ניסור קיר בטון

ניסור קיר בטון – ככה עושים את זה נכון!

ניסור קיר בטון ביהלום עוזר לנו לקבל מעטפת בטיחותית, פונקציונאלית ואיכותית בעולמות הניסור. אנו מאמינים שיש לכם לא מעט שאלות, אנשי המקצוע של היהלום פה על מנת לעשות לכם מעט סדר.
תוכן עניינים

ניסור קיר בטון פנימי ו/או חיצוני מאז ומעולם היה אחד התהליכים השכיחים וההכרחיים ביותר בעולמות הבנייה והניסור. במרוצת השנים ועם התקדמות הטכנולוגיה אנו רואים כי פותחו שיטות רבות לניסור יעיל ואיכותי מבלי לגרום לנזקים, שברים בחלקים של הקיר ו/או המבנה בו אנו נבצע את המלאכה תוך כדי חיסכון בזמן. ניסור קיר בטון ביהלום עוזר לנו לקבל מעטפת בטיחותית, פונקציונאלית ואיכותית בעולמות הניסור. אנו מאמינים שיש לכם לא מעט שאלות, אנשי המקצוע של היהלום פה על מנת לעשות לכם מעט סדר.

ניסור קיר בטון ביהלום – הבחירה הטבעית

ניסור קיר בטון ביהלום הפך בשנים האחרונות לביטוי שגור בעולמות הניסור ולבחירתם הטבעית של לקוחות רבים אשר מפצירים ומבקשים לעבוד אך ורק עם בעלי מקצוע המתמחים בטכניקת ניסור זו. באמצעות ניסור קיר בטון ביהלום אנו יכולים לבצע חיתוך בקווים ישרים ונקיים מה שהופך את מלאכת השיפוצים והמשך העבודה לקלה הרבה יותר באופן משמעותי.

דיסק היהלום הינו דיסק משונן, יחד עם שילוב של ציפוי יהלומים (המהווים את החומר החזק ביותר בטבע) ניתן לראות כי ניתן לייצר כוח חזק ועוצמתי אשר קשה מאוד לערער שמצליח לבצע עבודה מקיפה, יסודית ומלאה גם אל מול בטון מזוין.

אם נחזור אחורה בזמן נראה כי בעלי מקצוע רבים לא עבדו בשיטת היהלום, זה נכון גם לגבי היום. שיטה זו מעבר לכך שאיננה בטוחה היא גם יכולה לזרוע הרס רב ובלתי הפיך בעת השבירה ואינה מדויקת כמו ניסור המתבצע בשיטת היהלום.

לכן ההמלצה שלנו היא לעבוד אך ורק עם בעלי מקצוע המתמחים בניסור קיר בטון ביהלום אשר יעזרו לכם לבצע את העבודה בצורה נכונה, חכמה ובטיחותית.

ניסור קיר בטון

האם אנו יכולים לנסר קיר בלוקים?

אין ספק כי זוהי אחת מן השאלות הנשאלות ביותר בעולמות הניסור. כאשר אנחנו מדברים על קיר בלוקים אנו צריכים מיומנות ומקצועיות לשם מלאכת הניסור אך לחלוטין אנו יכולים לנסר את הקיר ואף אנו ממליצים לכם לעשות זאת מאחר וישנם לא מעט עבודות שונות לדוגמא – פתיחת חלונות והלבשת דלת שנוכל להגיע איתן לתוצאות מרשימות ומדויקות ללא תיקונים וללא שימוש בבטון.

לא מתפשרים על בטיחות

כאשר אנחנו מדברים על עבודות שיפוצים ככלל ועל עבודות ניסור בטון בפרט אנו מדברים על החשיבות בעבודה בטיחותית, חכמה ונכונה. לרוב ניסור קירות בטון ביהלום הינו תהליך בטוח אשר נעשה על ידי בעלי מקצוע המתמחים בתחום. בדקו כי בעלי המקצוע איתם אתם עובדים הינם בעלי ניסיון לצד ותק ומוניטין בתחום ושומרים על כל כללי הבטיחות.

