שבירה בפטיש VS ניסור ביהלום

משפצים » הכירו את שיטת ניסור בטון ע"י יהלום

תוכן עניינים

באופן טבעי, משפחות גדלות, ילדים עוזבים את הבית והצרכים שלנו משתנים. לעיתים קרובות כשרוצים לעשות שיפוצים, יש צורך בשירותי ניסור בטון ו/או קידוח בטון.

שבירה והריסה

על מת לשנות גודל חדרים עם קיר בטון יהיה צורך בשבירת הבטון לפני בנייתם מחדש. לפעמים שיפוץ יהיה ממוקד בחדר, אך עדיין עלול להיות צורך בשבירת קיר, תקרה או רצפה. שבירת בטון צריכה להיעשות בצורה מבוקרת ובטוחה, ובאמצעות הכלים המתאימים.

ציוד, בטיחות וקירות טרומיים

בנייה טרומית הפכה לחלק עצום בבנייה המודרנית, אך לא כל אחד ידע איך לבצע עבודות בקירות טרומיים, במיוחד עבודות ניסור וקידוח. מנסר בטון מקצועי ידע לבצע חיתוך בקיר בצורה בטוחה, בעזרת הציוד המתאים. יש להשתמש במסור יהלום מיוחד, או במקדחת יהלום מתקדמת במקרה של קידוח, וכמובן לבדוק את שטח העבודה טרם ביצוע השיפוצים. ישנו מסור קיר מיוחד העשוי מיהלום, שמסוגל לבצע חיתוך עד לעומק של 80 ס"מ.

מסור זה אינו יוצר הרבה רעש, ואינו משאיר הרבה לכלוך. בנוסף לכך, רמת הדיוק שלו גבוהה ביותר. יש כמובן פתרונות לחיתוך עמוק יותר. גם עבודות קידוח בטון דורשות תשומת לב מיוחדת. חשוב לבדוק את תשתיות הבית על מנת למנוע מצב של קידוח בצנרת, קווי חשמל, צינורות מזגן או כל דבר אחר. קידוח שאינו אסטתי ואיכותי עלול לפגוע בערך הנכס, ולכן חשוב מאוד להיות ערניים וקפדנים.

איך מסדרים רצפה?

מה עושים כשיש צורך בניסור בטון של הרצפה? פעולה זו מורכבת, אך הינה הכרחית עבור בתים פרטיים, דירות מפעלים, גשרים ומבנים אחרים. בעזרת הציוד המתאים ומקצועיות ניתן לבצע עבודת ניסור רצפת בטון. נותן שירותי איכותי יבצע זאת בצורה מדויקת, ללא הרבה רעש וללא השארת הרבה לכלוך.

סרטונים של ניסור בטון ביהלום

כמה עולה השירות של ניסור וקידוח בטון ביהלום?

שירותי ניסור וקידוח בבטון הנם מאוד מבוקשים בעולם השיפוצים והבנייה. ישנם חברות רבות שמבצעות שירותים אלו, ואף המחירים הם מאוד דומים בין החברות השונות. כמובן שיש חברות זולות במיוחד, שלא מומלץ לעבוד איתם מפני שבדרך כלל חוסר ניסיון מגיע עם עבודות אלו וישנם סכנות רבות במקצוע זה. והם בוודאי לא מקפידים על כללי בטיחות לעבודות ניסור בטון.

בשורה התחתונה כמה עולה ניסור בטון ביהלום? המחיר יכול לנוע בין 170 ₪ למטר רץ ולהגיע ל 500 ₪. הכל תלוי בסוג הפרויקט. ובוודאי תרצו לדעת כמה עולה קידוח בטון? גם כאן המחירים משתנים בהתאם לסוג העבודה. כך שקידוח יכול להתחיל מ- 200 ₪ ואף להגיע ל- 800 ₪ לקידוח אחד.

מאמרים נוספים
חיתוך בטון עם דיסק
חיתוך בטון עם דיסק – איך עושים את זה?
ניסור בטון ע״י מכונת היהלום
ניסור קירות ואלמנטים מבטון ע״י מכונת ניסור בטון ביהלום
ניסור מדרגות בטון
מה חשוב לדעת לפני ניסור מדרגות בטון
ניסור קיר בטון ביהלום
5 דברים שכדאי לדעת לפני שמנסרים את הקירות
ניסור כלונסאות בטון
ניסור כלונסאות בטון במרכז – כל התשובות לכל השאלות
ניסור בטון ביהלום
ניסור וקידוח בטון ביהלום – שיטה מנצחת ותוצאה מדהימה
השאירו פרטים ונחזור אליכם

השאירו שם וטלפון ונחזור אליכם בהקדם.

תמונות ניסור בטון
מבצע ל- 30 מתקשרים ראשונים
2 פתחים (חלונות ו/או דלתות) כולל ריסוק
רק ב:
3,300 ₪
חייגו עכשיו והרוויחו את המחיר!

*המחיר לא כולל מע"מ. *עובי קיר עד 25 ס״מ. *ניסור דלתות וחלונות בגודל סטנדרטי. *תנאי עבודה סטנדרטיים. *טלח.