ניסור בטון בירושלים

הרכב של חברת היהלום
חייגו עכשיו והוואן שלנו בדרך אליכם...
050-586-6943

מחפשים חברת ניסור בטון בירושלים והסביבה? אצלנו תוכלו ליהנות משירות איכותי ביותר, וכמובן במחירים אטרקטיביים! אנו בחברת היהלום מבצעים שירותי ניסור וקידוח בבטון ברמה הגבוה ביותר.

  • מחירים אטרקטיביים במיוחד.
  • שירות אדיב ומקצועי.
  • עמידה בזמנים וביעדים.
  • ועוד הטבות לתושבי ירושלים.

ניסור בטון בירושלים

מי לא מכיר את האבן הירושלמית? האבן הכי חזקה שמצפה את בתי ירושלים. האבן הירושלמית יחד עם קירות הבטון הפנימיים בבית יוצרים אתגר לא פשוט עבור כל מי שבא לשפץ או לשנות דבר מה בתוך הבית.

הטיפול באבנים הללו ובבטון העבה והחזק מחייב שימוש בכלים מתקדמים ומקצועיים על מנת שאפשר יהיה להגיע לתוצאות הטובות ביותר.

שירותי ניסור בטון בירושלים:

חברת היהלום מציעה שירות מקצועי לכל תושבי ירושלים המבקשים להגיע לניסור הכי מדויק והכי נכון עבורם, חלק מהשירותים שלנו הם:

ניסור דלת בקיר בטון

מחיר פתיחת דלת
פתיחת דלת בקיר בטון

בדרך כלל כאשר מבצעים עבודות של שיפוצים, עולה גם צורך בפתיחת דלת בקיר בטון. הדלת בקיר בטון חייבת להיות מאוד מדויקת, בגודל הרצוי וכמובן בלי שייגרם כל נזק למבנה.

חשוב לשים לב שהניסור ייעשה על ידי איש מקצוע מומחה שיוביל לתוצאות מדויקות. חברת היהלום מציעה שירות מקצועי של ניסור דלתות בקירות בטון עם תוצאות מושלמות.

המחיר לניסור דלת נע בין 1,500 ל- 3,000 ₪ לפתח, תלוי בעובי הקיר ותנאי השטח.

ניסור חלונות בקיר בטון

פתיחת חלון בקיר בטון
פתיחת חלון בקיר בטון

אנשים רבים מבקשים לנסר ולפרוץ חלונות בקירות בטון. החלונות מעניקים הרבה אוויר והרבה אור בבית.

הבעיה היא שחלונות חייבים להיות עשויים בצורה מקצועית ומדויקת מאוד על מנת שהתוצאה אכן תהיה אסתטית ויפה. שירות של ניסור חלונות נעשה כיום בעזרת מסור יהלום. חברת היהלום מציעה ניסור מדויק ומושלם במחיר משתלם במיוחד.

טווח מחיר ניסור חלון בין 1,200 ל- 2,700 ₪ לפתח, תלוי בעובי הקיר ובגודל של החלון הרצוי.

ניסור גרם מדרגות

ניסור מדרגות בטון
בתמונה ניתן לראות ביצוע של ניסור מדרגות בטון

פעמים רבות מבקשים אנשים להסיר גרם מדרגות קיים כדי להעתיק אותו למקום אחר. מדרגות לרוב עשויות מבטון. הטיפול במדרגות הללו מחייב גם כן שימוש במסור יהלום. חברת היהלום מבטיחה ניסור מקצועי ומוקפד של המדרגות בעלות משתלמת במיוחד.

מחיר ניסור מדרגות החל מ- 200 ₪ למטר רץ, תלוי בהיקף העבודה.

ניסור צינורות בטון

ניסור צינורות בטון

התשתיות העוברות מתחת לפני הקרקע עוברת בצינורת בטון גדולים ועבים במיוחד. צינורות אלו מעניקים הגנה מלאה על הצנרת והתשתיות העוברות במקום. כאשר יש צורך בביצוע שינויים בצינורות הללו, הרי שאלו אמורים להיעשות בעזרת מסור יהלום. הניסור יהיה בדיוק במקום הנדרש תוך הקפדה על יעילות העובדה למען שיפור התשתיות.

חברת היהלום מציעה את השירות של ניסור צינורות בטון בעזרת מכשור מתקדם.

