ניסור בטון ביהלום

ניסור וקידוח בטון ביהלום – שיטה מנצחת ותוצאה מדהימה

תוכן עניינים

ניסור בטון נחשבת אחת המלאכות השכיחות ביותר בעולמות הבנייה והתשתית. ניסור בטון באמצעות יהלום נחשבת לשיטה מתקדמת לניסור בטון אשר הפכה עד מהרה לשיטה המרכזית בעולמות הניסור ומהווה את מרבית עבודות הניסור בארץ. אנו מאמינים שיש לכם לא מעט שאלות אודות ניסור בטון ביהלום – בדיוק לשם כך אנשי המקצוע של חברת היהלום פה בשבילכם.

ניסור וקידוח בטון ביהלום: מה הם היתרונות המרכזיים?

ניסור וקידוח בטון ביהלום הינה שיטה חדשנית אשר נותנת לנו את האפשרות ליהנות ממגוון רחב של יתרונות על פני שיטות מסורתיות אחרות לניסור בטון. בין היתרונות המרכזיים אנו רואים:

  • חיסכון בזמן – שיטת ניסור בטון ביהלום נחשבת לאחת השיטות המובילות ביותר. הלכה למעשה באמצעות שיטה זו אנו יכולים לחסוך זמן רב בגלל חוזקו של היהלום. כך לדוגמא אנו למדים כי עבודות ניסור אשר היו אורכות 4 ו-6 שעות בשיטות המסורתיות אורכות כ-שעה וחצי ולעיתים שעתיים בשיטה זו.
  • עבודה המתבצעת בשקט – בשיטות המסורתיות אנו היינו עדים לעבודות חציבה עם קונגו ייעודי, כיום באמצעות ניסור בטון באמצעות שיטת היהלום אנו מקבלים שיטה שקטה ונעימה לאוזן הרבה יותר.
  • ניסור המתבצע בצורה אחידה וללא סדקים – בשיטות המסורתיות היינו למדים כי הניסור לא היה מתבצע בצורה אחידה ברוב המקרים והיה טומן בחובו לא מעט סדקים אשר היו מצריכים טיח וחיפוי – בשיטת היהלום הניסור מתבצע בצורה אחידה וללא סדקים כלל.
  • אין צורך בעבודות תיקונים ושיוף – בשיטות המסורתיות מאחר והחיתוך לא היה מתבצע בצורה אחידה היינו צריכים לעבוד ללא לאות לשם שיופים ותיקונים, בשיטה זו אין צורך מאחר והכל מתבצע בצורה אסתטית, אחידה ומדויקת.
  • ללא לכלוך ואבק – בשיטה זו אנו רואים כמויות אבק מזעריות לעומת שיטות אחרות לרבות שיטת פטיש קונג.
  • רמות גימור גבוהות – עבודות בשיטת היהלום מאופיינות בעבודות איכותיות ברמת גימור גבוהה במיוחד ומתאימות למגוון רחב של עבודות.

האם ניסור בטון ביהלום הינו מסוכן?

שיטת היהלום נחשבת אחת השיטות המובילות בעולמות הבנייה ופיתוח תשתיות, יחד עם זאת אנשים רבים תוהים האם מדובר בשיטה אשר מסכנת את הסביבה. אנו למדים כי ניסור בטון ביהלום נחשבת שיטה בטוחה במיוחד, יחד עם זאת אנו נרצה תמיד לבדוק כי המלאכה תתבצע על ידי חברה בעלת ניסיון ומוניטין בתחום אשר עובדיה מודעים לכל דגשי הבטיחות ועובדים ללא לאות על הקפדתם ללא צורך בלקיחת סיכונים מיותרים. בנוסף חשוב גם לחפש פרטים על ניסור בטון מחיר כדי לדעת לקבל את הצעת המחיר הכדאית ביותר לכם כלקוחות בהתאם לצרכים שלכם.

ניסור בטון ביהלום

האם יש ביכולתו של מסור יהלום לחדור את כל סוגי הבטון?

מסור יהלום הפך בשנים האחרונות לבחירתם הטבעית של אלפי משקי בית, יזמים וקבלני עבודה ברחבי הארץ. מסור זה מכיל בקצהו סגסוגת מיוחדת של שברי יהלום ו/או ציפוי אבקת יהלום (אשר מהווים את חומר הגלם החזק ביותר בטבע) – אנו יכולים לומר בפה מלא ובגאון כי בשיטת היהלום ניתן לחדור כל סוג של בטון ובכל עובי, לרבות: קירות עבים, בטון מחוזק, קירות ממ"ד, בטון מזוין ועוד.

מה הם הדברים אותם אנו יכולים לנסר באמצעות שיטת היהלום?

כאשר אנחנו מדברים על שיטת היהלום אנו מדברים על השיטה האפקטיבית ביותר לשם ניסור בטון. הלכה למעשה, באמצעות שיטה זו ניתן לייצר חיתוך מדויק ואסתטי של מגוון רחב של מוצרי בטון לרבות – קידוח חור לקמין, פתיחת פתחים בקירות בטון, ניסור של תקרה, גג, בטון מזוין ועוד. אם נפשט את הדברים נבין שבשיטה זו אנו יכולים לנסר כל סוג של בטון לכל מטרה.

חברת היהלום: ניסור וקידוח בטון ביהלום

מאמרים נוספים
חיתוך בטון עם דיסק
חיתוך בטון עם דיסק – איך עושים את זה?
ניסור בטון ע״י מכונת היהלום
ניסור קירות ואלמנטים מבטון ע״י מכונת ניסור בטון ביהלום
ניסור מדרגות בטון
מה חשוב לדעת לפני ניסור מדרגות בטון
ניסור קיר בטון ביהלום
5 דברים שכדאי לדעת לפני שמנסרים את הקירות
ניסור כלונסאות בטון
ניסור כלונסאות בטון במרכז – כל התשובות לכל השאלות
ניסור פרגולת בטון
שירותי ניסור פרגולת בטון – כל מה שחשוב לדעת
השאירו פרטים ונחזור אליכם

השאירו שם וטלפון ונחזור אליכם בהקדם.

תמונות ניסור בטון
מבצע ל- 30 מתקשרים ראשונים
2 פתחים (חלונות ו/או דלתות) כולל ריסוק
רק ב:
3,300 ₪
חייגו עכשיו והרוויחו את המחיר!

*המחיר לא כולל מע"מ. *עובי קיר עד 25 ס״מ. *ניסור דלתות וחלונות בגודל סטנדרטי. *תנאי עבודה סטנדרטיים. *טלח.