ניסור בטון בטבריה

הרכב של חברת היהלום
חייגו עכשיו והוואן שלנו בדרך אליכם...
050-586-6943

ניסור בטון בטבריה והסביבה? מחפשים חברה לצורך קידוח בטון? נשמח לספק לכם שירות איכותי ובטוח, וכמובן שגם זול! ניסור בטון בטבריה והסביבה – תוכלו למצוא לא מעט עבודות בנייה בטבריה והסביבה. הצורך בשירותי ניסור בטון קיים גם בצפון הארץ, ובדיוק בגלל זה אנחנו פה – לבצע עבודות ניסור בטון בטבריה. לעיתים עבודות בנייה פשוטות, לפעמים הן מורכבות ומלאות באתגרים, אך אחד האתגרים הגדולים ביותר זה עבודה עם בטון.

בטון הינו חומר חיוני בעבודות בנייה, שיפוצים ואפילו הריסה, משום שהוא חומר קשה שאינו גמיש ויש צורך לעבוד אתו בצורה הנכונה, ולכן אנו מציעים שירותי ניסור בטון בטבריה. ניסור בטון וקידוח בטון צריכים להיעשות בצורה מקצועית, תוך כדי שימוש בכלים הנכונים.

ניסור בטון שנעשה בצורה הלא נכונה עלול לגרום לשברים בבטון, ו – קידוח בטון ללא הכלים הנכונים עלול להוביל לסדקים והתפוררות. אנו מציעים שירותי ניסור בטון וקידוח בטון בטבריה, אך לא סתם שירות חובבני – יש ברשותנו את הכלים המותאמים והחדישים ביותר, והצוות שלנו מנוסה בעבודות ניסור וקידוח בטון, ולכן נשמח לייעץ עבור כל עבודת ניסור בטון בטבריה.

טבריה

ניסור קירות בטון, קידוח גגות בטון ועוד

זה אולי ישמע מפתיע, אך גם עבודות הריסה הכוללות קידוח בטון צריכות להיעשות תוך כדי תכנון קפדני ודיוק מרבי. הבטיחות שלכם חשובה לנו מאוד, ולכן גם כשחותכים קיר בטון לצורך הריסה, זה יעשה בצורה מבוקרת ומתוכננת על מנת למנוע פגיעות בגוף וברכוש.

אנו מבצעים את כל סוגי העבודות של ניסור בטון בטבריה, ולא רק עבודות הריסה. ניסור פתח בקיר בטון (דלת או חלון), קידוח בטון לצורך העברת צנרת או תשתית כלשהי, ואפילו עבודות שיפוצים הדורשות דיוק מרבי. הצוות שלנו ישתמש במסור יהלום מיוחד אשר מותאם על גבי מסילות, וכך נוכל לבצע עבודות ניסור בטון או קידוח בטון בטבריה בצורה המדויקת ביותר. המסילות מאפשרות לנו לבצע עבודות ניסור בטון בטבריה בזוויות שונות ומורכבות.

שמים דגש על בטיחות

עוד משהו שמאפיין חברת ניסור בטון איכותית זה שמירה על כל כללי הבטיחות של ניסור בטון. חבישת קסדת מגן זה נוהל הכרחי, אך זה רק ההתחלה. אנו מקפידים על תכנון נכון ובטוח של כל עבודות ניסור בטון בטבריה ובשאר המקומות שבהם אנו פועלים.

למה היהלום ניסור וקידוח בבטון?

  • כלי עבודה חדישים ומתקדמים!
  • מחירים טובים במיוחד!
  • שירות מקצועי ואדיב!
  • אצלנו מחיר ניסור בטון יהיה מאוד אטרקטיבי עבורכם.

בין השירותים שתוכלו לקבל אצלנו –

1. פתיחת חלון בקיר בטון

בין אם מדובר בעבודות במבנה קיים כאשר אתם רוצים ליצור חלון חדש בקיר בטון ובין אם זה במהלך תהליכי הבנייה. פתיחת חלון בקיר בטון זוהי אחת המשימות המורכבות הדורשות עבודה מאוד מדויקת ומאוד אסתטית.

ניסור במסור יהלום מוביל תוצאות הכי מדויקות כאשר משם אפשר להמשיך מיד הלאה ולהתקין את החלונות.

2. ניסור דלת בקיר בטון

אם אתם מבקשים לפרוץ דלת בקיר בטון או להרחיב פתח שכבר קיים בקיר הבטון, הדרך הכי נכונה היא לעשות את זה בעזרת מסור היהלום.

כך הדלת תהיה בדיוק בגודל ובמקום שבחרתם בלי שיהיה צורך לבצע תיקונים לאחר הניסור. אפשר יהיה להרכיב מיד את המשקופים והכניס את הדלת.

3. ניסור תקרת בטון

יש מקרים רבים אשר בהם אנחנו צריכים להסיר תקרה מבטון כדי להרחיב בית לשנות עיצוב או כדי להתקין מזגנים או ארובות. הניסור של התקרה עשוי להיות מורכב ומסוכן מאוד אם הוא לא יהיה מתוכנן היטב מראש. לשם כך חשוב לפנות אל אנשי מקצוע שיש להם את הניסיון ואת המיומנויות לבצע את העבודה בצורה מקצועית מושלמת. חברה מנוסה תקשור היטב את הבטון ותכשיר את האזור לפני  שהיא תתחיל לבצע את העבודה.

4. ניסור קורות בטון

ניסור קורות בטון מחייב בדיקה מדוקדקת של המקום כדי לוודא שהניסור לא יסכן את הסביבה. כמו כן אמור הניסור להיעשות עם כלים מתאימים כדי להעניק את המענה הכי מדויק והכי בטוח.