עלות של ניסור צינורות בטון החל מ- 200 ₪ למטר רץ.

ניסור תקרת בטון

ניסור תקרת בטון

ניסור של תקרה מבטון היא עבודה מאוד מורכבת וגם מאוד מסוכנת. הניסור מחייב הכנה מראש של השטח כולל מיגון הקרקע עליו אמורים ליפול חלקי הבטון המנוסרים. מעבר לכך, חשוב לקשור את הבטון ולנסר אותו לחתיכות קטנות כדי למנוע נזקים למבנה כולו. חברת היהלום מציעה עבודה של צוות מיומן ומקצועי וביצוע בטוח של העבודה.

לשירותי ניסור בטון נוספים לחצו כאן »

ניסור וקידוח בטון – גם עבור תשתיות

תשתיות עירוניות מורכבות ממערכות מסועפות של צנרת. וחלק לא קטן מצנרת זו עשויה מבטון, ומטרתה להוביל מי שופכין ומי גשמים. על מנת להתאים את גודל הצנרת יש צורך בשירות ניסור בטון ולפעמים גם קידוח בטון.

חיתוך בטון מדויק מאפשר לחבר את הצינורות אחד עם השני ומונע בעיות כגון דליפה, שברים וכו'. בנוסף לכך, על מנת שעיריות יעבדו על פרויקטים חדשים יש לפעמים צורך בהריסת מבנים. רוב המבנים עשויים לפחות בחלקם מבטון קשיח ומוצק, כגון בניין דירות ישן או חניון עזוב, והריסת המבנים צריכה להיעשות על ידי חברה עם ניסיון ומקצועיות.

הצוות שלנו מסוגל לבצע את כל סוגי העבודה הזו, ואפילו יותר! כשעובדים על ניסור או קידוח בטון בירושלים, חשוב לקחת בחשבון שמבנים רבים בנויים בחלקם מאבן ירושלמית. ולכן כל עבודה מתבצעת אך ורק לאחר תכנון קפדני ומעמיק.

תנופת הבנייה בעיר הבירה של ישראל רק הולכת וגוברת, במיוחד עם עלייה בהכרה הבינלאומית, מעבר שגרירות ארצות הברית והתיירות הרבה בעיר. סיבה נוספת לכך שהדרישה לשירותי ניסור בטון בירושלים גדולה היא משום שדירות רבות בירושלים ישנות וזקוקות לשיפוצים. שטחי מסחר גדולים נבנים והתעשייה מתפתחת, בנייני דירות חדשים מוקמים והצורך בניסור וקידוח בבטון רק גובר.

אצלנו מאמינים ששירות ניסור בטון מקצועי דורש גם ציוד מקצועי, ולכן איננו חוסכים במשאבים עבור פרויקטים לחיתוך בטון. ברשותינו מקדחי יהלום איכותיים, מסורים חדישים ואפילו מסילות מותאמות על מנת לבצע כל עבודה בדיוק מירבי. המסילות הללו מאפשרות קידוח וניסור בבטון בזוויות שונות ושיפועים משתנים, וכל זה עם שלט רחוק!

עבודות ניסור בטון, או עבודות הריסה דורשות מקצועיות ודיוק. אנו מציעים שירותי ניסור וקידוח בבטון בירושלים הן עבור לקוחות פרטיים והן עבור לקוחות עסקיים.

חברת היהלום – ניסור מקצועי ובטוח

ניסור של שמשטחי בטון או קירות בטון מכל סוג מחייב עבודה בכלים חזקים במיוחד. היות והבטון הוא חומר חזק מאוד הרי שכלש שינוי מתבקש בבטון צריך להיעשות בכלים שמסוגלים לגבור על

הבטון. היהלום הוא החומר החזק בטבע והוא זה שמצליח ליצור חיתוכים או קידוחים מדויקים בתוך הבטון. התוצאות של חיתוכים אלו הן יעילות להפליא כאשר ברוב המקרים אין כל צורך בביצוע תיקונים סביב מוקם הניסור או הקידוח.

