קידוח בבטון בזמן שיפוץ

קידוח בבטון בזמן שיפוץ – מה צריך לדעת?

תוכן עניינים

כחלק מעבודות שיפוצים ובנייה, שירותי הקידוח הינם השירותים המבוקשים ביותר בענף הנ"ל. שירותי קידוח בבטון נדרשים כאשר נזדקק להובלה של תשתית וכבלים, התקנת דלת, חלון, ועוד. את העבודה מבצעים קבלנים ונותני שירותים, כדוגמא: חברה המתמחה בקידוח בבטון. חברתינו, היהלום, מתמחים בקידוח וניסור בבטון, הריסת מבנים ביהלום, ושירותים מקצועיים ונוספים.

מהו קידוח בבטון?

קידוח בטון הינו תהליך עבודה שנועד לעבור את חומר הבטון הקשה ולקדוח בתוכו. ברוב המקרים, קידוח בבטון מבוצע על ידי מקדח יהלום, או מכונת יהלום מתקדמת. חומר היהלום, שממנו מכינים כלים רבים, הינו חומר קשה שאפקטיבי מאוד מול חומרי הבטון השונים. 

הידעתם? עבודות שיפוצים רבות מבוצעות על ידי מקדחת יהלום במטרה לחדור אל חומר הבטון הקשיח. קידוח באמצעות מקדחת יהלום תאפשר לנו לקדוח בצורה מדויקת ונדרשת בחומר הבטון. הקידוח מאפשר לנו לייצר חלון, דלת, או חורים להובלת תשתית וכבלים נדרשים. בעבודת שלד התחלתית, קידוח וניסור בבטון נדרשת מאוד, בייחוד בשלבים ההתחלתיים ביותר. חברת היהלום, מתמחה בניסור וקידוח בבטון ותשמח לספק לכם את שירותיה הנאמנים, המקצועיים, והיסודיים.

למה זה כדאי – מתי נזדקק לשירותי קידוח בבטון?

שירותי קידוח וניסור בטון הינם שירותים המסופקים על ידי חברות חיצוניות ומקצועיות. השירות בא לתת מענה לצרכנים פרטיים למגוון מטרות, לקבלנים ללא הציוד הנדרש, ולשיפוצניקים. השירות נותן מענה בזמן השיפוץ, בזמן בניית המבנה, וכמו כן גם בזמן פירוק מבנים. אז מתי נזדקק לשירות? 

  1. הריסת מבנים – באמצעות קידוח בבטון נוכל להרוס מבנים קיימים, מבנים מסוכנים לדיור. במקרים כאלה, ניתן לבצע הריסת מבנים על ידי מנוף או באמצעות יהלום. זהו הפתרון המושלם עבור אנשי שיפוצים, קבלנים, ואנשי הענף המתמחים בבנייה והרס.
  2. הקמת פתחי אוורור – הקמת פתחי אוורור הינה פעולה הנדרשת כאשר בונים מבנה חדש. במבנה חדש תצטרכו לחדור את הבטון ולפתוח פתחי אוורור למוצרי המיזוג והחשמל. החל ממזגנים, מכונות כביסה ומייבשים, ומוצרי חשמל נוספים.
  3. יצירת פתח לחלון או דלת – שירות קידוח בבטון יעניק לכם פתרון נוסף: יצירת פתח לחלון או דלת. במבנה חדש, תזדקקו לשירותי הקידוח במטרה לפתוח חלון או דלת על פי התוכנית. הפתיחה חייבת להיעשות כבר בתחילת עבודת שלד המבנה.

בנוסף, שירותי קידוח וניסור בבטון נדרשים גם בעבור התשתיות החשובות: החשמל, המים, והגז. כמו כן, בחדרי ממד תזדקקו לבצע חורים עבור תשתיות פרטיות יותר: אינטרנט, קו טלפון, ותקשורת. ניתן גם לייצר מדרגות מבטון על ידי קידוח מדויק ומקצועי, וכן, דברים נוספים הנדרשים לשיפוץ.

זקוקים לשירותי קידוח וניסור בבטון? הריסת מבנים? או כל דבר אחר ודומה הייעצו איתנו. חברת היהלום מתמחים בקידוח וניסור בבטון, הריסת מבנים, ופינוי הריסות. השירות מבוצע על ידי צוות עם ניסיון רב בענף הבנייה והשיפוצים, לנו יש את הציוד והטכנולוגיה לבצע את המשימה כהלכה. לפרטים נוספים, התייעצות, או קביעת פגישה ללא התחייבות, חייגו עכשיו – 077-997-2201.

מאמרים נוספים
חיתוך וקידוח בבטון
חיתוך וקידוח: המדריך למתחיל
קידוח בטון מחיר
קידוח בטון מחיר – מה משפיע על הצעת המחיר?
מה זה קידוח יהלום
מה זה קידוח יהלום? ואלו קידוחים ניתן לעשות עם היהלום?
האם מכונת קידוח ביהלום עושה נזקים לקיר
האם מכונת קידוח ביהלום עושה נזקים לקיר
איך לקדוח בקיר בטון
איך לקדוח בקיר בטון?
קידוח בבטון מוחלק
החשיבות של קידוח בבטון מוחלק בבית או בגינה
השאירו פרטים ונחזור אליכם

השאירו שם וטלפון ונחזור אליכם בהקדם.

תמונות ניסור בטון
מבצע ל- 30 מתקשרים ראשונים
2 פתחים (חלונות ו/או דלתות) כולל ריסוק
רק ב:
3,300 ₪
חייגו עכשיו והרוויחו את המחיר!

*המחיר לא כולל מע"מ. *עובי קיר עד 25 ס״מ. *ניסור דלתות וחלונות בגודל סטנדרטי. *תנאי עבודה סטנדרטיים. *טלח.