ניסור בטון בשרון

הרכב של חברת היהלום
חייגו עכשיו והוואן שלנו בדרך אליכם...
050-586-6943

מחפשים שירותי ניסור בטון באזור השרון? זקוקים לשירותי קידוח בטון לעזור בהתקנת המזגן? הגעתם למקום הנכון! 'היהלום' – ניסור בטון ברמה הגבוהה ביותר, במחירים הטובים ביותר!

שירותי ניסור בטון בשרון

אזור השרון, המכונה גם מישור החוף התיכון, כולל בתוכו ערים גדולות יחד עם ישובים מתפתחים. הוא אחד האזורים שבהם אנחנו רואים את תנופת הבנייה ועוד יותר את השיפוצים. כאשר הרבה אנשים מבקשים לשפר את תנאי הדיור או להעלות את ערך הנכסים בהם הם מתגוררים. בין הערים והישובים האלו ניתן למצוא את תל אביב, רעננה, הרצליה, נתניה, כפר סבא, קיסריה, אור עקיבא, בית ינאי, כפר יונה ועוד הרבה! שירותי ניסור בטון בשרון הכרחיים, ולכן תוכלו למצוא חברות ניסור בטון רבות, אך כששוקלים להזמין שירותי ניסור בטון בשרון או קידוח בטון יש לבדוק כמה דברים.

ראשית, כדאי לוודא שלחברה המציעה את השירותים האלו יש ניסיון בניסור וקידוח בבטון. יש חברות המציעות מחירים מפתים עבור עבודות ניסור בטון בשרון, אך חלקן חובבניות. עבודות ניסור בטון שנעשות בצורה הלא נכונה עלולות לגרום לנזק, וגם קידוח בטון באמצעות כלים ישנים עלול לגרום לסדקים! בנוסף לכך, חברה ללא ניסיון לא בטוח תקפיד על כללי הבטיחות.

'היהלום' כאן בדיוק בגלל זה – אל תיקחו סיכון כשאתם מזמינים ניסור בטון בשרון, לא משנה כמה מחיר ניסור בטון יכול להיות מפתה. תנו לצוות המקצועי שלנו לבצע את העבודות בצורה הטובה ביותר, ואנו מתחייבים על כך שתהיו שבעי רצון בסופו של יום. השירות שאנו מציעים הינו ברמה הגבוהה ביותר, ואפילו המחירים שלנו עבור שירותי ניסור בטון בשרון זולים ומתאימים לכל אחד.

קידוח בטון – תהיו שבעי רצון

את שירותי הניסור וקידוח בבטון שלנו באזור השרון תוכלו להזמין עבור עבודות פרטיות בבית, אבל גם עבור העסק. תוכלו להזמין ניסור בטון על מנת לפתוח פתח לדלת בקיר בטון, או פתיחת חלונות בקיר בטון. ולהזמין קידוח בטון על מנת להעביר צנרת או ציוד דרך קיר בטון. אנו משתמשים במסור יהלום איכותי המורכב על גבי מסילות מיוחדות, ונוכל לבצע חיתוך בטון וניסור בטון בכל הזוויות הנחוצות.

ניסור בטון
ניסור בטון בשרון

למה דווקא אנחנו?

ניסור בטון הוא אחד הפעולות ההכרחיות כאשר מבקשים ליצור שינוי כלשהו בבטון, חשוב לנו לספק שירות ברמה הגבוהה ביותר של ניסור בטון בשרון, ולהניב תוצאות עבודה מושלמות. אצלנו תיהנו מהמחירים האטרקטיביים ביותר עבור שירות מעולה! אנו מציעים שירותי ניסור וקידוח בטון בפריסה ארצית, ולכן זה יהיה רלוונטי עבורכם בכל מקום שתהיו.