על כן כאשר אתם רוצים ליצור שינוים כלשהם בבית הכוללים ניוסר קירות, תקרות, רצפות וכן הלאה או אפילו ניסור של סלעים, צינורות בטון או כלונסאות, אל לכם להתפשר. השירות המקצועי הוא זה שיבטיח לכם עבודה מושלמת הן מבחינת המיקוד והדיוק של העבודה והן מבחינת הבטיחות בעבודה.

חברת היהלום. צוות מיומן עם ציוד מתקדם מבטיחים לכם עבודה מושלמת!

אולי יעניין אותך לקרוא:

למה היהלום?
שירות לקוחות
תודעת שירות גבוהה
עמידה בזמנים
מגיעים ומסיימים בזמן
best-price
מחירים אטרקטיביים
זמינות
זמינות מהיום למחר
מְעוּלֶה
מבוסס על 27 ביקורות
אהרון יוסף רבי
הזמנתי את משה התותח לפתיחת דלת רוצה לציין שהבחור ביצע את העבודה במיקצועיות רבה עם דגשים על עמידה בזמנים בטיחות ומחיר נורמלי מומלץ בחום תודה רבה אלוף
לאה גלר
עבדו בצורה טובה ומסודרת,בדגש על בטיחות. ממליצים????
אלעד עקראי
שירות יוצא מן הכלל עבדו בצורה יסודית וגילו מקצועית רבה מומלץ מאוד
ששון יוסף
חברת יהלום ניסור בבטון בצעו ניסור תקרה לעליית גג העבודה התבצעה במקצועיות רבה ובדיוק רב ,צוות מאוד מקצועי עים ניסיון רב וציוד מתקדם ביותר ,יחס אדיב וסבלני עמידה בלוח זמנים ומענה לכול שאלה.בעבודה תואם מטעם החברה גם מנוף להרמת הבטון דרך הגג וגם משאית לפינוי הפסולת, הכול מנוהל על ידי בעלי החברה שתמיד היו בשטח וגם עבדו ודאגו לניהול העבודה .ממליץ מאוד .תודה לחברת יהלום ממשפחת יוסף.
Hometov Nadlan
עבדתי איתם מספר פעמים לגבי כל מיני עבודות הריסה וניסור בטון. חברה מקצועית ביותר עם יחס אישי ואמינות יוצאת דופן. מומלץ בחום
יוסף לוי
אלופים בניסור וקידוח בטון. שירות מקצועי, מהיר, ואיכותי. מאד מאד מרוצה וממליץ בחום, הכי טובים בשוק!!!
משה זקן
צוות של אלופים עבודה ברמה גבוהה ! הכי מדוייק שייש עבודה נקייה ושווה ! מיקצוענים מקסימום ???? אין ספק שאם אצטרך שוב זה רק היהלום !????
שירותי ניסור בטון
ניסור בטון
ניסור דלת בקיר בטון
ניסור בטון
ניסור כבישים
ניסור קיר בטון
ניסור קיר בטון
ניסור מדרכה
ניסור מדרכה
ניסור רצפת בטון
ניסור רצפת בטון
ניסור בטון בחניונים
ניסור בטון בחניונים
שירותי קידוח בטון
מאמרים אחרונים בנושא ניסור וקידוח בטון
חיתוך בטון עם דיסק
חיתוך בטון עם דיסק – איך עושים את זה?
חיתוך וקידוח בבטון
חיתוך וקידוח: המדריך למתחיל
ניסור בטון ע״י מכונת היהלום
ניסור קירות ואלמנטים מבטון ע״י מכונת ניסור בטון ביהלום
ניסור מדרגות בטון
מה חשוב לדעת לפני ניסור מדרגות בטון
ניסור קיר בטון ביהלום
5 דברים שכדאי לדעת לפני שמנסרים את הקירות
ניסור כלונסאות בטון
ניסור כלונסאות בטון במרכז – כל התשובות לכל השאלות
השאירו פרטים ונחזור אליכם

השאירו שם וטלפון ונחזור אליכם בהקדם.

תמונות ניסור בטון
מבצע ל- 30 מתקשרים ראשונים
2 פתחים (חלונות ו/או דלתות) כולל ריסוק
רק ב:
3,300 ₪
חייגו עכשיו והרוויחו את המחיר!

*המחיר לא כולל מע"מ. *עובי קיר עד 25 ס״מ. *ניסור דלתות וחלונות בגודל סטנדרטי. *תנאי עבודה סטנדרטיים. *טלח.