קידוח בטון מחיר

קידוח בטון מחיר – מה משפיע על הצעת המחיר?

מחפשים אחר קבלן המתמחה בקידוח בטון ותוהים מה הם המחירים אותם אתם הולכים לשלם? חברת היהלום החליטה לעשות לכם מעט סדר על מנת שתוכלו לגשת אל פרויקט הקידוח בצורה נכונה ועם ידע בהתאם.
תוכן עניינים

קידוח בטון מאז ומתמיד היה פעולה הכרחית במגוון רחב של פעולות. אתם מחפשים אחר קבלן המתמחה בקידוח בטון ותוהים מה הם המחירים אותם אתם הולכים לשלם. מחיפוש קטן של "קידוח בטון מחיר" בגוגל אתם נחשפים אל סקאלת מחירים רחבה ואתם מרגישים שאתם מעט הולכים לאיבוד. חברת היהלום החליטה לעשות לכם מעט סדר על מנת שתוכלו לגשת אל פרויקט הקידוח בצורה נכונה ועם ידע בהתאם.

מה הם הדברים המשפיעים על מחיר קידוח בטון?

כאשר אנחנו מדברים על עבודות קידוח בטון מחיר אנו רואים מגוון רחב של היבטים המשפיעים בצורה ישירה על המחיר, ביניהם אנו נראה:

  • עובי הבטון – כיום ניתן לראות סוגים שונים של בטון, ככל שעובי הבטון יהיה עבה יותר כך המלאכה תהיה קשה יותר והקידוח יתייקר בהתאם.
  • היקף העבודה – היקף העבודה הינו פרמטר נוסף אשר משפיע בצורה ישירה על קידוח בטון מחיר, הלכה למעשה ככל שאנו נרצה לפתוח יותר חללים בית לרבות חלונות ודלתות כך מחיר ניסור הבטון ירד. כמו כן חשוב לציין כי גם במקרים בהם נזמין את הקבלן לעבודה נקודתית אחת כך המחיר יעלה. לרוב המחיר מתומחר לפי מ"ר.
  • גישה אל מקום העבודה – גישה אל המקום הינו אחד מן ההיבטים המשפיעים ביותר על המחיר אותו אתם תשלמו, ככל שהגישה לשטח תהיה בעייתית יותר כך אתם תצטרכו לשלם יותר. לצורך העניין ניסור בטון המתבצע בקומות גבוהות יעלה לרוב יותר מניסור בטון אשר יתבצע בקומת קרקע. כמו כן ניסור של תקרה יעלה ברוב המקרים הרבה יותר מניסור של קיר. עבודות הדורשות ציוד מיוחד ועבודה בגובה יתומחרו גם הם בהתאם.
  • ניסיון לצד ותק ומוניטין של החברה – אנחנו משלמים ברוב המקרים גם על הניסיון, הותק והמוניטין של החברה ו/או בעל המקצוע איתו אנו עובדים. נושא זה הוא חשוב לא פחות מן שאר הנושאים. חברה בעלת ניסיון לצד ותק ומוניטין תדע איך לגשת בצורה נכונה אל המלאכה ותפעל לפי כל נהלי הבטיחות. לא פעם ראינו אנשים אשר בוחרים ללכת על הזול ומגלים בדרך הגשה כי הזול הוא גם יקר.
קידוח בטון מחיר

שירותים משלימים בעולמות הניסור והקידוח

לצד כל אלו אנו רואים שירותים משלימים הניתנים במסגרת עבודות בעולמות הניסור והקידוח אשר גם הם משפיעים בצורה ישירה על המחיר אותו אתם תשלמו. ביניהם ניתן לראות:

  • פינוי בטון – לאחר הניסור כמו כל פעולת שיפוץ אחרת אנו רואים לא מעט לכלוך, אבק ושאר גושי בטון שאנו מניחים שאתם לא ממש הייתם רוצים להשאיר בביתכם. לא מעט מן הפעמים פינוי בטון נחשב שירות משלים בעולמות הניסור והקידוח. יחד עם זאת אנו רואים באותה הנשימה חברות רבות המציעות את פינוי הבטון כשירות משלים הניתן עם כל עסקה. בדקו זאת בשלב ההתקשרות הראשוני.
  • אישור קונסטרוקטור(מהנדס בניין) – הלכה למעשה אין אפשרות לנסר קיר בטון ו/או כל קיר אחר ללא אישור של מהנדס בניין המתמחה בתחום אשר אפיין את החלל ובנה תכנית עבודה מפורטת ומסודרת לשם ניסור וקידוח. מהנדס הבניין יבדוק כי הקיר עדיין יוכל לתת תמיכה מלאה בתקרה. כמו כן במקרים רבים אנו נראים כי יהיה צורך בבניית עמודי תמיכה רלוונטיים עוד טרם הניסור.

החשיבות בעבודה עם חברה המתמחה בקידוח בטון

אנו נרצה לעבוד אך ורק עם חברה המתמחה בעולמות הקידוח והבטון. מחיפוש קל במנועי החיפוש וברשתות החברתיות אנו נגיע אל עשרות ואף מאות חברות ונותני שירות המציעים "מעטפת מלאה" בעולם קידוח הבטון. יחד עם זאת אנו נרצה להיות מעט סקפטיים ולבדוק את החברה איתה אנו נעבוד ב – 4 עיניים מאחר ומדובר בנושא בטיחותי לכל דבר ועניין. אנו נרצה לעבוד עם חברה בעלת ניסיון לצד ותק ומוניטין חיובי בתחום – חברה זו תדע איך לגשת אל המלאכה בצורה נכונה יחד עם תכנית עבודה מפורטת ומסודרת.

קידוח בטון מחיר

בדקו כי החברה בעלת אישור עבודה בגובה

לפני כל התקשרות עם חברה המתמחה בתחום של קידוח בטון אנו ממליצים לכם לבדוק כי החברה בעלת אישור עבודה בגובה מטעם משרד העבודה. לא מעט עבודות קידוח נעשות בגובה ולכן אין הנמנע שאנו נרצה לדעת כי החברה איתה אנו עובדים יודעת לעבוד בגובה ומחזיקה בכל הרישיונות וההיתרים הרלוונטיים לביצוע העבודה. חברה המבצעת עבודות בגובה ללא אישור עבודה עוברת על החוק, מסכנת את העובדים שלה וגם אתכם.

אמרתם קידוח בטון – אמרתם היהלום

מאמרים נוספים
חיתוך וקידוח בבטון
חיתוך וקידוח: המדריך למתחיל
מה זה קידוח יהלום
מה זה קידוח יהלום? ואלו קידוחים ניתן לעשות עם היהלום?
האם מכונת קידוח ביהלום עושה נזקים לקיר
האם מכונת קידוח ביהלום עושה נזקים לקיר
איך לקדוח בקיר בטון
איך לקדוח בקיר בטון?
קידוח בבטון מוחלק
החשיבות של קידוח בבטון מוחלק בבית או בגינה
קידוח חור בשיש
קידוח חור בשיש בלי לעשות נזקים
השאירו פרטים ונחזור אליכם

השאירו שם וטלפון ונחזור אליכם בהקדם.

תמונות ניסור בטון
מבצע ל- 30 מתקשרים ראשונים
2 פתחים (חלונות ו/או דלתות) כולל ריסוק
רק ב:
3,300 ₪
חייגו עכשיו והרוויחו את המחיר!

*המחיר לא כולל מע"מ. *עובי קיר עד 25 ס״מ. *ניסור דלתות וחלונות בגודל סטנדרטי. *תנאי עבודה סטנדרטיים. *טלח.