ניסור מדרגות בטון

חברת היהלום מבצעת ניסור מדרגות בטון במקצועיות רבה, ודיוק מושלם המגיע לחיתוך כמעט עד קו האפס. איך זה עובד? וכמה זה עולה? המשיכו לקרוא »
הרכב של חברת היהלום
חייגו עכשיו והוואן שלנו בדרך אליכם...
050-586-6943

ניסור מדרגות בטון על ידי חברת היהלום ניסור בטון. היא האופציה הטובה ביותר עבורכם לחיתוך מדויק במינימום נזקים. המדרגות עשויות כמעט תמיד מבטון. במקרים בהם אנחנו רוצים להסיר את גרם המדרגות ולהעתיק אותו למקום אחר, או במקרים אשר בהם מדובר רק על חיתוך וליטוש של המדרגות כדי ליישר או לתקן אותם.

אז האמת היא שלא ממש משנה מה סדר הגודל של העבודה הנדרשת בגרם המדרגות. הניסור חייב להיעשות עם כלי מקצוע מתאימים. כי רק כך אפשר יהיה להבטיח ניסור שיהיה מדויק, בטוח וברמת גימור גבוהה.

ניסור מדרגות בטון
חייגו עכשיו – 077-997-2201

איך מנסרים גרם מדרגות?

אז כפי שכבר ציינו, לציוד המתאים ישנה משמעות רבה. כאשר אין לנו את כלי הניסור המתאימים, העבודה נעשית בעזרת פטיש אוויר או אפילו קונגו. העבודה עם אלו לא תצלח והתוצאות תהיינה מאוד מאכזבות. כי עם כלים אלו הביצוע לא יהיה מדויק, הוא עלול לסכן את כל הדיירים והאנשים הנמצאים במבנה והעבודה כולה תהיה מלווה בהרבה לכלוך ואבק שעלול לסכן את כל מי שנמצא במקום.

הדרך הנכונה לניסור מדרגות נעשית בטכנולוגיה המתקדמת שקיימת היום, ניסור בטון ביהלום.

מהו מסור היהלום?

מסור היהלום הוא מסור דיסק המכוסה במעטה של שבבי יהלום. אלו הופכים את המסור לכלי חזק ועוצמתי במיוחד.

יש אפשרות לבצע את העבודה או במסור ידני או במסור חשמלי כאשר שניהם מבוססים על הטכנולוגיה הזו של דיסק יהלום.

אם מדובר בחיתוך נקודתי במדרגות קיימות או לחילופין, החיתוך הוא לפני ההתקנה של המדרגות, אפשר יהיה לעשות את העבודה בעזרת המסור הידני. אך אם מדובר בניסור של מדרגות מותקנות אותן רוצים לחתוך בקו ישר, הרי שנכון יהיה לעשות שימוש במסור המסילה האוטומטי. המסור הזה מורכב ממנוע, מוטמע בו דיסק היהלום והניסור מתבצע באמצעות שליטה מרחוק.

שיטת ניסור היהלום

שיטת ניסור היהלום נמצאה הטובה. מבין כל שיטות ההריסה הקיימות בשוק, והיא מהמובילות בתעשיית הבניין ובכלל. המקרים בהם נשתמש בשיטה זו הם רבים החל מ: ניסור קיר בטון, פתיחת חלון או פתיחת דלת, או בעצם כל שינוי במבנה בטון. כל עבודת ניסור או הריסת בטון מתקיימת בביטחון רב. הודות לציוד המוביל והמתקדם שמחזיקה חברת היהלום.

ניסור מדרגות בטון

חברת היהלום מבצעת ניסור של מדרגות מבטון על ידי מסור יהלום מהמתקדמים בעולם. עבודה זו היא לא לחינם נמצאת בראש סדרי עדיפויות של הקבלן. ניסור מדרגות בטון ביהלום היא הדרך הטובה ביותר לביצוע עבודות מסוג זה. ומונעת בעצם פגיעה סביבתית בשאר המבנה, בשונה משיטות אחרות אשר גורמות לפגיעה חמורה במבנה.

בטיחות בראש

כשאנו ניגשים לבצע ניסור בטון במסור יהלום בעצם אנחנו בוחרים בדרך הבטוחה ביותר. שכן המסור נשלט יל ידי שלט רחוק ע"י מפעיל מקצועי ומיומן. המסור עצמו נע על גבי מסילה ותושבות שמקובעות היטב לבטון. כאשר לא נצרכת שום יד אדם בקירוב למדרגות הבטון בעת הניסור עצמו. מדרגות הבטון נוחתות בבטחה על צמיגי גלגלים שהונחו מבעוד מועד ומונעות פגיעה בשאר המבנה.

חברת יהלום שמה דגש רחב על כללי הבטיחות באתרי הבנייה. כאשר כלל עובדיה מצוידים באביזרי הבטיחות הנדרשים החל מ- קסדת עבודה, אוזניות, משקפי מגן ונעלי ברזל תקניים. החשיבות הרבה לרמת הבטיחות נותנת לקבלן הבנייה שקט בעבודתו כך שבזמן ביצוע הניסור יכול הקבלן להמשיך ולעסוק בשאר.

ניסור מדרגות בטון היכן זה פוגש אותנו?