5. ניסור מדרגות בטון

כשאתם מבקשים להסיר גרם מדרגות כדי להעתיק אותו למקום אחר כמו גם לכל מטרה אחרת, חשוב שהניסור ייעשה בצורה הכי מדויקת ומחושבת מראש. רק זה מה שיבטיח בסופו של דבר תוצאות יעילות ובטוחות.

המחיר לניסור בטון

המחיר לעבודות אלו של ניסור בטון מחושב על פי היקף העבודה, עובי הבטון, אורך הניסור כמו גם אפשרויות הגישה לאזורים שם נדרשת העבודה. להלן מחירון חלקי לעבודות של ניסור בטון:

עבודהמחיר
ניסור פתיחת דלת1500 ₪
ניסור פתיחת דלת – עובי 40 ס"מ2000 ₪
ניסור פתיחת דלת – עובי 50 ס"מ3000 ₪
פתיחת חלון סטנדרטי בקיר – 10 – 35 ס"מ1200 ₪
פתיחת חלון סטנדרטי בקיר – עובי 40 ס"מ1700 ₪
פתיחת חלון סטנדרטי בקיר – עובי 50 ס"מ2700 ₪

חברת היהלום ניסור בטון – עם כל השירותים הנדרשים

אנחנו בחברת היהלום מציעים שירותים ללקוחות פרטיים ועסקיים הכוללים את כל סוגי העבודות: ניסור מדרכות, ניסור כבישים, ניסור חניונים, ניסור קירות ממ"ד וכן הלאה. במומחיות, במקצועיות ועם הרבה מיומנות והקפדה על דיוק ובטיחות.

אולי יעניין אותך לקרוא על:

למה היהלום?
שירות לקוחות
תודעת שירות גבוהה
עמידה בזמנים
מגיעים ומסיימים בזמן
best-price
מחירים אטרקטיביים
זמינות
זמינות מהיום למחר
מְעוּלֶה
מבוסס על 27 ביקורות
אהרון יוסף רבי
הזמנתי את משה התותח לפתיחת דלת רוצה לציין שהבחור ביצע את העבודה במיקצועיות רבה עם דגשים על עמידה בזמנים בטיחות ומחיר נורמלי מומלץ בחום תודה רבה אלוף
לאה גלר
עבדו בצורה טובה ומסודרת,בדגש על בטיחות. ממליצים????
אלעד עקראי
שירות יוצא מן הכלל עבדו בצורה יסודית וגילו מקצועית רבה מומלץ מאוד
ששון יוסף
חברת יהלום ניסור בבטון בצעו ניסור תקרה לעליית גג העבודה התבצעה במקצועיות רבה ובדיוק רב ,צוות מאוד מקצועי עים ניסיון רב וציוד מתקדם ביותר ,יחס אדיב וסבלני עמידה בלוח זמנים ומענה לכול שאלה.בעבודה תואם מטעם החברה גם מנוף להרמת הבטון דרך הגג וגם משאית לפינוי הפסולת, הכול מנוהל על ידי בעלי החברה שתמיד היו בשטח וגם עבדו ודאגו לניהול העבודה .ממליץ מאוד .תודה לחברת יהלום ממשפחת יוסף.
Hometov Nadlan
עבדתי איתם מספר פעמים לגבי כל מיני עבודות הריסה וניסור בטון. חברה מקצועית ביותר עם יחס אישי ואמינות יוצאת דופן. מומלץ בחום
יוסף לוי
אלופים בניסור וקידוח בטון. שירות מקצועי, מהיר, ואיכותי. מאד מאד מרוצה וממליץ בחום, הכי טובים בשוק!!!
משה זקן
צוות של אלופים עבודה ברמה גבוהה ! הכי מדוייק שייש עבודה נקייה ושווה ! מיקצוענים מקסימום ???? אין ספק שאם אצטרך שוב זה רק היהלום !????
שירותי ניסור בטון
ניסור פרגולת בטון
ניסור פרגולת בטון
ניסור צינורות בטון
ניסור צינורות בטון
ניסור מדרגות בטון
ניסור מדרגות בטון
ניסור קירות טרומיים
ניסור קירות טרומיים
פתיחת חלון בקיר בטון
פתיחת חלון בקיר בטון
ניסור קירות ממ"ד
ניסור קירות ממ"ד
שירותי קידוח בטון
מאמרים אחרונים בנושא ניסור וקידוח בטון
חיתוך בטון עם דיסק
חיתוך בטון עם דיסק – איך עושים את זה?
חיתוך וקידוח בבטון
חיתוך וקידוח: המדריך למתחיל
ניסור בטון ע״י מכונת היהלום
ניסור קירות ואלמנטים מבטון ע״י מכונת ניסור בטון ביהלום
ניסור מדרגות בטון
מה חשוב לדעת לפני ניסור מדרגות בטון
ניסור קיר בטון ביהלום
5 דברים שכדאי לדעת לפני שמנסרים את הקירות
ניסור כלונסאות בטון
ניסור כלונסאות בטון במרכז – כל התשובות לכל השאלות
השאירו פרטים ונחזור אליכם

השאירו שם וטלפון ונחזור אליכם בהקדם.

תמונות ניסור בטון
מבצע ל- 30 מתקשרים ראשונים
2 פתחים (חלונות ו/או דלתות) כולל ריסוק
רק ב:
3,300 ₪
חייגו עכשיו והרוויחו את המחיר!

*המחיר לא כולל מע"מ. *עובי קיר עד 25 ס״מ. *ניסור דלתות וחלונות בגודל סטנדרטי. *תנאי עבודה סטנדרטיים. *טלח.