עבודות הריסה באתר בנייה ובגובה

הרכב של חברת היהלום
חייגו עכשיו והוואן שלנו בדרך אליכם...
077-997-2201

עבודות הריסה הן חלק מכריע מתהליך הבנייה, שכן הן סוללות את הדרך לבניית מבנים חדשים. מדובר בפעילות בסיכון גבוה הכוללת הרבה תכנון, הכנה וביצוע. עבודות הריסה יכולות להתבצע באתר בנייה, או בגובה. במאמר זה נחקור את סוגי עבודות ההריסה השונות, את הציוד והטכניקות בהן נעשה שימוש ואת אמצעי הבטיחות שיש לנקוט.

סוגי עבודות הריסה

ניתן לסווג עבודות הריסה לשני סוגים:

ידני ומכני – הריסה ידנית כוללת שימוש בכלים ידניים, כגון: מכונת ניסור בטון, פטישים, כדי לשבור מבנים. סוג זה של עבודות הריסה מתאים למבנים קטנים יותר או אזורים בהם יש גישה מוגבלת.

הריסה מכנית – לעומת זאת, כרוכה בשימוש בציוד כבד, כמו מחפרים ודחפורים, כדי להרוס מבנים. עבודות הריסה מסוג זה מתאימה למבנים גדולים יותר או אזורים בהם יש מספיק מקום.

ציוד וטכניקות בשימוש

סוג הציוד והטכניקות המשמשים לעבודות ההריסה יהיו תלויים בגודל ובמורכבות של המבנה שנהרס. בהריסה ידנית משתמשים בכלים ידניים כמו פטישים, מקדחים ואזמלים לשבירת קירות, רצפות ותקרות. עבור מבנים גדולים יותר, נעשה שימוש בציוד הריסה מכני כגון מחפרים, דחפורים וכדורי הריסות.

טכניקה נוספת המשמשת לעבודות הריסה היא פיצוץ. זה כרוך בהצבה אסטרטגית של חומרי נפץ במקומות ספציפיים בתוך מבנה כדי לגרום לו להתמוטט פנימה. טכניקה זו משמשת בדרך כלל עבור מבנים גדולים יותר, כגון גורדי שחקים.

אמצעי בטיחות

עבודה בגובה לקראת הריסה היא פעילות בסיכון גבוה הדורשת תכנון והיערכות רבה על מנת להבטיח את שלומם של העובדים והציבור. לפני שניתן להתחיל בעבודות ההריסה, יש לבצע הערכת אתר יסודית. כדי לזהות סיכונים פוטנציאליים, כגון צינורות גז, קווי חשמל ושירותים תת קרקעיים. האתר חייב להיות מאובטח גם כדי למנוע גישה בלתי מורשית.

כל העובדים המעורבים בעבודות הריסה חייבים לעבור הכשרה מקיפה. כדי להבטיח שהם מכירים את הציוד והטכניקות המשמשות, כמו גם את אמצעי הזהירות שיש לנקוט. יש לחבוש בכל עת ציוד מגן אישי (PPE) כגון כובעים קשיחים, כפפות, משקפי בטיחות והגנת נשימה.

סיכום

עבודות הריסה הן חלק מהותי מתהליך הבנייה. אך מדובר בפעילות בסיכון גבוה הדורשת תכנון, הכנה וביצוע רב. הריסה ידנית ומכאנית הם שני סוגי עבודות ההריסה. והציוד והטכניקות שישמשו יהיו תלויים בגודל ובמורכבות של המבנה שנהרס. יש לנקוט באמצעי בטיחות כדי להבטיח את בטיחות העובדים והציבור. לרבות הערכות באתר, אבטחת האתר, הדרכת עובדים ושימוש ב-PPE.

על ידי הקפדה על אמצעי זהירות אלה ושימוש בציוד ובטכניקות המתאימים, ניתן לבצע עבודות הריסה בבטחה וביעילות.

אנו בחברת היהלום מספקים שירותי ניסור בטון וקידוחי בטון. למידע נוסף והצעת מחיר צרו קשר עוד היום, וקבלו הצעה שלא ניתן לסרב לה.

למה היהלום?
שירות לקוחות
תודעת שירות גבוהה
עמידה בזמנים
מגיעים ומסיימים בזמן
best-price
מחירים אטרקטיביים
זמינות
זמינות מהיום למחר
מְעוּלֶה
מבוסס על 27 ביקורות
אהרון יוסף רבי
הזמנתי את משה התותח לפתיחת דלת רוצה לציין שהבחור ביצע את העבודה במיקצועיות רבה עם דגשים על עמידה בזמנים בטיחות ומחיר נורמלי מומלץ בחום תודה רבה אלוף
לאה גלר
עבדו בצורה טובה ומסודרת,בדגש על בטיחות. ממליצים????
אלעד עקראי
שירות יוצא מן הכלל עבדו בצורה יסודית וגילו מקצועית רבה מומלץ מאוד
ששון יוסף
חברת יהלום ניסור בבטון בצעו ניסור תקרה לעליית גג העבודה התבצעה במקצועיות רבה ובדיוק רב ,צוות מאוד מקצועי עים ניסיון רב וציוד מתקדם ביותר ,יחס אדיב וסבלני עמידה בלוח זמנים ומענה לכול שאלה.בעבודה תואם מטעם החברה גם מנוף להרמת הבטון דרך הגג וגם משאית לפינוי הפסולת, הכול מנוהל על ידי בעלי החברה שתמיד היו בשטח וגם עבדו ודאגו לניהול העבודה .ממליץ מאוד .תודה לחברת יהלום ממשפחת יוסף.
Hometov Nadlan
עבדתי איתם מספר פעמים לגבי כל מיני עבודות הריסה וניסור בטון. חברה מקצועית ביותר עם יחס אישי ואמינות יוצאת דופן. מומלץ בחום
יוסף לוי
אלופים בניסור וקידוח בטון. שירות מקצועי, מהיר, ואיכותי. מאד מאד מרוצה וממליץ בחום, הכי טובים בשוק!!!
משה זקן
צוות של אלופים עבודה ברמה גבוהה ! הכי מדוייק שייש עבודה נקייה ושווה ! מיקצוענים מקסימום ???? אין ספק שאם אצטרך שוב זה רק היהלום !????
שירותים נוספים - הריסת מבנים
הריסת מבנים
הריסת מבנים
שירותי פינוי הריסות
שירותי פינוי הריסות
מאמרים אחרונים בנושא הריסת מבנים
הריסת מבנים
דרכים להריסת מבנים
השאירו פרטים ונחזור אליכם

השאירו שם וטלפון ונחזור אליכם בהקדם.

תמונות ניסור בטון
מבצע ל- 30 מתקשרים ראשונים
2 פתחים (חלונות ו/או דלתות) כולל ריסוק
רק ב:
3,300 ₪
חייגו עכשיו והרוויחו את המחיר!

*המחיר לא כולל מע"מ. *עובי קיר עד 25 ס״מ. *ניסור דלתות וחלונות בגודל סטנדרטי. *תנאי עבודה סטנדרטיים. *טלח.