ניסור דלת בקיר בטון

ניסור מקצועי ומדויק לצורך פתיחת דלת בקיר בטון. אנו יכולים לבצע ניסור דלת בכל עובי של קיר, ולהגיע לרמה גבוה של דיוק.
הרכב של חברת היהלום
חייגו עכשיו והוואן שלנו בדרך אליכם...
050-586-6943
ניסור יהלום מחיר
מבצע! רק ב- 3,300 ₪ ל- 2 פתחים כולל ריסוק. טל״ח המחיר לא כולל מע״מ

כאשר אתם ניגשים למציאת חברה העוסקת בניסורים על מנת לבצע ניסור דלת בטון. חשוב לקחת בחשבון את הקבלן המבצע תוך שימת לב לפרטים רבים. החל מהמיומנות של מבצע העבודה של ניסור דלת בקיר בטון. שכן זוהי עבודה שאמורה להיות ברף גבוה מאד. הדורשת דיוק מקסימלי ולקיחת אחריות על עבודה בה כלל הפרמטרים נלקחים בחשבון.

חברת היהלום שמה לה דגש עליון בשירות. שירות אדיב וסבלני הוא החותמת לכך שהעבודה תעשה באחריות המלאה ובביצוע המתאים ביותר עבורכם.

ניסור דלת בקיר בטון
חייגו עכשיו – 077-997-2201

ביצוע ניסור דלת בטון

חיתוך דלת בקיר בטון היא עבודה אשר מבוקשת כמעט בכל עבודה באתר בנייה. וגם פתיחת חלון בקיר בטון. שלב הכרחי בסגירת מעגל העבודה הראשונית שאותה הקבלן מבצע. ניתן למצוא את דרישת העבודה החל בהרחבת דלתות הסלון למעבר רחב יותר לחצר, או לכניסה לבית.

כמו כן בחדרי הבית, באם חפצים אתם בדלת רחבה יותר שתשפר את עיצוב הבית. ניתן להרחיב את פתח הדלת על ידי ניסור. ניסור דלת בקיר בטון בעיקרו הוא כאשר אנו משפצים מבנה קיים. בו ישנו קיר מלא ממנו אנו רוצים לבצע פתח נוסף או פתח חדש של מעבר ולשם כך אנו מבצעים ניסור דלת בטון. ניסור המבצע פתיחת קיר ברוחב של דלת.

לכאורה בעולם הניסור פתיחת דלת היא אינה כה מסובכת. משום שהניסיון שצברה החברה הוא מין הסתם בעיקר בדלת בטון הוא רחב לאין ערוך. אך אל תשלו עצמיכם. אל עבודת ניסור דלת בטון אומנם חברת היהלום עושה זאת בדיוק ובמהירות הנדרשת אך אנו ניגשים לעבודה לפי הספר ללא קיצורי דרך.

עבודה זו דורשת דיוק מקסימלי בציוד המותאם אישית לניסור בבטון. חברת היהלום מחזיקה ברשותה את הציוד המתקדם ביותר בשוק. ומבצעת את העבודה ברמת הגימור הטובה ביותר.

ניסור דלת בטון

ניסור דלת בקיר בטון – מה זה דורש?

כאמור, ניסור של קיר בתוך קיר בטון אמור להיעשות בצורה מדויקת, בגודל הרצוי ובצורה הנכונה.

אם הניסור לא יהיה מדויק, יהיה צורך לבצע שינויים ותיקונים לאחר העבודה. אם הכלי לא יהיה מתאים לקיר, לעובי שלו או לחוזק שלו, הרי שייווצרו סדקים ושברים בקיר אשר אלה יערערו את חוזקו של הקיר. מה שאומר פגיעה בבטיחות המבנה ובאסתטיקה שלו.

בגלל שזה עשוי כל כך להסתבך, חובה לתת את הדעת על ביצוע נכון של העבודה. עם הכלים הנכונים, עם אנשי המקצוע המתאימים ועם שמירה על כל כללי הבטיחות והביטחון בעבודה.

לפני שמתחילים….

לפני שנכנסים לעובי הקורה, כלומר לעובי הבטון, חובה לבדוק את הקיר העומד לניסור. אי אפשר סתם כך לבוא ולנסר את הקיר מבלי לבדוק כי אכן הדבר אפשרי. בקירות עוברים תשתיות שונות וצנרת של אינסטלציה, חשמל, תקשורת ועוד. חובה לוודא בעזרת מהנדס כי אכן הניסור בקיר יהיה אפשרי.

אחרי שיש לכם את אישור המהנדס לביצוע הקידוח או הניסור תוכלו להתקדם הלאה.

ניסור הדלת ללא השארת סימני חריגה

כשמבצעים ניסור בקיר בטון, יש אפשרות לבקש שהחיתוך יהיה ללא חריגות. כדי לנתק את האלמנט מהקיר יש צורך לחרוג מהמידות המסומנות. יש אפשרות לעשות זאת ללא חריגות על ידי הוספת קידוחים בפינות הסימונים.

לדעת יותר על חריגות ניסור בטון »

ניסור דלת בקיר בטון

בטחון החברה בעת ניסור דלת בטון

חברת היהלום מבטיחה לכם שאת העבודה אנו מבצעים תוך הקפדה על כללי בטיחות נוקשים. בניהם אנו שמים לב לא רק לעובדי החברה אלא לכלל האנשים אשר נמצאים בסביבת העבודה. תוך שמירת מרחק ביטחון מביצוע העבודה.

את ניסור הדלת אנו מבצעים תחילה תחת הסימונים המדויקים באמצעות מסור יהלום אשר מנסר את הבטון לפי בקשתכם. בדיוק המקסימלי.

