ניסור כלונסאות בטון

ניסור כלונסאות בטון במרכז – כל התשובות לכל השאלות

תוכן עניינים

ניסור כלונסאות בטון הינה עבודת בטון אשר מהווה חלק אינטגרלי ומשמעותי בתהליכי הבנייה ונחשבת לאחד מן השלבים הראשונים בשלד הבנייה. כלונסאות מהוות את עמודי היסוד המשתמשים לתמיכה של מבנים פרטיים ותעשייתיים. ניסור זה צריך להתבצע בצורה מקצועית ובליווי של חברה המתמחה בתחום. אנו מאמינים שיש לכם לא מעט שאלות – אנשי המקצוע של חברת היהלום ניסור בטון פה לעשות לכם סדר.

יורדים לעובי הקורה: מה הם כלונסאות בטון?

כאשר אנחנו מדברים על כלונסאות בטון אנו מדברים על אחד מן החלקים המשפיעים ביותר בהקמה של מבנים. הלכה למעשה לפני כל הקמת מבנים פועלים אנשי המקצוע בשטח לשם יציקת כלונסאות שמטרתן להכין את הקרקע לבנייה. הכלונסאות הן הלכה למעשה מוטות ברזל ארוכים אותן מכניסים לאדמה ויוצקים מעליהן בטון. את תהליכי הקידוח מבצעים קבלני בנייה באישורו של מהנדס בנייה ותהליך זה נחשב אחד התהליכים הראשונים והחשובים ביותר לפני תהליך בנייה של מבנה חדש.

המטרה של כלונסאות בטון היא להוות חלק בלתי נפרד מן בסיס הקרקע ויסודות המבנה, הלכה למעשה תפקידן של כלונסאות אלו לספק קרקע יציבה לבנייה של בית פרטי ו/או מבנה מגורים רחב ממדים בהתאמה.

יציקת כלונסאות בטון לצד ניסור כלונסאות בטון במרכז צריכה להיעשות בצורה מקצועית על ידי בעלי מקצוע המתמחים בתחום.

מתי אנו נצטרך ניסור כלונסאות בטון במרכז?

אנו למדים כי כלונסאות בטון נחשבות אחד מן המרכיבים החשובים והאינטגרליים ביותר בעולם הבטיחות. לכן יש צורך לבדוק כי אותן כלונסאות בטון עומדות בצורה איתנה מבחינת החוזק והעמידות שלהן ובהתאם לקריטריונים הנדרשים. לרוב לאחר יציקות כלונסאות בטון אנו נבצע בדיקות תקינות אשר יבוצעו בהתאם לדרישות קונסטרקטור (מהנדס).

המהנדס דואג למפות ולאפיין את כל הכלונסאות ויבדוק את מצבם והאם ישנם חללי אוויר אשר עשויים במרוצת השנים לגרום לפגיעה במבנה ולכשלים נוספים.

ניסור כלונסאות בטון במרכז יידרש במצבים בהם מהדס יגלה כי ישנם פגמים וליקויים בתהליך יצירת הכלונסאות ויאובחן כי אותם פגמים מהווים סכנה בהמשך תהליכי בנייה. כמו שכבר הצלחתם להבין הכלונסאות הן חלק בלתי נפרד מן הבטחת בטיחות המבנה – לכן ישנם קריטריונים ברורים בכל הקשור לעמידותן ולחוזקן.

ניסור כלונסאות בטון איננה פעולה של מה בכך ומדובר במלאכת מחשבת של ממש ובפעולה רגישה אשר צריכה להתבצע אך ורק על ידי בעל מקצוע המתמחה בתחום ובליווי של מהנדס מומחה.

ניסור כלונסאות בטון

מחיר ניסור כלונסאות בטון במרכז – כמה זה יעלה לנו?

