ניסור בטון בצפון

הרכב של חברת היהלום
חייגו עכשיו והוואן שלנו בדרך אליכם...
050-586-6943

בצפון יש לא מעט פרויקטים של בנייה ושיפוצים, והדרישה לשירותי ניסור וקידוח בטון גבוהה. לעיתים העבודות פשוטות, ולעיתים מורכבות ומאתגרות, אך בעזרת צוות מקצועי והכלים הנכונים אנו נוכל לבצע כל עבודת ניסור בטון. ציוד חדשני חשוב מאוד בעבודת ניסור בטון בצפון, אך מה שחשוב אף יותר זה ניסיון וידע של צוות העבודה. אנו מקפידים על עבודה במיומנות וזהירות מרבית על מנת לבצע את העבודות בצורה הטובה ביותר.

ניסור קירות, גגות ועוד

רוב עבודות ניסור בטון בצפון צריכות לקרות תוך כדי תכנון מדויק וקפדני, אך ישנן עבודות הריסה שאינן צריכות רמת דיוק גבוהה. אנו נדע לתת מענה איכותי ומהיר עבור כל סוגי עבודות ניסור בטון בצפון, ונשמח להוכיח לכם זאת! נוכל לבצע עבודות שונות עבורכם, כגון ניסור רצפת בטון, ניסור תקרת בטון, ניסור מסתור כביסה, ניסור בטון עם יהלום, ניסור פתח לדלת או פתיחת חלון ועוד! ניסור בטון מתבצע על ידי מכונת ניסור יהלום אשר מחוברת למסילה שניצבת על הקיר, וההפעלה נעשית על ידי שלט רחוק.

המכונה מנסרת לפי הקווים ומניבה תוצאות מדויקות! במידה ואנו מפילים קיר או חתיכת בטון גדולה, ניתן ואף רצוי להשתמש בצמיגים על מנת למנוע זעזוע ונזק מיותר.

שמים דגש בטיחותי

חברת ניסור בטון איכותית הינה חברה המבצעת עבודות בצורה איכותית ומדויקת במהירות, אך הדבר החשוב ביותר הוא עניין הבטיחות. אצלנו מקפידים על כללי הבטיחות לניסור בטון, משום שחבישת קסדה מגינה זה הכרחי, אך זה כלל אינו הדגש הבטיחותי היחיד. חשוב לתכנן ניסור בטון בצורה נכונה ומדויקת על מנת למנוע תאונות. זה עלול לבוא על חשבון זמן העבודה, אך זה הכרחי.

מה עוד כדאי לדעת?

יש כמה דברים שחשוב לדעת כשמזמינים ניסור בטון בצפון. ראשית, ודאו כי יש חשמל תלת פאזי בדירה, ושיש נקודת מים. השימוש במים חשוב על מנת שנוכל להניב תוצאות מדויקות, ובנוסף לכך למנוע לכלוך מיותר. המים מונעים מהאבק לעוף לכל עבר בעת הניסור והקידוח.

רוצים לקבל מחיר ניסור בטון אטרקטיבי במיוחד צרו קשר בטלפון – 077-997-2201

בין השירותים שתוכלו למצוא אצלנו:

1. ניסור בטון בצפון

משפצים את הבית ורוצים להוסיף חלונות לבית? מבקשים להרחיב פתחים קיימים? להסיר גרם מדרגות? לבטל מסתור כביסה? חברת היהלום עם כל השירותים הנדרשים לכל צורך ולכל מטרה כדי שתיהנו מעבודות מדויקות ומקצועיות.

2. ניסור צינורות בטון –

בדרך כלל כוללות עבודות תשתית של שיפוץ תשתיות או חידוש שלהם, עבודה עם צינורות העשויים בטון. מדובר בצינורות קשיחים וחזקים מאוד שיש ליישם אותם בצורה מדויקת. כדי לקבל את הצינור בגודל הרצוי יש לחתוך אותו במקומות הנדרשים. החיתוך הכי מקצועי של צנרת זו היא רק בעזרת מסור היהלום. כך אפשר להגיע לתוצאות חדות, ממוקדות ומדויקות.

3. ניסור קירות בטון –

בכל ביצוע של עבודות שיפוץ עולה לרוב צורך בניסור של קירות בטון. אם זה כדי להסיר קיר מבטון ואם זה כדי לפרוץ חלון או דלת בקיר בטון. העבודה צריכה להיעשות עם כלי חיתוך מתאים כדי שיתקבלו התוצאות הרצויות בצורה נקייה ומדויקת. מסור היהלום זהו הכלי הנכון במקום הנכון. בעזרתו אפשר להגיע לניסור ממוקד מאוד בדיוק לצורך המתאים.

4. ניסור מדרגות בטון –

כשרוצים לנסר מדרגות מבטון צריך לעשות את זה עם כלים מתאימים וחדים. רק כך אפשר להגיע לתוצאות הרצויות. בכל צורה אחרת יישארו חלקי בטון תלויים או ייגרמו נזקים שונים לקירות המבנה. שלא לדבר על ערעור המבנה כולו שעשוי להיות מושפע בעקבות החיתוך של גרם המדרגות.

בעזרת מסור היהלום ניתן להגיע לתוצאות הכי מדויקות והכי בטוחות.

5. ניסור קורות בטון –

בעת ביצוע עבודות בנייה או שיפוץ של מבנה קיים, יש לפעמים צורך לחתוך קורות בטון. קורות הבטון מהווים חלק חשוב ומרכזי של כל מבנה. כאשר צריך לחתוך קורה מבטון חשוב לעשות את זה בכלים המתאימים כדי לקבל את התוצאות הכי מדויקות בלי לגרום לנזקים לחלקי מבנה אחרים.

