ניסור סלעים

ניסור סלעים מקצועי – מתי אנו נצטרך שירות זה?

תוכן עניינים

ניסור סלעים הינו חלק בלתי נפרד מן עבודות תשתית ובניה בישראל. עבודת ניסור סלעים צריכה להיעשות בצורה מקצועית ובליווי של חברה המתמחה בתחום – אנו מאמינים שיש לכם לא מעט שאלות, אנשי המקצוע של חברת היהלום פה לעשות לכם סדר.

ניסור סלעים מקצועי – משפר את הליך הבנייה

ניסור סלעים לצד קידוח סלעים הפך בשנים האחרונות לאחת מן המלאכות המבוקשות ביותר בעולמות הבנייה. לרוב אנו נרצה להשתמש בשירות זה כאשר אנחנו נגיע למצבים בהם אנו נכין שטח מסוים לתהליכי בנייה ו/או נרצה להכין תשתיות עירוניות. אנו למדים כי במקרים רבים במהלך פינוי של שטח ישנם סלעים גדולים אשר עומדים באין מפריע ומפריעים בביצוע הכנת השטח ותחילת תהליכי הבנייה.

בשונה ממה שאנשים רבים נוטים לחשוב לא מדובר אך ורק בסלעי ענק בפרויקטי נדל"ן גדולים, אלו יכולים גם להיות אבנים בינוניות לצד אבנים קטנות המפריעות לנו בשטח המיועד לבנייה פרטית.

מה הם הדברים אותם אנו צריכים לדעת על ניסור סלעים?

כאשר אנחנו מדברים על ניסור סלעים אנו מדברים על שירות הניתן כאשר אנו רוצים לחדור ו/או לפרק סלעים קטנים, בינוניים וגדולים. אנו נשתמש באלו בזמן פירוק מסלעה ו/או בהכנה לעבודות שטח. אנו למדים כי הסלעים דומים בחוזקם ובעובי שלהם אל הבטון המוכר לכן אנו ברוב המקרים נשתמש בטכניקות מוכרות מן עולם הקידוח לצד ניסור בטון.

ניסור סלעים מקצועי בשיטה מנצחת

כמו שכבר הצלחתם להבין ניסור סלעים הינה מלאכה הדומה באופייה למלאכת ניסור בטון וכך אנו גם ניגשים אליה. השיטה המובילה כיום בעולמות הניסור היא שיטת היהלום. במהלך שיטה זו מחברים מקדח יהלום (אשר נחשב לחומר החזק ביותר) אל מסור חשמלי ייעודי, יחד עם המסור אנו מבצעים ניסור יעיל, איכותי ומהיר של הסלעים ובחתיכה אחת מדויקת – כך אנו נהנים מעבודה מקצועית, ללא לכלוך ואבק מיותרים וללא נזק סביבתי.

ניסור סלעים

החשיבות בעבודה עם חברה המתמחה במלאכת ניסור סלעים

כיום ניתן למצוא מגוון רחב של בעלי מקצוע המציגים את עצמם כמתמחים במלאכת ניסור סלעים, יחד עם זאת עלינו לזכור כי מדובר במלאכה לא פשוטה אשר צריכה להיעשות על ידי בעל מקצוע המתמחה בתחום אשר יאפיין את השטח בצורה נכונה ויתן לנו מעטפת מלאה ומענה בזמן אמת. אנו נרצה לבדוק כי החברה איתה אנו עובדים מתמחה בניסור סלעים ובעלת מוניטין בתחום – כך נדע שהגענו למקום הנכון עבורנו.

מה הוא המחיר של ניסור וקידוח סלעים?