1. ניסור קיר בטון

ברוב המקרים כוללים השיפוצים ניסור של קיר בטון. אז נכון שיש עוד כלים אשר בהם אפשר לשבור קיר קיים. אך למי שכבר התנסה בביצוע דבר כזה. לא צריך לספר על הלכלוך, על האבק ובעיקר על העבודה שהיא לא ממש מדויקת ולא הכי בטוחה. בעזרת מסור היהלום תוכלו לקבל תוך זמן קצר את הניסור ברצוי בעובדה חדה. ממוקדת ומדויקת בלי כל נזק לשאר חלקי המבנה. הניסור של הקיר במסור היהלום יעלה לכם כ- 350 ₪ לכל מ"ר כאשר זה יהיה תלוי כמובן בעובי של הקיר ובאורך הניסור שאתם רוצים.

2. ניסור גרם מדרגות

מדרגות לרוב עשויות מבטון. כל שינוי במדרגות, כמו ליטוש, שיפוץ, חידוש וכמובן הסרה מלאה של גרם המדרגות. מחייבים כולם עבודה מקצועית במסור איכותי וחזק שיצליח לבצע את המלאכה בצורה הכי בטוחה והכי יסודית.

מסור היהלום מסוגל לטפל בגרמי מדרגות מבטון ואף להסיר אותם באופן מלא בלי שייווצר כל נזק משני לאזור.

המחיר לניסור גרם מדרגות יעלה בין 1000 ₪ ל2,000 ₪ תלוי בכל הנתונים הסביבתיים.

3. ניסור חלון

במקרים רבים מבקשים אנשים לפרוץ חלונות נוספים במבנים קיימים. החלון החדש ישדרג עבורכם את הנכס ויעניק להם הרבה אור ואוויר. הניסור של החלון חייב להיעשות אף הוא בצורה מקצועית. בהתאם לחלונות האחרים שקיימים במבנה ובצורה אסתטית ויפה. מסור היהלום הוא הכלי בעזרתו תוכלו להגיע לתוצאות הרצויות.

4. ניסור פתח בקיר בטון

אנשים שמבקשים לנמסר דלת חדשה ביקר בטון, חייבים אף הם לבצע את הדבר בצורה מאוד מקצועית. עם הקפדה על עבודה ברמה גבוהה במיוחד. גם כאן תוכלו להגיע לתוצאות הרצויות בעזרת מסור הבטון. הניסור יהיה כל כך מדויק עד שלא יהיה כל צורך בביצוע תיקונים. ומיד לאחר העבודה תוכלו להלביש את המשקופים על הדלת החדשה שלכם. המחיר ניוסר דלת נע בין 1500 ש" ל -3000 ₪ כשזה תלוי בגודל הדלת, עובי הבטון וכן הלאה.

5. ניסור סלעים

במהלך ביצוע עבודות של בנייה או שיפוצים במיוחד אם מדובר בבנייה באזור מסולע, יהיה כמובן צורך בהסרה של הסלעים. לצורך הסרת הסלעים יהיה צורך לעשות שימוש בכלי צמה כדי לרסק את הסלע. לרוב אפשר יהיה להיעזר גם במסור בטון לצורך הכנת הסלעים לריסוק מה שיוביל לביצוע מהיר של הסרת הסלעים.

איך מתבצע ניסור בטון במסור יהלום?

הבטון הוא החומר הכי חזק שיש לנו בתחום הבנייה. לא לחינם בונים בעזרתו כמעט כל מבנה שצריך להיות חזק ויציב. החל ממדרגות, כבישים וחניונים וכלה בגשרים ובמבנים רבי קומות.

בגלל שהבטון הוא כל כך חזק. הרי שהניסור של הבטון חייב אף הוא להיעשות בכלי חזק שיצליח לגבור על הבטון. מסור היהלום הוא הכלי. היהלום הוא חומר שנחשב כחומר הכי חזק שיש לנו בטבע ובעזרתו ניתן להגיע לניסור חד וממוקד של הבטון.

מובן שלא די בציוד. חשוב שמי שיבצע את העבודה יידע איך לעשות אותה בצורה המקצועית והנכונה ביותר. חברת היהלום היא הכתובת שלכם בכל מה שקשור לניסור בטון מכל סוג. לכל צורך ולכך מטרה. עבודה מדויקת, מקצועית, אמינה ומה שהכי חשוב – גם בטוחה!