כמו כן לפני תחילת העבודה אנו נרצה להכין תכנית עבודה מפורטת ומסודרת של המלאכה שהולכת להתבצע לצד המטרות השונות. כמו כן בדקו כי כל העובדים לפי כל כללי הבטיחות – חובשים קסדה, משקפי מגן, עובדים יחד עם מכשור וציוד מתקדם אותו הם יודעים להפעיל ושומרים על מרווחי ביטחון.

ניסור קיר בטון

איך לבחור בעל מקצוע המתמחה בניסור קיר בטון?

בחירת בעל מקצוע המתמחה בניסור קיר בטון איננה פעולה פשוטה, מחיפוש קטן במנועי החיפוש וברשתות החברתיות אנו מגיעים לאלפי נותני שירות בתחום המציעים את עצמם כקבלנים בעולמות הניסור והקידוח. יחד עם זאת אנשי המקצוע של היהלום ריכזו עבורכם מספר נקודות שיעזרו לכם להבין שאתם עם בעל המקצוע הנכון עבורכם:

  • ניסיון, ותק ומוניטין – אנו נרצה לעבוד אך ורק עם בעל מקצוע בעל ניסיון לצד ותק ומוניטין בתחום. בעל מקצוע זה ידע איך לגשת אל המלאכה בצורה נכונה, בבטיחות מלאה ואף לפעול בדרכים יצירתיות כשידרש.
  • תכנית עבודה מפורטת ומסודרת – המפתח להצלחה של ניסור קיר בטון מתחיל בתכנית עבודה מפורטת ומסודרת, תכנית זו הופכת את כל תהליכי העבודה לברורים ולא מסכנת עמודי תמך, קורות או מסד היכולים להחליש בצורה משמעותית את המבנה.
  • חוג לקוחות עשיר ורחב – חוג הלקוחות של החברה מעיד לא מעט על פעולה ועל איכותה, בדקו מי הם חוג הלקוחות שלהם ואף בקשו לדבר איתם על מנת לקבל אינדיקציה על השירות של החברה.
  • מחזיק בכל ההיתרים והרישיונות הרלוונטיים לביצוע העבודה – בדקו כי החברה איתה אתם עובדים מחזיקה בכל הרישיונות הרלוונטיים לביצוע העבודה לרבות רישיון קבלן ואישור עבודה בגובה(בהנחה והעבודה מתבצעת בגובה).

אמרתם ניסור קיר בטון – אמרתם היהלום ניסור וקידוח בבטון

חברת היהלום ניסור וקידוח בטון הינה אחת החברות המובילות בישראל ועובדת בפריסה ארצית מלאה יחד עם הכלים הטכנולוגיים המתקדמים ביותר. החברה חרטה לדגלה עמידה בזמנים וביעדים ושמה לעצמה את הבטיחות כערך עליון.

זה הזמן שלכם לבחור נכון – זה הזמן לבחור היהלום

מאמרים נוספים
חיתוך בטון עם דיסק
חיתוך בטון עם דיסק – איך עושים את זה?
ניסור בטון ע״י מכונת היהלום
ניסור קירות ואלמנטים מבטון ע״י מכונת ניסור בטון ביהלום
ניסור מדרגות בטון
מה חשוב לדעת לפני ניסור מדרגות בטון
ניסור קיר בטון ביהלום
5 דברים שכדאי לדעת לפני שמנסרים את הקירות
ניסור כלונסאות בטון
ניסור כלונסאות בטון במרכז – כל התשובות לכל השאלות
ניסור בטון ביהלום
ניסור וקידוח בטון ביהלום – שיטה מנצחת ותוצאה מדהימה
השאירו פרטים ונחזור אליכם

השאירו שם וטלפון ונחזור אליכם בהקדם.

תמונות ניסור בטון
מבצע ל- 30 מתקשרים ראשונים
2 פתחים (חלונות ו/או דלתות) כולל ריסוק
רק ב:
3,300 ₪
חייגו עכשיו והרוויחו את המחיר!

*המחיר לא כולל מע"מ. *עובי קיר עד 25 ס״מ. *ניסור דלתות וחלונות בגודל סטנדרטי. *תנאי עבודה סטנדרטיים. *טלח.