ניסור רצפת בטון

ניסור רצפת בטון מחייבת לעבוד עם חברה מקצועית ומנוסה. אנחנו החברה בשבילכם אנו נבצע את חיתוך הרצפה בבטחה ונגיע לרמת גימור מושלמת.
הרכב של חברת היהלום
חייגו עכשיו והוואן שלנו בדרך אליכם...
050-586-6943

ניסור רצפת בטון היא עבודה שחייבת להיות מאוד מקצועית. הן מבחינת הכנת השטח העומד לניסור והן מבחינת הביצוע שאמור להיות מאוד מדויק, מאוד ממוקד וגם מבוצע באופן הכי בטוח.

כשאנחנו מדברים על ניסור בטון. אנחנו לא מדברים רק על עבודה שאמורה להתבצע בתוך מבנים. לצורך פתיחת חלונות, הרחבת פתחים או כל ניסור אחר הנדרש בקיר בטון. גם ניסור של רצפת חניון, של מדרכה, של כביש או אפילו של גשר דורשים כלי מקצוע מתחום ניסור הבטון.

הרצפה של כל אותם המקומות עשויה בטון חזק וכל שינוי בו מחייב עבודה מקצועית עם כלי עבודה טובים ומתאימים.

כשאנו ניגשים אל עבודת ניסור רצפת בטון. אנו קודם בודקים את יכולת הביצוע שלנו.

ניסור רצפת בטון
חייגו עכשיו – 077-997-2201

ניסור רצפת בטון עם חברת היהלום

פעמים שלקוח מחליט שהוא רוצה להוריד חתיכת ריצפה על מנת לאפשר גישה אל קומה תחתונה. ובאין יד מכוונת הוא בוחר באזור אשר מחווט בכבלי תקשורת וכדו.' ובאי שימת לב חיתוך של רצפה כזו יכול לפגוע ולגרום לנזקים כספיים לבעל הנכס.

לכן אנו בחברת היהלום לא ממהרים לבצע את העבודה לפני שהקפדנו לברר את יכולת הביצוע על הצד הטוב ביותר. משום אמונתנו שפזיזות היא אויבת השלמות.

ניסור רצפת בטון היכן זה פוגש אותנו?

ניסור בטון לא מתבצע רק בתוך מבנה פרטי או תעשייתי. בעבודת הניסור ניתן למצוא עבודות גם במרחב הציבורי כגון כבישים מדרכות וחניונים. לצורך הדוגמא קריאה שקיבלה החברה מאחת העיריות במרכז בה התבקש הצוות המבצע את ניסור רצפת הבטון. לנסר אבני שפה העשויים בטון.
במרחב הזה ניתן למצוא גם עבודות רבות שבהם השתתפה חברת היהלום בניסור רצפת בטון בגשרים רבים ברחבי הארץ. נהוג לחשוב שגשרים מפוצצים. אך זוהי שיטה שאינה בטיחותית לכן משתמשים בעיקר במסור הבטון על מנת לבצע עבודה בטוחה ונקייה יותר

בטיחות תמיד מעל הכל!

בעת ביצוע ניסור רצפת בטון. אנו צריכים לקחת בחשבון את נושא הבטיחות. שדווקא בנושא זה אנו נתונים לבעיות בטיחות הגבוהות בתחום.
כדוגמא כשצוות חברת היהלום ניגשים לניסור רצפת בטון על מנת לנסר ריצפת חניון. וההוראה היא לחתוך בדיוק המקסימלי כך שכל רצפת הבטון תנחת מטה. חשוב לציין שחלק מניסורים אלו מתבצעים תחת מעטה בטיחות הגבוהים בתחום ומחוצה לו. חבישת קסדה ומשקפיי עבודה, נעלי ברזל אטמים, וכמובן במקרים כאלו כאשר אנו חשופים לפגיעה מעצם נפילת הרצפה הצוות העוסק במלאכה יהיה רתום וקשור בהתאם להוראות הבטיחות.