כאשר אנחנו מדברים על ניסור כלונסאות בטון איננו מדברים על מלאכה פשוטה. משקי בית פרטיים, לקוחות עסקיים, יזמים ואף מוסדות תוהים כמה יעלה להם ניסור כלונסאות בטון. אם נרד לעובי הקורה אנו נראה כי ישנם מספר היבטים אשר משפיעים בצורה ישירה על המחיר אותו אנו נשלם:

  • היקף העבודה שיידרש – (ככל שהיקף העבודה יהיה גדול ויתר כך המחיר למספר הניסורים הדרושים ירד).
  • מספר הניסורים הדרושים
  • שיטת הניסור (מסור יהלום ו/או כבל יהלום)
  • עובי וגודל הכלונסאות
  • נגישות וניידות לאתר הניסור (ככל שהגישה תהיה קשה יותר – כך המחיר יעלה בהתאם).
  • פינוי כלונסאות ושירותים משלימים העבודה שיידרש

החשיבות בעבודה עם בעל מקצוע המתמחה בתחום

כמו שכבר הצלחתם להבין מדובר במלאכה לא פשוטה אשר בעל מקצוע המתמחה בתחום צריך לתת עליה את הדעת. מחיפוש קטן במנועי החיפוש וברשתות החברתיות אתם נחשפים אל מגוון רחב של נותני שירות וחברות המציגות את עצמן כמתמחות בניסור בטון לצד ניסור כלונסאות בטון. עלינו לזכור כי כלונסאות בטון הם אחד מן המרכיבים החשובים ביותר במהלך תהליכי הבנייה לכן אין מן הנמנע שנצטרך לבדוק את בעל המקצוע איתו אנו עובדים ב – 4 עיניים. בין ההיבטים אותם אנו נרצה לראות בבעל המקצוע איתו נעבוד:

  • ניסיון לצד ותק בתחום
  • מוניטין חיובי בתחום
  • עובד לפי כל נהלי הבטיחות המחמירים
  • מחזיק בכל האישורים וההיתרים הרלוונטיים
  • עבודה בצמוד למהנדס המתמחה בתחום
  • אחריות מקצועית וביטוח צד ג'
  • חוג לקוחות איתן ומהימן
  • עבודה בטכניקות ושיטות מתקדמות לרבות טכניקת היהלום

ניסור כלונסאות בטון: חברת היהלום

אם אתם מחפשים אחר חברה המתמחה בניסור כלונסאות בטון במרכז אנו שמחים לבשר לכם שהגעתם למקום הנכון. חברת היהלום מתמחה בכל סוגי עבודות הריסה ובעבודות ניסור וקידוח בטון בפרט. החברה שמה לה לדגש את בטיחות העבודה לצד יחס אישי לכל לקוח וחרטה לדגלה מספר היבטים – ניסור וקידוח בטון ברמה גבוהה, פריסה ארצית מלאה, כלים טכנולוגיים מתקדמים, עמידה בזמנים ויעדים ובטיחות מעל הכל.

מאמרים נוספים
חיתוך בטון עם דיסק
חיתוך בטון עם דיסק – איך עושים את זה?
שימוש ביהלום
מהם 6 השימושים שניתן לעשות ביהלום
עבודות בטון בשלד הבניין
עבודות בטון בשלד הבניין
ניסור בטון ע״י מכונת היהלום
ניסור קירות ואלמנטים מבטון ע״י מכונת ניסור בטון ביהלום
ניסור מדרגות בטון
מה חשוב לדעת לפני ניסור מדרגות בטון
ניסור קיר בטון ביהלום
5 דברים שכדאי לדעת לפני שמנסרים את הקירות
השאירו פרטים ונחזור אליכם

השאירו שם וטלפון ונחזור אליכם בהקדם.

תמונות ניסור בטון
מבצע ל- 30 מתקשרים ראשונים
2 פתחים (חלונות ו/או דלתות) כולל ריסוק
רק ב:
3,300 ₪
חייגו עכשיו והרוויחו את המחיר!

*המחיר לא כולל מע"מ. *עובי קיר עד 25 ס״מ. *ניסור דלתות וחלונות בגודל סטנדרטי. *תנאי עבודה סטנדרטיים. *טלח.