אנשים רבים הניגשים למלאכה תוהים מה הם המחירים של ניסור וקידוח סלעים, אנו למדים כי המחיר של עבודה זו מושפע ממגוון רחב של היבטים. בין ההיבטים אנו רואים:

  • היקף העבודה – אנו למדים כי היקף העבודה משפיע רבות על המחיר של ניסור וקידוח סלעים, בהנחה ומדובר בהיקף עבודה המשתרע על שטח קטן ומספר קטן של סלעים אנו נראה כי המחיר יהיה גדול יותר. יחד עם זאת המחיר ירד כאשר השטח יגדל בצורה משמעותית.
  • שיטת החיתוך – כיום ניתן למצוא מגוון רחב של שיטות המיועדות לשם ניסור וקידוח סלעים, השיטה איתה נבחר לעבוד תשפיע רבות על המחיר אותו אנו נשלם לשם המלאכה.
  • סוג הסלע – ישנם מגוון רחב של סלעים בגדלים שונים לצד עובי משתנה. ככל שהסלע תהיה קשה יותר לפירוק, גדולה יותר ועבה יותר כך המלאכה תהיה יקרה יותר.
  • ניידות – המיקום של הסלע והגישה למקום העבודה תשפיע רבות על המחיר אותו אנו נשלם בסוף. ככל שהניידות תהיה מסובכת עבור בעל המקצוע כך אין מן הנמנע שהמחיר יעלה.
  • האם יש צורך בכלים נוספים – לעיתים אנו נראה את הצורך בכלים נוספים לשם ביצוע המלאכה לרבות טרקטרונים, מחפרונים ואביזרים נוספים. בהנחה ונצטרך כלים אלו לשם ביצוע ניסור וקידוח סלעים אנו נראה את המחיר עולה.
  • ניסיון ומוניטין של החברה איתה אנו נעבוד – הניסיון, הותק והמוניטין של החברה איתה אנו עובדים משפיעים רבות על המחיר אותו אנו משלמים – יחד עם זאת כאשר אנחנו עובדים עם חברה המתמחה בתחום אנחנו חוסכים לא מעט כסף, זמן ומשאבים לטווח הרחוק ונהנים מעבודה איכותית לצד אחריות מקצועית לעבודה.

אמרתם ניסור סלעים מקצועי אמרתם היהלום

חברת היהלום הינה חברה המתמחה בניסור סלעים לצד ניסור בטון, החברה נוסדה בשנת 2015 ועובדת ללא לאות על מנת לספק מעטפת מלאה בעולמות הניסור ללקוחות פרטיים, עסקיים ומוסדיים. החברה עובדת יחד עם הטכנולוגיות המובילות ביותר והפכה כבר מזמן לביטוי שגור בתחום.

אנו מזמינים אתכם לבחור נכון – זה הזמן לבחור היהלום.

מאמרים נוספים
חיתוך בטון עם דיסק
חיתוך בטון עם דיסק – איך עושים את זה?
ניסור בטון ע״י מכונת היהלום
ניסור קירות ואלמנטים מבטון ע״י מכונת ניסור בטון ביהלום
ניסור מדרגות בטון
מה חשוב לדעת לפני ניסור מדרגות בטון
ניסור קיר בטון ביהלום
5 דברים שכדאי לדעת לפני שמנסרים את הקירות
ניסור כלונסאות בטון
ניסור כלונסאות בטון במרכז – כל התשובות לכל השאלות
ניסור בטון ביהלום
ניסור וקידוח בטון ביהלום – שיטה מנצחת ותוצאה מדהימה
השאירו פרטים ונחזור אליכם

השאירו שם וטלפון ונחזור אליכם בהקדם.

תמונות ניסור בטון
מבצע ל- 30 מתקשרים ראשונים
2 פתחים (חלונות ו/או דלתות) כולל ריסוק
רק ב:
3,300 ₪
חייגו עכשיו והרוויחו את המחיר!

*המחיר לא כולל מע"מ. *עובי קיר עד 25 ס״מ. *ניסור דלתות וחלונות בגודל סטנדרטי. *תנאי עבודה סטנדרטיים. *טלח.