ניסור רצפת בטון

כיצד מתבצע ניסור רצפת בטון?

ניסור הרצפה מתבצע על ידי מספר שלבים. כאשר בשלב הראשון אנו בודקים את כלל הציוד החל מהמסילה עליה יושב דיסק היהלום שמצבע את הניסור. וממשיך בבדיקת הדיסק עצמו. חשיפת פגמים בדיסק מבעוד מועד חוסכת עבודה רבה ועוגמת נפש. פגמים בדיסק יכולים לגרום לתקלות רבות בניסור או חלילה למפגע בטיחותי קשה. בשלב השני מתבצע מדידת רצפת הבטון אם בקוטר ואם בעומק.

  • הכנת השטח – לפני הכול, חשוב לפנות אל איש מקצוע שיבדוק את השטח אותו מבקשים לנסר. זה כולל בדיקת בטיחות שתוודא כי אכן ישנה אפשרות לנסר את הרצפה והדבר לא יפגע בבטיחות  המבנה ובחוזק שלו. מעבר לכך, חשוב לוודא כי אין תשתיות העוברות במקום ועלולות להיפגע בעקבות הניסור של הרצפה. אחרי שברור כי ישנה אפשרות לבצע את הניסור אפשר יהיה להתקדם הלאה.
  • הבטחת האזור – הניסור עצמו חייב גם כן להיעשות בצורה הכי בטוחה תוך שמירה על כל הכללים. זה כולל מיגון של העובדים עם קסדות, עם כפפות, עם משקפי מגן וגם לבוש מתאים. חובה לוודא כי אין סיכון של נפילה ושל חלקי בטון שאולי יפגעו בעובדים. רק לאחר הכנה מתאימה אפשר יהיה לבצע את העבודה.
  • ניסור בכלים המתאימים – הניסור אמור להתבצע בעזרת כלי ניסור מתאימים. יש מסורים ידניים ויש מסורים אוטומטיים. לכל סוג של ניסור יש את הצורה המתאימה של העבודה. מלבד זאת יש את ההתאמה של הדיסק בהתאם לעובי הבטון אותו מבקשים לנסר. חשוב שהדיסק יהיה מותאם למטרה. רק כך, הניסור ייעשה בצורה המדויקת ביותר תוך מניעת נזקים סביבתיים ושמירה על סביבת עבודה בטוחה.
  • התאמת הדיסק – על מנת שנוכל להתאים את גלגל הדיסק המתאים לעבודה. ובכך נחסוך צרות עתידיות בחיתוך חוזר, ופגיעה בדיוק החיתוך של ריצפת הבטון. בשלב השלישי אנו מחברים את המסילה המייצבת על ידי ברגים מיוחדים אשר מקבעים את המסילה את תוך הבטון בצורה המדויקת ביותר על מנת למנוע רעידות בדיסק. דבר כשר יכול לגרום לפגיעה בסביבה הקרובה של הרצפה המנוסרת, ופגיעה בעבודת חיתוך הרצפה.

מי מבצע את העבודה?

ניסור בטון היא עבודה אשר מתבצעת על ידי עובדים המיומנים לכך. מדובר בעבודה מקצועית המחייבת הבנה רבה במספר רב של מרכיבים אשר נמצאים בסביבת העבודה. חברת היהלום מתמחה בביצוע עבודות אלו. ועובדיה מנוסים שנים רבות בתחום הניסו . לכן בעת הנכם צריכים עבודת חיתוך בטון. היו בטוחים שפניתם למקום הנכון ביותר עבורכם

שירות שהוא יהלום!

חברת היהלום ניסור בטון בנויה על מוסר עבודה גבוה. דיוק בזמנים. ושירות ללקוחותיה לא ירד מרף המצוינות אותה מובילה החברה בכל כוחה. עובדי החברה למדים לא רק את תורת הניסור והעבודה אלא גם את תורת השירות. בה הלקוח מתן השירות ללקוח הוא לפני הכל.