ניתוק הדלת מתבצע על ידי קונגו אשר נותן מכות בחלקו התחתון של הקיר המנוסר. כאשר אנו דואגים להנחת צמיגים בצד הנופל של הבטון המנוסר על מנת לדאוג שלא יגרם נזק לשאר המבנה.

בסרטון ניתן לראות ביצוע של הפלת הבטון בצורה בטוחה

ניסור בבטון רק עם חברת היהלום!

ניסור בטון על ידי חברת היהלום ניסור בטון, הוא האפשרות הטובה ביותר עבורכם על מנת לבצע פתח דלת בקיר. ראשית זו הדרך הנקייה ביותר לבצע עבודה זו. מסור היהלום מקבל זרם מים תמידי בעת ביצוע הניסור.

פעולה זו גורמת לחיסכון באבק ולמניעת שדה ראייה מעורפל בעת ביצוע העבודה. ניסור דלת בטון על ידי דיסק היהלום הוא השיטה המדויקת ביותר עבור חיתוך בטון. תושבת הדיסק על המסילה היא חזקה מספיק על מנת למנוע רעידות בדיסק. ולבצע עבודה ברמת גימור הטובה ביותר.

עבודות הבנייה בישראל ובייחוד עבודות של שיפוצים במבנים קיימים, כוללים לרוב ניסור בטון וקידוח בבטון. בגלל שהבנייה כאן נעשית בבטון שזה החומר הכי חזק, הרי שבכל שינוי ושיפוץ מתבקשים, יש למצוא את הדרך לנסר ולקדוח בבטון בצורה הכי מדויקת ובטוחה.

חשוב לדעת שכל שינוי בקירות הבטון מחייב שימוש בכלים מתאימים.

הכלים אשר בהם מבצעים את הניסור של הבטון הם כלים מקצועיים וחזקים המסוגלים לנסר בצורה ממוקדת ומדויקת את הניסור הרצוי והמושלם.

למה היהלום?
שירות לקוחות
תודעת שירות גבוהה
עמידה בזמנים
מגיעים ומסיימים בזמן
best-price
מחירים אטרקטיביים
זמינות
זמינות מהיום למחר
מְעוּלֶה
מבוסס על 27 ביקורות
אהרון יוסף רבי
הזמנתי את משה התותח לפתיחת דלת רוצה לציין שהבחור ביצע את העבודה במיקצועיות רבה עם דגשים על עמידה בזמנים בטיחות ומחיר נורמלי מומלץ בחום תודה רבה אלוף
לאה גלר
עבדו בצורה טובה ומסודרת,בדגש על בטיחות. ממליצים????
אלעד עקראי
שירות יוצא מן הכלל עבדו בצורה יסודית וגילו מקצועית רבה מומלץ מאוד
ששון יוסף
חברת יהלום ניסור בבטון בצעו ניסור תקרה לעליית גג העבודה התבצעה במקצועיות רבה ובדיוק רב ,צוות מאוד מקצועי עים ניסיון רב וציוד מתקדם ביותר ,יחס אדיב וסבלני עמידה בלוח זמנים ומענה לכול שאלה.בעבודה תואם מטעם החברה גם מנוף להרמת הבטון דרך הגג וגם משאית לפינוי הפסולת, הכול מנוהל על ידי בעלי החברה שתמיד היו בשטח וגם עבדו ודאגו לניהול העבודה .ממליץ מאוד .תודה לחברת יהלום ממשפחת יוסף.
Hometov Nadlan
עבדתי איתם מספר פעמים לגבי כל מיני עבודות הריסה וניסור בטון. חברה מקצועית ביותר עם יחס אישי ואמינות יוצאת דופן. מומלץ בחום
יוסף לוי
אלופים בניסור וקידוח בטון. שירות מקצועי, מהיר, ואיכותי. מאד מאד מרוצה וממליץ בחום, הכי טובים בשוק!!!
משה זקן
צוות של אלופים עבודה ברמה גבוהה ! הכי מדוייק שייש עבודה נקייה ושווה ! מיקצוענים מקסימום ???? אין ספק שאם אצטרך שוב זה רק היהלום !????
שירותים נוספים - ניסור בטון
ניסור תקרת בטון
ניסור גג / תקרת בטון
ניסור קורות בטון
ניסור קורות בטון
ניסור קרניז בטון
ניסור קרניז בטון
ניסור בטון בשלד הבניין
ניסור בטון בשלד הבניין
ניסור חגורת בטון
ניסור חגורת בטון
ניסור חומת בטון
ניסור חומת בטון
מאמרים אחרונים בנושא ניסור בטון
חיתוך בטון עם דיסק
חיתוך בטון עם דיסק – איך עושים את זה?
ניסור בטון ע״י מכונת היהלום
ניסור קירות ואלמנטים מבטון ע״י מכונת ניסור בטון ביהלום
ניסור מדרגות בטון
מה חשוב לדעת לפני ניסור מדרגות בטון
השאירו פרטים ונחזור אליכם

השאירו שם וטלפון ונחזור אליכם בהקדם.

תמונות ניסור בטון
מבצע ל- 30 מתקשרים ראשונים
2 פתחים (חלונות ו/או דלתות) כולל ריסוק
רק ב:
3,300 ₪
חייגו עכשיו והרוויחו את המחיר!

*המחיר לא כולל מע"מ. *עובי קיר עד 25 ס״מ. *ניסור דלתות וחלונות בגודל סטנדרטי. *תנאי עבודה סטנדרטיים. *טלח.