקצוע מומחים שייטיבו לנסר את גרם המדרגות תוך ניסור חד מדויק וממוקד.

הניסור ייעשה במירב הבטיחות עם הקפדה על כל הכללים.

5. ניסור תקרת בטון

בבתים רבים עולה לא פעם צורך בניסור של חלק מתקרת בטון. זה יכול להיות בגלל סיבות שונות.

בכל מקרה שוב לדעת כי ניסור של תקרת בטון היא פעולה מאוד מסוכנת שחייבת להיעשות בצורה הכי מקצועית והכי בטיחותית. יש להכין את הבטון לפני הניסור וכן לרפד את הקרקע כדי למנוע פגיעות מחלקי הבטון שיפלו במהלך הניסור.

עבודות אלו חייבות להיעשות במירב המקצועיות כדי להבטיח תוצאות מדויקות, יפות ואסתטיות וזאת בלי לפגוע באנשים בסביבה או במבנה עצמו.

כמה עולה עבודה של ניסור בטון?

עבודות של ניסור בטון מתומחרות בהתאם לסוג העבודה כמו גם היקף העבודה הנדרשים. מעבר לכך יש משמעות גם לגישה למקום העבודה כאשר גישה מורכבת או סבוכה תייקר כמובן את העבודה.

מחירים לדוגמא –

סוג העבודהמחיר
ניסור פתיחת דלת – 10 – 35 ס"מ1500 ₪
פתיחת חלון סטנדרטי בקיר – 10 – 35 ס"מ1200 ₪
שבירת דלת – 10 – 35 ס"מ500 ₪

ריסוק האלמנט והכנה לפינוי של דלת סטנדרטית.

בכל מקרה חשוב לבקש הצעת מחיר בהתאם לסוג העבודה והיקפה.

חברת היהלום ניסור בטון מציעה את כל השירותים ואת כל סוגי העבודות עם בטון במקצועיות ובטיחות בלי פשרות.

לחץ כאן לקבל הצעת מחיר

למה דווקא חברת היהלום? בגלל ה…

  • איכות
  • שירות
  • זמינות
  • מחיר
  • בטיחות
  • ביצוע

אולי יעניין אותך לקרוא על:

למה היהלום?
שירות לקוחות
תודעת שירות גבוהה
עמידה בזמנים
מגיעים ומסיימים בזמן
best-price
מחירים אטרקטיביים
זמינות
זמינות מהיום למחר
מְעוּלֶה
מבוסס על 27 ביקורות
אהרון יוסף רבי
הזמנתי את משה התותח לפתיחת דלת רוצה לציין שהבחור ביצע את העבודה במיקצועיות רבה עם דגשים על עמידה בזמנים בטיחות ומחיר נורמלי מומלץ בחום תודה רבה אלוף
לאה גלר
עבדו בצורה טובה ומסודרת,בדגש על בטיחות. ממליצים????
אלעד עקראי
שירות יוצא מן הכלל עבדו בצורה יסודית וגילו מקצועית רבה מומלץ מאוד
ששון יוסף
חברת יהלום ניסור בבטון בצעו ניסור תקרה לעליית גג העבודה התבצעה במקצועיות רבה ובדיוק רב ,צוות מאוד מקצועי עים ניסיון רב וציוד מתקדם ביותר ,יחס אדיב וסבלני עמידה בלוח זמנים ומענה לכול שאלה.בעבודה תואם מטעם החברה גם מנוף להרמת הבטון דרך הגג וגם משאית לפינוי הפסולת, הכול מנוהל על ידי בעלי החברה שתמיד היו בשטח וגם עבדו ודאגו לניהול העבודה .ממליץ מאוד .תודה לחברת יהלום ממשפחת יוסף.
Hometov Nadlan
עבדתי איתם מספר פעמים לגבי כל מיני עבודות הריסה וניסור בטון. חברה מקצועית ביותר עם יחס אישי ואמינות יוצאת דופן. מומלץ בחום
יוסף לוי
אלופים בניסור וקידוח בטון. שירות מקצועי, מהיר, ואיכותי. מאד מאד מרוצה וממליץ בחום, הכי טובים בשוק!!!
משה זקן
צוות של אלופים עבודה ברמה גבוהה ! הכי מדוייק שייש עבודה נקייה ושווה ! מיקצוענים מקסימום ???? אין ספק שאם אצטרך שוב זה רק היהלום !????
שירותי ניסור בטון
ניסור מדרגות בטון
ניסור מדרגות בטון
ניסור קירות טרומיים
ניסור קירות טרומיים
פתיחת חלון בקיר בטון
פתיחת חלון בקיר בטון
ניסור קירות ממ"ד
ניסור קירות ממ"ד
ניסור בטון
ניסור דלת בקיר בטון
ניסור בטון
ניסור כבישים
שירותי קידוח בטון
מאמרים אחרונים בנושא ניסור וקידוח בטון
חיתוך בטון עם דיסק
חיתוך בטון עם דיסק – איך עושים את זה?
חיתוך וקידוח בבטון
חיתוך וקידוח: המדריך למתחיל
ניסור בטון ע״י מכונת היהלום
ניסור קירות ואלמנטים מבטון ע״י מכונת ניסור בטון ביהלום
ניסור מדרגות בטון
מה חשוב לדעת לפני ניסור מדרגות בטון
ניסור קיר בטון ביהלום
5 דברים שכדאי לדעת לפני שמנסרים את הקירות
ניסור כלונסאות בטון
ניסור כלונסאות בטון במרכז – כל התשובות לכל השאלות
השאירו פרטים ונחזור אליכם

השאירו שם וטלפון ונחזור אליכם בהקדם.

תמונות ניסור בטון
מבצע ל- 30 מתקשרים ראשונים
2 פתחים (חלונות ו/או דלתות) כולל ריסוק
רק ב:
3,300 ₪
חייגו עכשיו והרוויחו את המחיר!

*המחיר לא כולל מע"מ. *עובי קיר עד 25 ס״מ. *ניסור דלתות וחלונות בגודל סטנדרטי. *תנאי עבודה סטנדרטיים. *טלח.