שירותים נוספים: ניסור תקרת בטון, ניסור מדרגות בטון, ניסור קירות ממ"ד, ניסור סלעים ועוד המון שירותי ניסור בטון.

חברת היהלום מזמינה אתכם להצטרף למשפחה גדולה. צרו איתנו קשר להצעת מחיר משתלמת. ולקבלת עבודה ברף הגבוה ביותר בשוק.

למה היהלום?
שירות לקוחות
תודעת שירות גבוהה
עמידה בזמנים
מגיעים ומסיימים בזמן
best-price
מחירים אטרקטיביים
זמינות
זמינות מהיום למחר
מְעוּלֶה
מבוסס על 27 ביקורות
אהרון יוסף רבי
הזמנתי את משה התותח לפתיחת דלת רוצה לציין שהבחור ביצע את העבודה במיקצועיות רבה עם דגשים על עמידה בזמנים בטיחות ומחיר נורמלי מומלץ בחום תודה רבה אלוף
לאה גלר
עבדו בצורה טובה ומסודרת,בדגש על בטיחות. ממליצים????
אלעד עקראי
שירות יוצא מן הכלל עבדו בצורה יסודית וגילו מקצועית רבה מומלץ מאוד
ששון יוסף
חברת יהלום ניסור בבטון בצעו ניסור תקרה לעליית גג העבודה התבצעה במקצועיות רבה ובדיוק רב ,צוות מאוד מקצועי עים ניסיון רב וציוד מתקדם ביותר ,יחס אדיב וסבלני עמידה בלוח זמנים ומענה לכול שאלה.בעבודה תואם מטעם החברה גם מנוף להרמת הבטון דרך הגג וגם משאית לפינוי הפסולת, הכול מנוהל על ידי בעלי החברה שתמיד היו בשטח וגם עבדו ודאגו לניהול העבודה .ממליץ מאוד .תודה לחברת יהלום ממשפחת יוסף.
Hometov Nadlan
עבדתי איתם מספר פעמים לגבי כל מיני עבודות הריסה וניסור בטון. חברה מקצועית ביותר עם יחס אישי ואמינות יוצאת דופן. מומלץ בחום
יוסף לוי
אלופים בניסור וקידוח בטון. שירות מקצועי, מהיר, ואיכותי. מאד מאד מרוצה וממליץ בחום, הכי טובים בשוק!!!
משה זקן
צוות של אלופים עבודה ברמה גבוהה ! הכי מדוייק שייש עבודה נקייה ושווה ! מיקצוענים מקסימום ???? אין ספק שאם אצטרך שוב זה רק היהלום !????
שירותים נוספים - ניסור בטון
ניסור קיר בטון
ניסור קיר בטון
ניסור בטון בחניונים
ניסור בטון בחניונים
ניסור סלעים
ניסור סלעים
ניסור כלונסאות בטון
ניסור כלונסאות בטון
ניסור מרפסת שירות
ניסור מרפסת שירות
ניסור תקרת בטון
ניסור גג / תקרת בטון
מאמרים אחרונים בנושא ניסור בטון
חיתוך בטון עם דיסק
חיתוך בטון עם דיסק – איך עושים את זה?
ניסור בטון ע״י מכונת היהלום
ניסור קירות ואלמנטים מבטון ע״י מכונת ניסור בטון ביהלום
ניסור מדרגות בטון
מה חשוב לדעת לפני ניסור מדרגות בטון
השאירו פרטים ונחזור אליכם

השאירו שם וטלפון ונחזור אליכם בהקדם.

תמונות ניסור בטון
מבצע ל- 30 מתקשרים ראשונים
2 פתחים (חלונות ו/או דלתות) כולל ריסוק
רק ב:
3,300 ₪
חייגו עכשיו והרוויחו את המחיר!

*המחיר לא כולל מע"מ. *עובי קיר עד 25 ס״מ. *ניסור דלתות וחלונות בגודל סטנדרטי. *תנאי עבודה סטנדרטיים. *טלח.