אולי יעניין אותך לקרוא על:

למה היהלום?
שירות לקוחות
תודעת שירות גבוהה
עמידה בזמנים
מגיעים ומסיימים בזמן
best-price
מחירים אטרקטיביים
זמינות
זמינות מהיום למחר
מְעוּלֶה
מבוסס על 27 ביקורות
אהרון יוסף רבי
הזמנתי את משה התותח לפתיחת דלת רוצה לציין שהבחור ביצע את העבודה במיקצועיות רבה עם דגשים על עמידה בזמנים בטיחות ומחיר נורמלי מומלץ בחום תודה רבה אלוף
לאה גלר
עבדו בצורה טובה ומסודרת,בדגש על בטיחות. ממליצים????
אלעד עקראי
שירות יוצא מן הכלל עבדו בצורה יסודית וגילו מקצועית רבה מומלץ מאוד
ששון יוסף
חברת יהלום ניסור בבטון בצעו ניסור תקרה לעליית גג העבודה התבצעה במקצועיות רבה ובדיוק רב ,צוות מאוד מקצועי עים ניסיון רב וציוד מתקדם ביותר ,יחס אדיב וסבלני עמידה בלוח זמנים ומענה לכול שאלה.בעבודה תואם מטעם החברה גם מנוף להרמת הבטון דרך הגג וגם משאית לפינוי הפסולת, הכול מנוהל על ידי בעלי החברה שתמיד היו בשטח וגם עבדו ודאגו לניהול העבודה .ממליץ מאוד .תודה לחברת יהלום ממשפחת יוסף.
Hometov Nadlan
עבדתי איתם מספר פעמים לגבי כל מיני עבודות הריסה וניסור בטון. חברה מקצועית ביותר עם יחס אישי ואמינות יוצאת דופן. מומלץ בחום
יוסף לוי
אלופים בניסור וקידוח בטון. שירות מקצועי, מהיר, ואיכותי. מאד מאד מרוצה וממליץ בחום, הכי טובים בשוק!!!
משה זקן
צוות של אלופים עבודה ברמה גבוהה ! הכי מדוייק שייש עבודה נקייה ושווה ! מיקצוענים מקסימום ???? אין ספק שאם אצטרך שוב זה רק היהלום !????
שירותי ניסור בטון
ניסור תקרת בטון
ניסור גג / תקרת בטון
ניסור קורות בטון
ניסור קורות בטון
ניסור קרניז בטון
ניסור קרניז בטון
ניסור בטון בשלד הבניין
ניסור בטון בשלד הבניין
ניסור חגורת בטון
ניסור חגורת בטון
ניסור חומת בטון
ניסור חומת בטון
שירותי קידוח בטון
מאמרים אחרונים בנושא ניסור וקידוח בטון
חיתוך בטון עם דיסק
חיתוך בטון עם דיסק – איך עושים את זה?
חיתוך וקידוח בבטון
חיתוך וקידוח: המדריך למתחיל
ניסור בטון ע״י מכונת היהלום
ניסור קירות ואלמנטים מבטון ע״י מכונת ניסור בטון ביהלום
ניסור מדרגות בטון
מה חשוב לדעת לפני ניסור מדרגות בטון
ניסור קיר בטון ביהלום
5 דברים שכדאי לדעת לפני שמנסרים את הקירות
ניסור כלונסאות בטון
ניסור כלונסאות בטון במרכז – כל התשובות לכל השאלות
השאירו פרטים ונחזור אליכם

השאירו שם וטלפון ונחזור אליכם בהקדם.

תמונות ניסור בטון
מבצע ל- 30 מתקשרים ראשונים
2 פתחים (חלונות ו/או דלתות) כולל ריסוק
רק ב:
3,300 ₪
חייגו עכשיו והרוויחו את המחיר!

*המחיר לא כולל מע"מ. *עובי קיר עד 25 ס״מ. *ניסור דלתות וחלונות בגודל סטנדרטי. *תנאי עבודה סטנדרטיים. *טלח.