בעזרת מסור היהלום אפשר להגיע לניסור מדויק של קורות הבטון מבלי שייגרמו נזקים מסוכנים למבנה.

6. ניסור סלעים –

בעבודות בנייה צריך לעיתים להסיר סלעים המפריעים בדרך. הסרת הסלעים לא יכולה להיעשות סתם כך בכל כלי חיתוך. ברוב המקרים עושים את זה בעזרת כלי צמה. אך לא תמיד זה באמת נצרך. לעיתים אפשר לעשות את זה באמצעות מסור יהלום. מסור היהלום פועל בצורה נקודתית בדיוק בחלקים הרצויים כאשר זה יוכל להיעשות מהר מאוד בלי הרבה לכלוך ורעש.

חברת היהלום עם כל האפשרויות

חברת היהלום מציעה שירות של ניסור בטון לכל צורך או מטרה. בין אם זה ניסור של מדרכה ובין אם זה ניסור של חניון. ניסור בבית או ניסור בחוץ. הכול ייעשה בעזרת הכלים המקצועיים יחד עם הניסיון והמיומנות של הצוות המבצע.

התוצאות תהיינה מדויקות, נקיות, ממוקדות ובעיקר בטוחות.

אז צרו קשר עם הצוות המקצועי שלנו בחברת היהלום ותיהנו מתוצאות מושלמות.

אולי יעניין אותך לקרוא על:

למה היהלום?
שירות לקוחות
תודעת שירות גבוהה
עמידה בזמנים
מגיעים ומסיימים בזמן
best-price
מחירים אטרקטיביים
זמינות
זמינות מהיום למחר
מְעוּלֶה
מבוסס על 27 ביקורות
אהרון יוסף רבי
הזמנתי את משה התותח לפתיחת דלת רוצה לציין שהבחור ביצע את העבודה במיקצועיות רבה עם דגשים על עמידה בזמנים בטיחות ומחיר נורמלי מומלץ בחום תודה רבה אלוף
לאה גלר
עבדו בצורה טובה ומסודרת,בדגש על בטיחות. ממליצים????
אלעד עקראי
שירות יוצא מן הכלל עבדו בצורה יסודית וגילו מקצועית רבה מומלץ מאוד
ששון יוסף
חברת יהלום ניסור בבטון בצעו ניסור תקרה לעליית גג העבודה התבצעה במקצועיות רבה ובדיוק רב ,צוות מאוד מקצועי עים ניסיון רב וציוד מתקדם ביותר ,יחס אדיב וסבלני עמידה בלוח זמנים ומענה לכול שאלה.בעבודה תואם מטעם החברה גם מנוף להרמת הבטון דרך הגג וגם משאית לפינוי הפסולת, הכול מנוהל על ידי בעלי החברה שתמיד היו בשטח וגם עבדו ודאגו לניהול העבודה .ממליץ מאוד .תודה לחברת יהלום ממשפחת יוסף.
Hometov Nadlan
עבדתי איתם מספר פעמים לגבי כל מיני עבודות הריסה וניסור בטון. חברה מקצועית ביותר עם יחס אישי ואמינות יוצאת דופן. מומלץ בחום
יוסף לוי
אלופים בניסור וקידוח בטון. שירות מקצועי, מהיר, ואיכותי. מאד מאד מרוצה וממליץ בחום, הכי טובים בשוק!!!
משה זקן
צוות של אלופים עבודה ברמה גבוהה ! הכי מדוייק שייש עבודה נקייה ושווה ! מיקצוענים מקסימום ???? אין ספק שאם אצטרך שוב זה רק היהלום !????
שירותי ניסור בטון
ניסור תקרת בטון
ניסור גג / תקרת בטון
ניסור קורות בטון
ניסור קורות בטון
ניסור קרניז בטון
ניסור קרניז בטון
ניסור בטון בשלד הבניין
ניסור בטון בשלד הבניין
ניסור חגורת בטון
ניסור חגורת בטון
ניסור חומת בטון
ניסור חומת בטון
שירותי קידוח בטון
מאמרים אחרונים בנושא ניסור וקידוח בטון
חיתוך בטון עם דיסק
חיתוך בטון עם דיסק – איך עושים את זה?
חיתוך וקידוח בבטון
חיתוך וקידוח: המדריך למתחיל
ניסור בטון ע״י מכונת היהלום
ניסור קירות ואלמנטים מבטון ע״י מכונת ניסור בטון ביהלום
ניסור מדרגות בטון
מה חשוב לדעת לפני ניסור מדרגות בטון
ניסור קיר בטון ביהלום
5 דברים שכדאי לדעת לפני שמנסרים את הקירות
ניסור כלונסאות בטון
ניסור כלונסאות בטון במרכז – כל התשובות לכל השאלות
השאירו פרטים ונחזור אליכם

השאירו שם וטלפון ונחזור אליכם בהקדם.

תמונות ניסור בטון
מבצע ל- 30 מתקשרים ראשונים
2 פתחים (חלונות ו/או דלתות) כולל ריסוק
רק ב:
3,300 ₪
חייגו עכשיו והרוויחו את המחיר!

*המחיר לא כולל מע"מ. *עובי קיר עד 25 ס״מ. *ניסור דלתות וחלונות בגודל סטנדרטי. *תנאי עבודה סטנדרטיים. *טלח.