את הריסת מדרגות הבטון בדרך כלל נפגוש כאשר נהיה מעוניינים לשנות את מיקום המדרגות או עיצוב החלל בצורה אחרת לפי תוכנית אדריכל  או לחילופין אישור מהנדס במקרה הצורך. אשר נתן תוכנית לשנות את מיקום המדרגות או לבטלם בכלל. אז נצטרך להשתמש בדיסק ניסור יהלום.

מקום נוסף בו יפגוש אותנו ניסור מדרגות בטון יכול להיות גם במרחב הציבורי בעת שמקום מסוים עובר שיפוץ על ידי העירייה לטובת התושבים נשתמש אז בשירות שלנו שמתבצע על ידי חברת היהלום ניסור וקידוח בבטון.

עבודת הניסור

לכאורה המביט מן הצד יחשוב שעבודת הניסור היא פשוטה,אך לא כך הם פני הדברים,קודם נסביר.
שיטת הניסור מתבצעת על ידי מסור עוצמתי במיוחד שבזמן הניסור נח על מסילה מייצבת. תפקידה של המסילה היא לייצב את המסור שנע עליה לבל יזוז, ובכך אנו שומרים על בטיחות ודיוק מרבי בעת הניסור.

הלהב עצמו שעשוי מברזל ועליו מולחמים סיגמנטים של יהלום. 
התקנת המסילה והמסור הם עבודת אומנות בפני עצמה, ידיים לא מקצועיות יגרמו נזק לציוד למבנה ויכולים לגרום לתקלה בטיחותית גבוהה שהשלכותיה רבות . לכן חברת היהלום הכשירה עובדיה בשימוש נכון של המכונות על מנת למנוע מקרי בטיחות אלו ולבצע את עבודתה ברמה הגבוהה ביותר.

חברת היהלום מזמינה אתכם להצטרף למשפחה גדולה. צרו איתנו קשר להצעת מחיר משתלמת.
ולקבלת עבודה ברף הגבוה ביותר בשוק.

למה היהלום?
שירות לקוחות
תודעת שירות גבוהה
עמידה בזמנים
מגיעים ומסיימים בזמן
best-price
מחירים אטרקטיביים
זמינות
זמינות מהיום למחר
מְעוּלֶה
מבוסס על 27 ביקורות
אהרון יוסף רבי
הזמנתי את משה התותח לפתיחת דלת רוצה לציין שהבחור ביצע את העבודה במיקצועיות רבה עם דגשים על עמידה בזמנים בטיחות ומחיר נורמלי מומלץ בחום תודה רבה אלוף
לאה גלר
עבדו בצורה טובה ומסודרת,בדגש על בטיחות. ממליצים????
אלעד עקראי
שירות יוצא מן הכלל עבדו בצורה יסודית וגילו מקצועית רבה מומלץ מאוד
ששון יוסף
חברת יהלום ניסור בבטון בצעו ניסור תקרה לעליית גג העבודה התבצעה במקצועיות רבה ובדיוק רב ,צוות מאוד מקצועי עים ניסיון רב וציוד מתקדם ביותר ,יחס אדיב וסבלני עמידה בלוח זמנים ומענה לכול שאלה.בעבודה תואם מטעם החברה גם מנוף להרמת הבטון דרך הגג וגם משאית לפינוי הפסולת, הכול מנוהל על ידי בעלי החברה שתמיד היו בשטח וגם עבדו ודאגו לניהול העבודה .ממליץ מאוד .תודה לחברת יהלום ממשפחת יוסף.
Hometov Nadlan
עבדתי איתם מספר פעמים לגבי כל מיני עבודות הריסה וניסור בטון. חברה מקצועית ביותר עם יחס אישי ואמינות יוצאת דופן. מומלץ בחום
יוסף לוי
אלופים בניסור וקידוח בטון. שירות מקצועי, מהיר, ואיכותי. מאד מאד מרוצה וממליץ בחום, הכי טובים בשוק!!!
משה זקן
צוות של אלופים עבודה ברמה גבוהה ! הכי מדוייק שייש עבודה נקייה ושווה ! מיקצוענים מקסימום ???? אין ספק שאם אצטרך שוב זה רק היהלום !????
שירותים נוספים - ניסור בטון
ניסור בטון
ניסור דלת בקיר בטון
ניסור בטון
ניסור כבישים
ניסור קיר בטון
ניסור קיר בטון
ניסור מדרכה
ניסור מדרכה
ניסור רצפת בטון
ניסור רצפת בטון
ניסור בטון בחניונים
ניסור בטון בחניונים
מאמרים אחרונים בנושא ניסור בטון
חיתוך בטון עם דיסק
חיתוך בטון עם דיסק – איך עושים את זה?
ניסור בטון ע״י מכונת היהלום
ניסור קירות ואלמנטים מבטון ע״י מכונת ניסור בטון ביהלום
ניסור מדרגות בטון
מה חשוב לדעת לפני ניסור מדרגות בטון
השאירו פרטים ונחזור אליכם

השאירו שם וטלפון ונחזור אליכם בהקדם.

תמונות ניסור בטון
מבצע ל- 30 מתקשרים ראשונים
2 פתחים (חלונות ו/או דלתות) כולל ריסוק
רק ב:
3,300 ₪
חייגו עכשיו והרוויחו את המחיר!

*המחיר לא כולל מע"מ. *עובי קיר עד 25 ס״מ. *ניסור דלתות וחלונות בגודל סטנדרטי. *תנאי עבודה סטנדרטיים. *טלח.