קידוח בבטון מוחלק

החשיבות של קידוח בבטון מוחלק בבית או בגינה

כיום אנו רואים בטון מוחלק גם בבתים פרטיים ובמשדר יוקרה. לבטון מוחלק יש המון יתרונות. אך מה עושים כשצריך קידוח בבטון מוחלק? המשיכו לקרוא.
תוכן עניינים

בעבר השימוש בבטון מוחלק במקום רצפות היה נהוג בעיקר במפעלים ואזורי מסחר. כיום אנו רואים אותו גם בבתים פרטיים כטרנד עיצובי המשדר יוקרה. לבטון המוחלק יש המון יתרונות עיצוב שאינם קיימים במרצפות רגילות. מה עושים כשצריך קידוח בבטון מוחלק המשיכו לקרוא.

הוא מאפשר ליצור משטחים גדולים ואחידים ומאפשר גם צביעה שלהם. וכך למעשה יוצרים חלל במראה גדול, מרווח ויוקרתי. על אף היופי והיוקרה, חשוב להכיר את התכונות של הבטון. על מנת לדעת איך להתמודד עם השחיקה שלו במשך הזמן. במאמר הבא נדבר על החשיבות של קידוח כאשר יוצרים רצפה של בטון מוחלק

למה חשוב לבצע קידוחים כאשר עושים רצפה מבטון מוחלק?

בטון הוא חומר הנוצר מתערובת של חומרים יבשים המעורבבים עם מים. ויוצרים חומר נוזלי שניתן לעצב איתו מבנים וגם ריצוף לבית, בטון מוחלק לגינה או למקומות ציבוריים. כאשר המים מתאדים מהבטון הנוזלי, הוא הופך לקשיח, חזק ויציב. לא הרבה יודעים, אך שינויים במזג האוויר והתאדות המים גורמים לבטון להתכווץ. דבר אשר עשוי ליצור סדקים כאשר הוא במצבו המוצק. 

במידה ונוצרים סדקים ברצוף בגינה, זה יהיה פחות בולט מבחינה עיצובית. אך בבית זה בהחלט עשוי ליצור מראה פחות יפה. על מנת להתמודד עם תופעת הסדקים, חשוב לבצע בעת יצירת הבטון המוחלק חריצים מבוקרים. שמטרתם לאפשר לבטון בעת ההתייבשות. ובעת שינויים במזג האוויר, טווח התרחבות והתכווצות המונע סדקים לא מתוכננים. 

למי פונים כדי לעשות בטון מוחלק ולמי פונים כאשר רוצים ליצור את החריצים?

בדרך כלל מדובר בשתי חברות שונות העוסקות בבטון. חברה אחת עוסקת ביצירת רצפה מבטון מוחלק וחברה אחרת עוסקת בקידוחי בטון. אלו שני תחומים שמשלימים אחד את השני. ניתן לפנות לכל אחד בנפרד או לקבל המלצה מהחברה שתעשה עבורם את הריצוף. תוכלו לבקש מהחברה שמבצעת עבורכם את הבטון המוחלק, הסבר על תהליך העבודה והזמנים שבהם יש לבצע את הקידוחים. 

כמה יעלה לכם בטון מוחלק יחד עם חריצים מבוקרים?

בטון מוחלק מחיר למטר, נע בטווח של 350 ₪ ועד 500 ₪. טווח העלויות תלויות בגודל המשטח שאתם מעוניינים לחפות בבטון, בצבע שאתם מעוניינים בו ובעיצובים מיוחדים בבטון.

עלות של קידוח בטון משתנה לפי קוטר המקדח. חריצים ברצפת בטון מוחלק הינם חריצים בקוטר נמוך המאפשר לשמור על היופי של הבטון. העלות נעה בין 150 ₪ ל-240 ₪ ובהתאם לכמות הקידוחים. 

למחירון קידוחי בטון המלא לחצו כאן

לסיכום, בטון מוחלק הוא טרנד עיצובי מאוד יפה בבתים וגינות. חשוב מאוד לשים לב שבעת ההכנה שלו לוקחים בחשבון את תכונותיו ומייצרים קידוחים בהתאם. 

מאמרים נוספים
חיתוך וקידוח בבטון
חיתוך וקידוח: המדריך למתחיל
קידוח בטון מחיר
קידוח בטון מחיר – מה משפיע על הצעת המחיר?
מה זה קידוח יהלום
מה זה קידוח יהלום? ואלו קידוחים ניתן לעשות עם היהלום?
האם מכונת קידוח ביהלום עושה נזקים לקיר
האם מכונת קידוח ביהלום עושה נזקים לקיר
הדרכים לשבור קיר בטון
שני הדרכים לשבור / להסיר קיר בטון
איך לקדוח בקיר בטון
איך לקדוח בקיר בטון?
השאירו פרטים ונחזור אליכם

השאירו שם וטלפון ונחזור אליכם בהקדם.

תמונות ניסור בטון
מבצע ל- 30 מתקשרים ראשונים
2 פתחים (חלונות ו/או דלתות) כולל ריסוק
רק ב:
3,300 ₪
חייגו עכשיו והרוויחו את המחיר!

*המחיר לא כולל מע"מ. *עובי קיר עד 25 ס״מ. *ניסור דלתות וחלונות בגודל סטנדרטי. *תנאי עבודה סטנדרטיים. *טלח.