ניסור חומת בטון

כל מה שאתם חייבים לדעת על שיפוץ הבית בעידן הטכנולוגי

תוכן עניינים

עד לפני כמה שנים הבטון היה אחד החומרים הקשוחים בתעשיית הבנייה, זה לא שהיום הוא כבר לא, אלא שההתמודדות מולו הפכה את הבטון לבעיה הקטנה שלכם. ניסור בטון ביהלום, כל מה שאתם חייבים לדעת על השיטה. עולם הבנייה נחשב לעולם קשוח של סלעים ובטון, של חשיבה מעמיקה ועבודת כפיים שלא מביישת את ימי העבדות במצריים. אך אם עד לפני כמה שנים היינו צריכים להיות נתונים לכלים סטנדרטים, שהמהפכני שבהם שמו 'קונגו'. יחסי הכוחות השתנו והבטון הפך למגרש המשחקים הפרטי של מנסרים.

ניסור בטון ביהלום

שיטת ניסור בטון ביהלום, מתאפשרת אודות למכונה טכנולוגית מהפכנית הבנויה מראש מנוע עם הנעה כפולה, אשר עליו יושב דיסק היהלום. דיסק היהלום בנוי מפלדה שעליו מולחם סגמנט יהלום, בתרגום חופשי: שבבי יהלומים מולחמים בלייזר. האפקט הוא מרשים, חיתוך הבטון נעשה בצורה מדויקת והבטון? קשוח? ניסור בטון בשיטת היהלום מעלה סומק אצל הקצב השכונתי שהיה בטוח שפריסת הבשר מהירה יותר.

מהפך! מהפך! מהפך!

שיטת ניסור ביהלום היא מהפך ולא רק בגלל הקלות בה ניתן לשנות את מבנה הבטון. היא הביאה איתה את רמת הדיוק הגבוהה ביותר בתעשייה. כל זאת בזכות כך שעבודת הניסור לא מתבצעת באופן ידני. מכונת הניסור יושבת על מסילה מייצבת שמקובעת לקיר והניסור מתבצע על ידי שלט רחוק בידי מפעיל מקצועי. מגרש משחקים כבר אמרנו?

בטיחות, לא מילה גסה

הטרגדיות בתעשיית הבנייה כבר לא מפתיעות אף אחד. מידי יום הסטטיסטיקה עולה ונדמה שכלום לא משתנה. ניסור בטון ביהלום, הוא הפתרון האולטימטיבי לבעיית הבטיחות באתרי בנייה. התפעול שנעשה מרחוק על ידי מפעיל מקצועי תוך תפיסת מרחק בטיחותי, מוריד משמעותית את רמת המסוכנות באתר הבנייה. התרומה של הטכנולוגיה לפתרון הבטיחות, היא אבן הפינה לעולם שבו אנו מורידים את הסטטיסטיקה.

מה לכם ולניסור?

אז הקיר בבית החדש עומד כמו עצם בגרון? בסדר. ניתוק קירות שלמים מדירות מגורים כבר לא מצריך ימים שלמים של עבודה, באמצעות ניסור ביהלום אתם מבטיחים לעצמיכם עבודה מהירה ומקצועית. אך לא רק, פתיחת דלת למעבר חדש או פתיחת חלון חדש באמצעות ניסור ביהלום, ואתם כבר בעידן חדש, שפחות מרעיש, פחות מזיק ומאפשר לכם לחיות בשלום עם סביבתכם.

כבר ניקיתי!

נדמה שחברות הניקיון פחות אוהבות את השיטה החדשה. כי הפעם עם מגב וקצת חומר ריצפה ואתם מאחורי הבלגן. שיטת היהלום מביאה עימה חידוש נוסף. בעת פעולת הניסור ישנו צינור המחובר למכונה אשר מזרים מים באופן תדיר על הדיסק המנסר, האפקט מדהים. האבק הרב שאמור להתפזר לכל עבר נמהל בזרם המים וחוסך ממכם את הזוועה של אבק אתרי הבנייה.

ניסור בטון ביהלום היא השיטה הנפוצה כיום בתעשיית הבנייה. קבלני הבנייה הגדולים במשק ממליצים בחום על השיטה המהפכנית, פרויקטים רבים של משרד התחבורה ועיריות שונות שכבר הבינו את העולם החדש, משתמשים קבע בחברות המספקות את השירות. אל תישארו מאחור, התקדמו אל עולם מהיר יותר, נקי יותר ובטיחותי יותר.

מאמרים נוספים
חיתוך בטון עם דיסק
חיתוך בטון עם דיסק – איך עושים את זה?
ניסור בטון ע״י מכונת היהלום
ניסור קירות ואלמנטים מבטון ע״י מכונת ניסור בטון ביהלום
ניסור מדרגות בטון
מה חשוב לדעת לפני ניסור מדרגות בטון
ניסור קיר בטון ביהלום
5 דברים שכדאי לדעת לפני שמנסרים את הקירות
ניסור כלונסאות בטון
ניסור כלונסאות בטון במרכז – כל התשובות לכל השאלות
ניסור בטון ביהלום
ניסור וקידוח בטון ביהלום – שיטה מנצחת ותוצאה מדהימה
השאירו פרטים ונחזור אליכם

השאירו שם וטלפון ונחזור אליכם בהקדם.

תמונות ניסור בטון
מבצע ל- 30 מתקשרים ראשונים
2 פתחים (חלונות ו/או דלתות) כולל ריסוק
רק ב:
3,300 ₪
חייגו עכשיו והרוויחו את המחיר!

*המחיר לא כולל מע"מ. *עובי קיר עד 25 ס״מ. *ניסור דלתות וחלונות בגודל סטנדרטי. *תנאי עבודה סטנדרטיים. *טלח.